Hakutulokset

  1. Jellicat is having a ball

    Nina Mikkosella on hyvä p*rse!!!

    Ja asiaan. Kuvittelenko mä vaan, vai onko täällä ollut tänään oikein erityisen ilkeämielistä porukkaa liikkeellä? :( Tuntuu et ihan joka ketjussa joku alkaa aukoa päätään ja käymään henkilökohtaisuuksiin. Tos iltapäivällä tapahtu ekaa kertaa mun palstailuhistorian aikana semmonen juttu...
  2. Jellicat is having a ball

    OOH nyt se meni rikki!!!

    ...meinaan tuhannen viestin raja. :laugh: Kylläpä siinä kesti kauan!
  3. Jellicat is having a ball

    Mielipiteitä?! (rikosilmoitus)

    Kertokaahan mitä tekisitte tässä tilanteessa... Eli mulla on huutonetissä myynnissä rannekello joka on melko arvokas (uutena reilusti yli tonnin maksava). Olin saanut viestin, jossa pyydetään ottamaan sähköpostilla yhteyttä. No tää ulkomaalainen herra oli valmis ostamaan 500 eurolla kellon...
  4. Jellicat is having a ball

    Öitä!

    No nyt mä kyllä meen nukkumaan kun jutut alkaa mennä vähän överiksi. :xmas: Hyvää yötä hanipuppelit! :heart: :laugh:
  5. Jellicat is having a ball

    Ketkä kaikki bannissa?

    Tietääkö kukaan? Savanna ainakin, mut muita? Saiko BV bannia siitä Rukoilijasirkka-ketjusta?
  6. Jellicat is having a ball

    G: 6kk täysimetystä

    Kaikki varmaan on huomannut, että tää on aika imetysvastainen palsta. :snotty: Olisi mielenkiintoista tietää löytyykö täältä mun lisäksi ketään, joka olisi edes yhtä lasta täysimettänyt 6kk. =) Mielellään ei mitään selityksiä, pelkkä ilmoittautuminen riittää. Pakollinen loppukaneetti...
  7. Jellicat is having a ball

    ARVAA MUN BMI! :D

    Tuli tosta ylipainoiset äidit ja lapset ketjusta mieleen, että osaakohan ihmiset arvata mun bmi:n kuvan perusteella. :saint: http://irc-galleria.net/view.php?nick=Jellicat No niin, mä painun jääkaapille hakemaan vähän naposteltavaa ja jos on tullut tarpeeksi arvauksia kun tuun takas...
  8. Jellicat is having a ball

    KEITTIÖNOITA!

    Sun Saapuneet-kansio on täynnä, en pystynyt laittamaan yv:tä. :attn:
  9. Jellicat is having a ball

    *NYYH*

    Ajattelin ilahduttaa miestä leipomalla ihan sairaan ihania suklaapisarakeksejä...se tykkää niistä niin hirveesti (ja salaa yritän vähän lihottaa sitä etten itte näyttäis niin läskiltä sen vierellä :p ) Tää koko hemmetin kämppä tuoksuu niiltä ja mä en pysty kohta hillitseen itteeni!!! 2 Viikkoo...

Yhteistyössä