Hakutulokset

  1. J

    ***Kesämasut 2009 VOL.3***

    Pitkästä aikaa heissan :) Menkkoja ei ole ja toiv. ei tuukaan ihan pian :D Sikeään uneen nukahtaminen on tuskaa, enemmän tai vähemmän. Poju nukahtaa aika helposti mutta seuraavan parin tunnin ajan pitää käydä nukuttamas uudelleen melko usein. Ja meillähän ei tutti kelpaa, mikä on sinänsä...
  2. J

    Seinäjoen alueen mammoja?

    Seinäjoelta äippä 25v ja poika 5,5kk :)
  3. J

    ***Kesämasut 2009 VOL.2***

    Hei pitkästä aikaa =) Ekaksi mekin ilmoittaudutaan tissittelijöiksi pelkästään, sekä pulloa että tuttia nuori herra inhoaa. Huoh, oltiin sairaalassa viime viikolla 7 päivää pojun kans :( Nyt mä kun edelleen täysimetän niin oon maidottomalla ja kananmunattomalla dieetillä plus aiemmin...
  4. J

    Seinäjoki+ympäristö

    Nostanpa tätä hieman ylös, eli täälä olis nyt 25v äippä ja poika pian 3kk :heart: Laittakaa esim. yv:tä =)
  5. J

    ***Kesämasut 2009 VOL.2***

    Kiitos kaikille ihanille tsemppaajille :heart: Jokaisen kirjoitus antoi parempaa mieltä ja toisaalta nuo selviytymistarinat/kokemukset kiinnostaa myös. Meillä on nyt.... Jahas, tuli äkkilähtö. Jatkan myöhemmin. Jennynen ja Pääpy 3vkoa 2pv
  6. J

    ***Kesämasut 2009 VOL.2***

    BV On mulla onneksi mies tukena, muuten tästä ei tuliskaan mitään! Pirtsi80 Toivottavasti sä säästyt tältä. Jadal Oot kuitenkin nyt pärjännyt paremmin, vai koska sulla viimeksi toi masennus alkoi? Meidän poitsuhan on nyt 3vkoa ja päivän vanha. Meillä aloitettiin tänään Idoform ja Cuplaton...
  7. J

    ***Kesämasut 2009 VOL.2***

    BV oon käyny juttelemas lääkärin kans ja lääkkeet aloitettiin tiistaina :ashamed: mut imetystä voin jatkaa, on sellainen lääke onneks.
  8. J

    ***Kesämasut 2009 VOL.2***

    Öisin meillä Pampersin 2-5kg:n se pikkuvaippa....öm, käyn tarkistamas mikä se oli, eli toi New Baby 1.
  9. J

    ***Kesämasut 2009 VOL.2***

    Jos pikainen ilmoitus tännekin. Poika syntyi 25.6 klo 9.50 ja mitat oli hurjat 2660g ja 45cm. Kiirettä pitää ja mitään ei ehdi. Onko muilla ollut alakuloa ilmassa, mulla epäillään synnytyksen jälkeistä masennusta :ashamed: Ilmavaivat on meillä kovia! Iltaisin varsinkin itkua riittää...
  10. J

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    Kleo Noooh, mä en hylkää sua, kärvistelen ite ehkä vielä lokakuussakin :kieh: Menin puol 11 nukkumaan ja nukuin tunnin ja pläääh :o Limatulppaa vuotaa, vuotaa ja vuotaa :x Jennynen ja Pikku-Möhkö 40+4
  11. J

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    Täälä taas sanonko mikä lentää :laugh: Yäk, no en sano, mut ummetusta ei tosiaan oo. Alkaa itteäkin pikkuhiljaa kypsyttää, ei muuten niin mut suppailee ja sattuu jatkuvasti (mut ei tarpeeksi) ja nukkuminen on ollu nyt huonoaja turhan kauan :x Eilen kävin neuvolas, sielä kaikki ok ja...
  12. J

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    Cailinille onnittelut :heart:
  13. J

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    Illalla vähän suppailin, jatkui vielä yölläkin mut jossain vaiheessa nukhadin sit. Heräsin yöllä pari kertaa kipeään suppariin mut ny ei oo enää mikää :p ylläri :headwall: Nooh, ei kai mulla tässä vielä mikään hätä ole (uskottelee itelleen kovasti) :D Tsemppiä ja jaksamista...
  14. J

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    Jadal Ihanku meillä ke-to välisenä yönä. Tosin mä ehdin olla sairaalas 6 tuntia mut sit sanoin et voisin lähtee kotiin ku supparit loppu (to iltapäivällä) ja täälä sitä ollaan edelleen :p Mulla oli mennessä kahdelle sormelle auki ja kanavaa pari senttiä, lähtiessä kahdelle sormelle auki mut...
  15. J

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    Täälä meni limatulppa äsken. Oikein semmonen kunnon kasa ja muutenki ei tod. ollu valkkaria. No mut, en innostu eipä toi mitään vielä lupaa :D Menkkajuilintaa ja kamala väsy koko ajan. Jennynen ja Pikku-Möhkö 40+0 :heart:
  16. J

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    Nyt vrk vaihtui eli POKS :D Jennynen ja Pikku-Möhkö 40+0 :heart:
  17. J

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    Travel, Mantelilastu ja Serafine Paljon onnea kaikille :heart: :heart: :heart:
  18. J

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    Täälä tultiin just juhannussaunasta, rauhallista on :D Paitsi vauva melskaa masussa, mutta muuten. Jennynen ja P-M hetken vielä 39+6
  19. J

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    Sankofa Mua oksettaa kans! Se on kyl ikävää, ei saa oikein syötyäkään mitää. Juonut oon kyllä. Ja vessas saa juosta, molemmilla asioilla :kieh:
  20. J

    Juhannusaaton rv-pino, onko meitä monta?

    Mureena: Kiitos :flower:

Yhteistyössä