Hakutulokset

  1. H

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Eipä tunnu piikitykset vielä missään. Jännityksellä maanantain ultraa odotellessahan tämä aika tässä menee, HI-TAAS-TI. Vähän on kans sellanen olo, et tuleeko tästä mitään, blääh. Loistoajatus sulla pohtijatar, mäkin voisin laittaa aivot narikkaan odottelemaan. :wave: Mukava lukea muitten...
  2. H

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Poloinen :hug: Mariska, aikamoiset annokset sä noita aineita joudut pisteleen :o Hienoa, että keräys oli mennyt hyvin! :) Mielenkiintoinen tuo viiden päivän alkioiden kasvattelu, mahtaisinkohan minäkin päästä siihen. Meillä on taustalla lapsettomuutta jo kuudetta vuotta, siitäkin...
  3. H

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Pahoittelut Lion :hug: Nasu, en oikein löydä sanoja, mutta älä vielä luovu toivosta. Mahdollisuus raskautumiseen on olemassa! Kk Tuplasti onnea :heart: :heart: Tao, kuinka monta päivää sulla pistelyt kestää? Mua vähän jännittää, että kasvaako ne näin vähällä ja pelkään että joudun...
  4. H

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Onnea Riepuriialle plussasta! :heart: Ihana, kun täällä ivf-pinossa noita plussia satelee. Mariskalle onnea huomiseen keräykseen. Toivottavasti tulee laadukas satsi. Millaisilla annoksilla muut ovat aloittaneet puregonin piikityksen? Pohtijatar, mites sulla? Mulla on 125 IU ja jotenkin...
  5. H

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Viimeinen vuorokausi on ollut niin tuskaa rypeä epätietoisuudessa ja pelkkien menkkojen takia. Mä oon varmaan hermoraunio sitten kun (jos) alkion siirtoon asti päästään ja piinailu alkaa tosissaan. Miten te sen kestätte? Poloinen ja tänään pp12, miten ollaan tuossa vaiheessa selväjärkisten...
  6. H

    Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

    Elikkä hei vaan kaikille, olen uusi täällä. Ensimmäinen ivf-hoito on alkamassa. Olen reilut 5viikkoa syönyt e-pillereitä putkeen, perjantaina otin viimeisen ja eilen (su) tai tänään (ma) olisi pitänyt tyhjennysvuodon alkaa. Vaan kuinkas kävikään, tätiä ei näy! Kauhealla vaivalla suunniteltu...

Yhteistyössä