ARVAA MUN BMI! :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jellicat:
Uuh mä oon imarreltu! :flower: Kiitos kaikille!
Ja oikea vastaus on 33,1. :LOL:
No eikä, en usko!
On se, just äsken laskin. Ei mulla ollut itelläkään aavistustakaan et se noin paljon on, ennen kuin tätä juttua varten sen laskin netin bmi-laskurilla. Ja painoa mulla on 105 kg, mut tosiaan lihastakin löytyy (läskin lisäksi).
B)

Ei se pelkkä BMI tosiaan aina kaikkea kerro.
Jos oisit vain kertonut, että sun BMI on 33,1, niin suurin osa kommenteista olis ollut tyyliin että "kyllä oot läski, kannattaa varmaan laihduttaa". Muotoiltuna sekä noin että vähän nätimmin.

Mutta totuushan on että et oo lihavaa nähnytkään! tai ehkä jossain nähnyt, mutta siihen se sitten jääkin :)

No eikä, en usko!
On se, just äsken laskin. Ei mulla ollut itelläkään aavistustakaan et se noin paljon on, ennen kuin tätä juttua varten sen laskin netin bmi-laskurilla. Ja painoa mulla on 105 kg, mut tosiaan lihastakin löytyy (läskin lisäksi).
B)
:eek: No ei kuvasta uskois. Lihasta on pakko olla ja roimasti! =)

vieras
No eikä, en usko!
B)
EN VOI USKOA. Olisin veikannut, että bmi:si on joku 25

ohhoh
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
paitsi että sä vedät reilusti tossa kuvassa vatsaa sisään...
Siitä huolimatta olisin veikannut, että 26-27... Vitsit sentään. Lyhyellä ylipaino on hiukan eri näköistä, pitkällä näyttää hukkuvan tuohon varteen. Nyt ymmärrän, miks jotkut ei halua laihtua esim. BMI 25stä alaspäin, ap:sta ei varmaan olis mitään jäljellä :).

Yhteistyössä