Kiitos risupesä linkistä, sain edes jotain tietoa vaikka lääkärit aina jankuttaa ettei netistä saa uskoa lukemiaan, mutta kun eivät anna mulle itse mitään tietoa! Mulle vaan hoitaja soitti tästä kohdunulkopuolisesta eikä kertonut yhtään mitään! Sanoi vaan, että tule uudestaan sitten...
Siis kävin tänään labrassa, tarkoitus oli varmistaa, että raskaushormoni olisi negatiivinen. Kuinkas sitten kävikään, arvo oli hieman noussut, mutta liian alhainen edelleen ollakseen normaali raskaus. Jotain on siis vialla ja nyt ne epäilee kohdunulkopuolista raskautta! Uusi labra vasta ensi...
Kiitos vastauksista.
Kesken meni se kuitenkin. Tai jo alkuasetelma oli huono, liian matala raskaushormonitaso joten sanoivat, että kyllä se vuotokin sieltä tulee. Perjantaina vielä varmistuslabra että arvot negatiiviset. Nyt tässä jurppii eniten se, että hoito keskeytyi ja siis kaikki alkaa...
Huomenta!
Tein juuri kaksi eri raskaustestiä ja kumpikin näytti plussaa! Soitin sitten paniikissa naistenklinikan päivystykseen ja lääkäri ystävällisesti onnitteli, että olen raskaana ja käski jättää Synarelan heti pois. Maanantaina pitää ottaa yhteyttä omaan lääkäriin ja varmistella raskautta...
Tänään sain negatiivisen tuloksen raskaustestistä, edellinen meni kesken. Paha mieli eikä jaksa ajatella positiivisesti. Tosin se on hyvä kuulla, että joillakin tärppää vielä monenkin yrityksen jälkeen ja vielä hieman huonommistakin alkioista. Seuraava lääkäri on parin viikon päästä ja silloin...
Juu, kiitos vaan vastauksista, tuli heti parempi mieli, kun oltiin "silleen" ilman ehkäisyä ja tuli paniikki, jos nyt mokattiin.. Alkionsiirto tehdään nyt maanantaina pakastetuista, viimeeksi oli tuoresiirto, mutta se meni lopulta kesken :(
Iltaa!
Typerä (?) kysymys: ollaan menossa alkionsiirtoon maanantaina ja pohdin tuota seksin harrastamista ilman ehkäisyä..voikohan niin tehdä ennen siirtoa tai lähinnä voiko siitä olla haittaa, kun tuskin nyt raskaaksi siis tulen?
Jos kokemusta niin kuuntelen mielelläni "ohjeita". Itse en...
Kiitos vastauksista! Mulla kivut paheni ja menin naistenklinikan päivystykseen. Sieltä löysivät sisäistä verenvuotoa ja aika paljon. Jouduin osastolle ja seurantaan, arvot tosi huonot. Luultavasti lääkäri pistänyt neulalla kunnolla suonia rikki ja vuotaneet mm. vatsaonteloon. Loppujen lopuksi ei...