Hakutulokset

  1. H

    gallup:alkioiden selviäminen sulatuksesta?

    Täällä on nyt tosi monella käynyt niin, että siirtoon ei ole päästy, koska yhtään alkiota ei ole selvinnyt sulatuksesta. Näin kävi meilläkin tammikuussa. Silloin piti olla 1.icsin 1.pas ja 4 alkiota sulatettiin, joista yksikään ei selvinnyt. Pakastin tyhjänä ja seuraavaa icsiä odotellaan...
  2. H

    PAS tammi-helmikuussa

    Meillä piti olla tiistaina siirto ja oltiin jo lähtövalmiina tayssiin... Soitin sitten vielä alkioiden tilanteen ja sainkin kuulla, että kumpikaan ei ollut selvinnyt. :'( Harmittaa todella paljon. Mikäköhän voi olla vikana, kun ne olivat kuitenkin todella hyvälaatuisia alkioita? Ja molemmat...
  3. H

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    halaukset vielä kaikille minunkin puolestani! :hug: Katselin tuota listaa ja tässä pinossa näyttäisi noin joka kolmas onnistuneen, että aika hyvin kuitenkin. Toivotan onnea raskautuneille ja toivottavasti me kaikki muut tulemme pian perässä. Hyvää joulua kaikille! :xmas:
  4. H

    PAS tammi-helmikuussa

    Minäkin haluaisin jo listautua tänne valmiiksi, vaikka tuonne tammikuulle on vielä pieni ikuisuus. Saatan ehkä alussa taustailla jonkun aikaa ja palailla sitten kun hoidot varsinaisesti alkaa. Meillä on 4 alkiota pakkasessa ja nyt on tulossa 1. icsin 1. pas. Mukavaa, että joku keksi tehdä...
  5. H

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Hirmu monelle tullut nyt huonoja uutisia ja pahoittelut kaikille. :hug: Mutta eteenpäin mennään sanoi mummo lumessa, vai mitä! Ja hurjasti tsemppiä vielä piinailijoille! Toivottavasti edes jollain tärppää vielä tässä pinossa. oma: kp2 ja yk huitelee nyt jossain 66 tienoilla. ( Että...
  6. H

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Tulin ihan pikasesti kertomaan, että testasin negan tänä aamuna. Vuoto on myös tänään ollut jo oikein veristäkin, mutta silti hieman niukempaa kuin normimenkoissa, mutta kuitenkin aika runsasta. Ajattelin kuitenkin vielä jatkaa lugeja perjantaihin asti ja testata sit viel uudestaan, jos vaikka...
  7. H

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Retuli82 Mäkin ostin tossa pari vuotta sitten sellasen tosi söpön pienen vaaleenpunasen potkuhousu ja myssy-setin. Arvaa vaan, onko tullut hypisteltyä sitä aika ajoin. =) Ja sullakin tuhruttaa... ei luovuta vielä toivosta kuitenkaan!
  8. H

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Pohtijatar noi sun oireet kuulostaa tosi lupaavilta! Luulisin, et näkyy jo pp14. Chicken73 ja NPG :hug: Ja parempaa onnea seuraavaan kiertoon molemmille. oma: mulla yrittää menkat alkaa!!! Eilen alkoi lievät menkkakivut ja illalla kun laitoin lugen, huomasin että on pientä tuhrua. Tänään...
  9. H

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Onnea riepuriialle ja vauvalle hienoista ultrakuulumisista. :heart: Voi kun itsekin saisi pian tuon onnen kokea. Nyt alkoi omassa massussa selvät menkkakivut! Alkaa tuntua aika positiiviselta, koska mulla ei IKINÄ ole menkkakipuja ennen kun menkat alkaa!!! Vai voiko olla niin, että luget...
  10. H

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Hyvää itsenäisyyspäivää! PP8 menossa ja missään ei tunnu miltään. :( Ei hikoilua, ei palelua, ei minkäänlaista masun nippailua, ei oireen oiretta. Alkaa usko hiipua, vaikka toivoa onkin vielä... Meille onkin muuten tehty icsi, selvisi tuosta lapusta minkä lääkäri lähetti kotiin tällä...
  11. H

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    :laugh:
  12. H

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Janniina ja Kukka77 pahoittelut negoista. :hug: RouvaP Voi harmi, toi on niin väärin, kun lapsettomuuden jälkeen joutuu vielä kokemaan keskenmenonkin. Toivotaan, että meille kaikille se oma nyytti vielä joskus suodaan. :hug: Kolmisin Pidä toivoa vielä yllä! Monilla on pientä tuhrua...
  13. H

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Puuteri[b] hei, mulla meni tossa tekstin "muotoilussa" niin kauan, että olit ehtinyt jo välissä kirjoittaan. On sitä ihmiset vähän huonommillakin alkioilla onnistuneet, joten kovasti onnea sinnekinpäin, että kaikki sujuu hyvin.
  14. H

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Ihan mieletön plussajono tässä pinossa ja lisää varmasti tulee. Onnea uusille plussanneille, belle ja nasu! :flower: Voi harmi karatin. Toivotaan, että seuraava yritys on teillä sitten se, joka onnistuu. :heart: Kolmisin[/b] , malttia siellä! Ja omanapa: Tänään oli siirto. Yksi...
  15. H

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Onnea nasu :heart: Ja nyt vaan omaa napaa: Mulla on ihan hirvee olo ollu eilisestä asti ja helpotusta ei vaan näy... Eilen oli siis tosi kivulias punktio, vieläkin on sisuskalut hellänä eikä juuri suorassa voi seisoa. Ja sitten sain ihan maksimiannoksen sitä huumaavaa ainetta ja nyt mulla...
  16. H

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Retuli82, me mennäänki sit ihan samoissa.
  17. H

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Sitrus79, mulla oli myös runsaasti ylimääräistä puregonissa. RouvaP, Onnea ja jeesusteippiä! Karatin, Ei se määrä vaan se laatu. Pidetään peukkuja, että saat siirrettävää ensi viikolla. Tinuli71, Onnea plussasta! Pohtijatar, Hienot munikset sulla jo, hurrrjan isot. Nyt vaan vettä...
  18. H

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Pohtijatar, hengissä ollaan, mutta pää hajoo... Mulla ei oo mitään tuntemuksia munasarjossa, eli epäilyttää suuresti onko kasvu pysähtynyt sitten maanantain. No, huomenna se selviää ultrassa. Tai oikeastaan mä en oo ihan varma, et tuntuuko miltään, ku oon niin huono lukeen omaa ruumistani. Kun...
  19. H

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Hei vaan! Ihan pikasesti omaa napaa: Tänään oli siis ultra viiden pistelypäivän jälkeen ja ihan hyvältä kai näytti. Molemmiilla puolilla näkyi noin kymmenen rakkulaa, suurimmat olivat 10 mm. Kaikki eivät ilmeisesti lähde kasvuun mukaan, osa oli niin pieniäkin, mutta niiden isompien...

Yhteistyössä