Hakutulokset

1. M

jos nainen kertoo miehelle toiveistaan -mitä mies ajattelee

Olisi mukava jos vaimoni kertoisi, mutta ei.. seksiä kuitenkin on, mutta vähän "vaikeasti" eli mun on oltava aina aloitteentekijänä, sitten kun toinen innostuu, hän on mukana. Mutta kokonaisuutena kurjaa.. varsinkin kun melko pienten lasten äiti tekee reissuhommia.. Mitä naiset neuvoisitte...
  2. M

Tyytymätön seksin määrään...

Mitä nevoisitte avuksi, kun miehenä haluaisin myös enemmän seksiä. Vaimoni kanssa on kohta vuosi oltu kriisissä, joka suurelta osin johtuu hänen työstään, jossa hän on 3-4 kertaa vuodessa n. 3 viikkoa toisella puolella maapalloa. Tämä tietenkin herättää kysymyksiä.. Olen ihan hyvännäköinen...
  3. M

Naiset kun teitä oikein haluttaa

Ihana, kova, kiihkeä ja kiimainen K....i tekisi paljon ihanampaa, eikö...
  4. M

Naiset kun teitä oikein haluttaa

Sinun Saapuneet kansio on täynnä (haluan kysyä yo. liittyvää asiaa luottamuksellisesti).
  5. M

nyt vinkkejä...kuinka piristää seksielämää!

rauhallinen, tunteellinen lähestyminen ja suuseksi naiselle piristää seksielämää :heart:
  6. M

Miehen esileikkipaikkoja

Mukava olisi kokeilla.. :heart:
  7. M

yllätin mieheni

Mulla EI mene nopeasti ohi..SE vaan jatkaa ja jatkuu.. :heart:
  8. M

yllätin mieheni

Tuollaisen herätyksen jälkeen antaisin kyllä ihanasti kovaa, kiihkeää ja kiimaista KULLIA... :heart: :heart: :heart:
  9. M

Karvoilla vai ilman =)

kyllä posliini sopivalla kiitoradalla on sexyin.. :heart: sellaisen kun näkee, kulli tahtoo päästä mittoihin suuriin..
  10. M

Onko epänormaalia, jos pyytää ukkoaan hieromaan ..

Hieroisin kyllä ihanasti sua ja mulla ainakin värähtäisi, et jäisi kylmäksi etkä kuivaksi :heart:
  11. M

Avopuolison halut = 0

En kyllä olisi työstäni väsynyt, haluaisin suunnilleen joka ilta/yö! :heart:
  12. M

Kuinka monta kertaa mies pystyy

..kuinka monta kertaa pystyy.. JOS NAINEN ON KIIHOITTAVA, YMPÄRISTÖ ON "VAPAA" JA MOLEMMILLA VAPAUTUNUT OLO, NIIN KOLME KERTAA PYSTYY HYVINKIN - EHKÄ ENEMMÄNKIN ;)
  13. M

mikä ammatin edustaja saa sinut syttymään?

Kyllä nainen kuin nainen saa miehen syttymään OIKEALLA ASENTEELLA JA SOPIVAN SEKSIKKÄÄLLÄ PUKEUTUMISELLA!!!
  14. M

Vastine aloitukseen...ONKO ENÄÄ HALUKKAITA MIEHIÄ OLEMASSA?

Täällä on halukas mies, jota eivät petipuuhat hirvitä! Kun vain saisi yhtä innokkaan naisen (vaikka vain hetkeksikin ilman sitoumuksia!!!)
  15. M

Miehen hyväily kädellä, vinkkejä?

Kuten Ruova Jortikka toteaa, mutta on myös muita lisäksi kiihottavia asioita; sormella terskan alapuolisen osan kevyt pyörittävä silittäminen on yksi, samalla voit kiertää sormnilla terskaa ympäri, kiveksien hivelevä koskettelu samalla alapuolelta tuottaa uskomatonta mielihyää; samalla mies voi...
  16. M

ONKO VIELÄ HALUKKAITA NAISIA OLEMASSA?

:heart:
  17. M

Kehtaatko/onko sinulla pokkaa...

Pitäisin siitä.. seksiä nainen saisi kunnolla pari kertaa päivässä :heart:

Yhteistyössä