Hakutulokset

1. P

Pitkään esikoista yrittäneiden löpinät jatkuvat täällä. Uudet tervetuloa mukaan!

Kiitoksia onnitteluista! :heart: Varmistustestejä on tullut tehtyä 4 kappaletta ja kaikki plussia :) eli pikkuhiljaa alan tähän uskoa. Nyt toivottelen kaikille tsemppiä, voimia ja tietenkin paljon plussia tähän pinoon!
  2. P

SYYSKUUN TULOKKAAT 2010***Tammikuussa

Hei! Uskaltaudunkohan mukaan.. Yhden testin olen vain tehnyt, johon viiva tuli heti, eikä tulos ollut ollenkaan epäselvä :) . Oireitakin on; rinnat arat miltei ovulaatiosta lähtien, menkkamaisia kouristuksia sekä lämmöt koholla. Olemme jonossa lapsettomuuspolille ja lasta on toivottu jo...
  3. P

Pitkään esikoista yrittäneiden löpinät jatkuvat täällä. Uudet tervetuloa mukaan!

Täällä ollaan sekavin tuntein.. Kuukautiset ovat nyt reilun viikon myöhässä ja tein elämäni ensimmäisen positiivisen raskaustestin! Uusintatestejä täytyy vielä tehdä, kun varsinkaan mies ei luota tuohon testitulokseen. Mutta ei kai vääriä positiivisia voi olla?!
  4. P

Onnea Rosetta :heart: :heart: :heart: Ihanaa, kun tulee plussia välillä tännekin ketjuun.
  5. P

Hyvää joulua koko sakille! Viettäkähään rentouttava joulu! :xmas: Täällä halu saada lapsi on nyt niin kova, että miltei joka yö näen lapsettomuudesta yms. unta. Vaikka meillä vielä odotellaan klinikalle pääsyä ja käskettiin ottaa jonotusaika rennosti, ei siihen pysty. Samaan vanhaan malliin...
  6. P

Ihanaa, onnea plussanneille ja kiitoksia, että tuotte toiveita myös meille muille. Itsellä on menossa synkkä vaihe. Vauvauutisia tuntuu tulevan ovista ja ikkunoista, ei vain osu omalle kohdalle. Meillä vain odotellaan aikaa jatkotutkimuksiin..
  7. P

Hellurei! Vaikka paljon saa lukea viesteistä negatiivista, niin jotenkin niistä paistaa myös se positiivisuus ja usko onnistumiseen. Monen kohdalla tiedetään marssijärjestys hoitojen suhteen. Piiuli pidetään peukkuja! ON: Meillä on turhauttavaa odottamista. Lähete lähti lokakuussa...
  8. P

~~The Esikoisesta Haaveilevat~~<3<3

Hei! Minut voi poistaa tästä listasta. Kirjoittelen tuolla lapsettomuuspuolella, koska kovasti nyt näyttää siltä, ettei meillä luomuna voi onnistua. Plussatuulia kaikille!
  9. P

Soitin tänä aamuna lapsettomuuspolille ja sinne tulee kutsu alkuvuodesta tämän hetkisen jonon mukaan. Mulle tehdään vielä aukiolotutkimus ja miehen tuloksista sanoi, että tärkeämpää on liikkuvuus ja määrä kuin muoto. Meillä a-liikkuvuus pientä, mutta arveli kuitenkin, että aloitetaan vähemmän...
  10. P

Niinpä, mitä tässä sitten uskoa. Lukemat meillä aikalailla samoja kuin teillä. Mun tutkimuksia on kuitenkin jatkettava, jos sieltä löytyy sitten jotain. Odotus vain jatkuu.
  11. P

Hellurei pitkästä aikaa! Tervetuloa uudet! Duffy Tsemppiä ja peukut on täälläkin pystyssä, että tarraisi kiinni. Ja tietenkin kaikille muillekin tsemppiä piinailuun ja tähän piiiitkään odottamiseen! ON: Meilläkin taas edettiin yksi pykälä eteenpäin. Saatiin viimein lääkäriaika ja...
  12. P

Esikoisesta pitkään haaveilleiden-pino vol.3

Päivitin omalle kohdalleni yk 16, joka alkoi eilen. Täällä junnataan paikallaan. Lääkärimme on sairaslomalla ja muut eivät ota meitä vastaan, joten eteenpäin tutkimuksissa ei päästä. Harkitsen aukiolotutkimukseen menoa yksityiselle..
  13. P

Esikoisesta pitkään haaveilleiden-pino vol.3

ESIKOISESTA HAAVEILEVAT: kiharapää.............................yk24 Louvre..................................yk13 Peppi1981............................yk52 anu84...................................yk20 Rosetta.................................yk19...
  14. P

Niinpä niin täällä kp 2/26-39 ja yk 16. Nyt ei hymyilytä!
  15. P

Ibu onpa turhauttavaa.. Täällä taas kp 1 ja yk ties kuinka mones. Ei paljon naurata..
  16. P

Hellurei pitkästä aikaa! Kaikenlaista tuntuu täällä tapahtuneen, uusia on tullut mukaan ja plussakin saatu. Hienoa! Mulla on palstailu jäänyt vähemmälle armottoman työstressin ja kiireiden vuoksi. ON: Me yritämme saada aikaa lääkärille, jotta tietäisimme, mikä on seuraava askel. Oon...
  17. P

Duffy pidetään vielä peukut pystyssä. Tervetuloa mukaan uudet! ON: Ollaan saatu tuloksia. Miehen sperma-analyysi normaali, a-liikkuvuus alentunut yhden prosentin. Näiltä osin kai hyviä tuloksia? en oikein ymmärrä, eikä mieskään. Puhelimella kyseli tulokset. Mulla taas tutkimukset jatkuvat...
  18. P

ODOTUKSEN ODOTTAJAT VOL. IV

Tännekin pikaiset kuulumiset. Eli yk 15 käynnistyi tänään. Tutkimustuloksia odotellaan, tai no miehen spermatestin tulos enää olisi tulematta, mutta pyydetään sitten kaikki kerralla. On jäänyt kirjoittelut vähemmälle viime aikoina, koska netti on pätkinyt ja töissä kiirusta. Josko sitä sitten...
  19. P

Pikapikaa kierroksella. Kirjottelu on jäänyt viime aikoina vähiin, kun tämä meidän nettiyhteys on pätkinyt. Täällä kuitenkin alkoi uusi yk tänään, sarjassaan 15. Tuloksia miehen simppatestistä odotellaan ja samalla kysellään verikokeista ja mun gynetutkimuksista. Tulee sitten kaikki kerralla. Ja...
  20. P

Niinpä niin kp 1/26-39 ja yk 15 alkoi. Täällä minä vielä vaan roikun, vaikka kirjoittelen myös tuonne lapsettomuuspuolelle. Ehkä siirryn sinne sitten vasta kokonaan, kun olemme saaneet tuomion. Tutkimustuloksia odotellaan.

Yhteistyössä