Seksistä hoitojen aikana..

Iltaa!
Typerä (?) kysymys: ollaan menossa alkionsiirtoon maanantaina ja pohdin tuota seksin harrastamista ilman ehkäisyä..voikohan niin tehdä ennen siirtoa tai lähinnä voiko siitä olla haittaa, kun tuskin nyt raskaaksi siis tulen?
Jos kokemusta niin kuuntelen mielelläni "ohjeita". Itse en tajunnut asiasta (hölmö minä) kysyä ja viikonloppuna eivät puhelimeen vastaa..

Jos nyt on tuoresiirto niin eikös muutama päivä punktion jälkeen suositella pidättäytymistä tulehdusvaaran vuoksi mutta jos PAS niin antaa mennä vaan. Kyllä toi Millinkan kertoma tapaus taitaa olla äärimmäisen harvinainen. Meillä on PAS torsttaina ja lääkäri oikein kehotti yrittämään luomuna kun tänään ultrassa kunnon rakkulat näkyi.

Meille sanottiin ICSI-hoitojen aikaan, että tulisi käyttää kondomia. Muuten seksiä ei ollut kielletty harrastamsta. Tosin en olisi kyllä pystynytkään, koska olin niin kipeä kun munasarjat oli viinirypäletertun kokoiset ja saati sitten sen keräyksen jälkeen seksi ei tullut edes mieleen. Nyt kun lääkkeetön PAS alkamassa, seksiä ollaan kyllä harrastettu, ja varmaan tullaan harrastamaankin, ei siitä pitäisi käsittääkseni haittaa olla, jos ei satu, tai tunnu pahalta.

Juu, kiitos vaan vastauksista, tuli heti parempi mieli, kun oltiin "silleen" ilman ehkäisyä ja tuli paniikki, jos nyt mokattiin.. Alkionsiirto tehdään nyt maanantaina pakastetuista, viimeeksi oli tuoresiirto, mutta se meni lopulta kesken :(

Yhteistyössä