Hakutulokset

  1. C

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Iltaa mammat:) Onnea kaikille vauvan saaneille:) Taitaa olla nyt kaikki poksuneet:) Mulle voi laittata yv:tä jos haluu tietoja tohon etu sivulle. En kauheesti oo täällä viime päivinä käynyt ja en ala tietoja ettiin tekstien joukosta. Palstailut jäänyt nyt tosiaan vähän vähemmälle...
  2. C

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Mulla oli kans kovat liitoskivut suunnilleen samoihin aikoihin ja niihin autto vaan lepo! Luulin että on jotain pahempaa mut neuvola täti sanoi että johtuu liiasta kävelemisestä. Et ota kotonakin nysvätessä ihan rauhallisesti ja sit se että mä en istunut esim risti istunnassa taikka "levitellyt"...
  3. C

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Huomenta mammat ja hauskaa perjantaita!:D Tänään herätty kellon soittoon kun oli ysiltä neuvola. Ja oltais kaikki kyllä mielummin nukuttu pidempään jopa tyttökin:D Meidän neiti on kasvanut ihan valtavasti :o Painaa nyt 4980g ja on 56cm pitkä!!! Ihan hirmu iso neiti jo:) Että maito...
  4. C

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Olkaa hyvät vaan uudesta pinosta:) Ilo oli se meille tehdä:D Onnea Odotan, Virpi ja Millanen :flower: Olikohan vielä muita? Ja kovasti voimia heidille, hipsulle ja ephs:lle kyllä ne teidänkin vauvat pian maailmaan saadaan:) Olitte jutellut imetysrytmistä Meillä neidillä on jo tullu...
  5. C

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    Tässä olis siis uutta pinoo heinäkuun mammoille:) Etusivusta tuli mikä tuli... en oo viekään tyytyväinen siihen :kieh: Mut menköön nyt vähän aikaa :D Täällä vauva arki menee aivan loistavasti:) Välillä valvotaan yöllä enemmän ja vähemmän. Meidän Liina tyttönen on aivan älyttömän kiltti...
  6. C

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Moikka Tyttö nukku niin mulla oli aikaa tehä uus pino vauva puolelle:) Eli siellä vauvat 0-12kk olis meille ketju nimellä Heinäkuun Hurmaajat 2010 Mä voin sitä nyt ainakin elokuun päivitellä katotaan sit jatkanko vie. Laittakaa yksityisviestiä jos jotain pitää etusivulle muuttaa ja uudet...
  7. C

    Heinäkuun Hurmaajat 2010

    SYNTYNEET HEINÄKUUN HURMAAJAT: 17.4 Kausa..............rv. 26+2, 870g ja 34cm 25.5. Minotchkin.....1975 g ja 44,5 cm 18.6. Marta............3550 g ja 50 cm 24.6. Dana88.........Rv. 37+6, 2900 g ja 47 cm 24.6. Zeenah..........Rv. 39+0, 3765 g ja 51 cm 24.6. Nuu82............Rv. 38+4...
  8. C

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Niin ja ihan pakko teille kertoo ketkä painon kanssa panikoi että jos imettää ei siitä painosta tarvii olla huolissaan. Mä meinaan painoin ekalla neivolakäynnillä 72kg ja nyt 2viikkoo ja 3päivää synnytyksetä painan 68kg Ja syön ku hevonen :laugh: Mulla olis koko ajan nälkä ja sit kyllä...
  9. C

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Paljon Onnea vauvoista Mekkala ja Astrud! Kiitos synnytyskertomuksista Helise, Sherine ja Kepsukka! Heliselle Hurjasti voimia pojan toipumiseen! Toivotaan että käsi tulee vielä ajan kanssa kuntoon. Pai Ootko muistanut juoda paljon vettä? Maito nousee paremmin kun muistaa itse juoda. Ja...
  10. C

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Apua tätä tekstin määrää :o Mutta yritän parhaani mukaan kommentoida että ette ajattele et oon ihan pönttö kun en teitä huomioi:laugh: Kun koko ajan vaan omaa napaa :ashamed: Pauliinan pojalle ja koko perheelle voimia leikkaukseen. Kaikki menee varmasti hienosti :hug: tepa0 mä käytin...
  11. C

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Hurjasti onnea kaikille vauvan saaneille:) :flower: Ja näillä näkymin tuoreimmalle hurmaajan saaneelle Paille!! Oikein paljon onnea :heart: Poikahan sieltä sit tuli, eikö niin lupailtukin? Nyt vaan ensimmäisistä päivistä paljon kuvia, poika kasvaa ja muuttuu hirveesti ensimmäisinä päivinä:)...
  12. C

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Ihan hirveesti tekstiä.. Muffin Hyvä että tajusit viedä pienen sairaalaan. Monesti tuollaista kuivumista voi luulla vain normaaliksi väsymiseksi. Voimia teidän vauvalle ja myös vanhemmille. Pauliina82 FB:stä luin että teidän Veikolla oli sydämessä jotain häikkää!? Voima :hug: sulle ja...
  13. C

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Meille syntyi siis tyttö 5.7 :heart: Sunnuntaina vasta kotiuduttiin kun jouduttiin oleen sairaalassa tytön sydämestä kuuluvan sivuäänen takia. Kuulemma ihan normaalia vastasyntyneillä. Meidän neidillä ekg:ssä näkyi ylimääräinen aalto ja sen poistuminen kesti vain pidempään, kun yleensä häviää...
  14. C

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Anteeks omanapainen juttu mut täällä taitaa olla synnytys käynnissä:D!!!! Ysin jälkeen alko supisteleen ensin hetken 20 min välein ja sit 10 min välein ja välillä tais tulla 5 min väleinkin. Nyt viimenen tunti tullu 10 min välein.. ja on ensimmäisiin verrattuna jo kipeempiä.. kävellä vie just...
  15. C

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Huomenta heinä mammat:) Täälläkin edelleen yhdes koos:( Supparit tai ne selkä poltot loppu tosiaan illalla... Nukahdin heti ku sänkyyn pääsin ja ekakerran heräsin pissalle puol viis. Eikä mitään ylimääräsiä tuntemuksia... Aamulla heräsin sit miehen kelloon 7.00 nousin sit pisulle ja ku istuun...
  16. C

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Olivia Jee, pääset hakeen nyytin kotiin:) Oon niin kade sun säännöllisille supareille :laugh: Täällä ei oo nyt vähään aikaan ollu pahempia kipuja :kieh: Hieman alaosastoon tulee painen tunnetta ku istuu sohvalla taikka pallolla. Neiti taitaa olla niin alhaalla että painaa päällään. Mutta...
  17. C

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Toivottavasti :laugh: Huudellaan sit kans koodinimiä käytävillä :laugh: :laugh:
  18. C

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Onnea kaikille vauvan saaneille :flower: Ja jaksamisia niille joiden vauvat on joutunut kaikkee ikävää kokeen. ON herätty 03.45 ku supisti ja kaamee kakkos hätä. No takas sängyyn ja yritin laskee suppareiden välejä. Jotka tuntu enemmänkin selässä. Välillä poltti mahaa ja se kovettu. Välien...
  19. C

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Solnuska Joo ne homeopatia rakeet on caulophyllum ja Arnica. Tota caulophyllum otetaan viikko ennen laskettua aikaa pehmittämään kohdunsuuta ja sit tota arnicaa ku synnytys käynnistyy ja synnytyken jälkeen. Toi arnica auttaa palautumiseen ja jälkivuotoihin. Mutta nää pitää siis hakee ihan...
  20. C

    Heinäkuun hurmaajat - MEIDÄN KUU, (74. hurmaaja syntynyt)

    Jee kardemummmalla on jännät paikat siellä:) Toivotaan nyt et lähtis vauva tuleen. Ja juu voin kuvitella ton sun "nylkytyksen" tuolissa olevan hurjan hupaisa näky :laugh: :laugh: Itte meinaan teen supparin aikana saamaa liikettä jumppapallon päällä ja sekin on hupaisan näköstä :laugh: ON...

Yhteistyössä