Hakutulokset

  1. L

    ***Kesämasut 2009 VOL.2***

    Vellin antamisesta.. Oon antanu molempien tyttöjen kans samoten näihin aikoihin. Onni on vatsaa huudellu, tosi kipeesti vääntää, huutaa 3 tuntia putkeen. Ku alotin vellin antamisen, loppu huudot siihen. Ensin annoinmaidon mukana 10 ml ja siitä sitte kasvavassa määrin. Ilmoitin neuvolassa ja...
  2. L

    ***Kesämasut 2009 VOL.2***

    Heipat pitkästä aikaa! :wave: Mulla ei edelleenkään ole tietsikkaa, eli käyn täällä TOOOOSi harvoin! En tosissaan jaksanu alkaa lukeen kaikkia sivuja, pahoittelen. :ashamed: Täällä arki sujuu tosi hyvin, yöt nukutaan kohtuudella. Maissivelliä menee maidon mukana pitkin päivää ja...
  3. L

    **Kesämasut 2009**

    Pitkästä aikaa koneella.. :D Eli hengissä ollaan, kohtuudella jaksetaan. Eihän tää issekseen mitään juhlaa oo, mutta niin mukavaa! Ollaan äiteen luona ja lauantaina oli siskon pojan ristiäiset. Hänestä tuli Sulo! :heart: Aivan ihana tapaus.. Meillä tänään neuvola, kuulee vähän niitä...
  4. L

    KOHTUTULEHDUS??

    Kuume saattaa nousta kovanaki, mulla oli vaan pientä lämpöä. Jälkivuoto tuoksuu "omituiselle", sen kyllä huomaa itsekin varsin selvästi. Mulla tuli maha todella kipeeksi, 4 pvää synnytyksestä. TK:n kautta päivystykseen. Se oli siis jo niin kipee, et ei puhettakaan että ois kotiin jääny tai...
  5. L

    Onko kellään kokemusta vastasyntyneen vaikeasta keltaisuudesta ?

    Mulla vauvalla todettiin sama.. Löydettiin "vahingossa" vuorokauden ikäisenä. Joutui suoraan tuplasinivalohoitoon, siinä vaan nousi sitten crp:t eli tulehdusarvo ja epäiltiin jossain tulehdusta. Siirrettiin teho-osastolle. Se oli mulle kova paikka, vauva oli ollu vieressä vasta muutaman tunnin...
  6. L

    **Kesämasut 2009**

    Mä käyn vaan kattomassa.. :D Yritän kotiutua tälle puolelle jahka saan koneen kuntoon, lainavehkeellä mennään. Adios! :whistle:
  7. L

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    Huomenia kaikille! :wave: Ollaan hengissä ja täysissä voimissa. Turo pääsi perjantaina tavalliselta lasten osastolta kotiin! Vaikka lääkärit ei oikeen toiveita vielä siinä vaiheessa kotiutumisesta antanu.. Arvot oli kaikki laskusuunnassa ja ku asutaan ihan OYS:n vieressä ni heltisivät...
  8. L

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    Ja ettei ihan helpoksi tää elämä meillä menis, mulla ilmeni kohtutulehdus.. |O 2 erilaista antibioottia 3 kertaa päivässä, onneksi arvot oli just niin alhaalla ettei osastohoitoa/ suonen sisäistä lääkitystä tarvittu. Ni Turo SAATTAA tänään päästä kotiin! :heart: Oon nyt vähä alkanu...
  9. L

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    Perjantaina 5.6 aamulla soitin liikehälytyksen takia synnärille, Turo "anto" mun nukkua 7 tuntia ja ku heräsin, ei mitään liikkeitä tms tullu tuntiin. Sanovat, et heti sinne ku viikkojaki on kivasti. No äänet kuulu, ja lääkäri tutki tosi perusteellisesti mut ja Turon. Sano ronkkineensa vähä...
  10. L

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    Pikapäivitys! :attn: Turo syntyi 6.6.2009 klo. 22.26. Mä voin oikeen hyvin, tulin just käymään kotona. Turo joutu lasten teholle eilen. Syynä liian raju bilirubiinin ja tulehdusarvojen nousu. Syö hyvin, ja sai just rinnalla käydä. Kyllä tämä tästä.. :D Vointeja vaan teitille muille...
  11. L

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    Onnea Sisulle ja perheelle uudesta perheenjäsenestä! :flower: Ja tää aikoo kans saaha tän puserrettua tässä kuussa ulos.. Jos oikein positiivisesti ajattelee, ni ehkä korkeintaan 2 viikkoa ni vauva on sylissä! :whistle: Vaikka ne niitä murtumia tutkiki, pelottaa silti et jos tää Turo...
  12. L

    *Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

    Eipäs tosiaan etuilla jonossa! :D Kirjotin äsken piiiitkän stoorin, katos jonneki, prkl! Mut onnea jeps1 vaavista! :flower: Mulla samoja oireita ku HS:llä! Esittelin äiteelle perjantaina napaa, tai siis monttua. Ku sellanen mulla vielä oli.. No eilen montun paikalla oli patti! Ja...
  13. L

    *Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

    Kasassa.. :attn: :D Onnea Kuan Yin vauvasta! :heart: Täällä ei kummosta, lähin viikonlopuksi 100 kilsan päähän.. Onnistuu se täälläki tarvittaessa.. Supistelee vähemmän kipeesti lähes tulkoon koko ajan, välissä kipeesti. Ei muuta.. :snotty: Joutas jo tulemaan! Kirjottelen...
  14. L

    *Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

    Huomenia Mammat! :D Tänne on tullu yli 20 sivua tekstiä sen jälkeen ku viimeks oon käyny kunnolla lukemassa!! :whistle: Olipas kirittävää.. Kahvia meni muutama kuppi tässä samalla. Ensiksi ONNEA vauvansa jo saaneille! :flower: Näytti melkosessa pompsissa tulevan. Mä kävin MA...
  15. L

    *Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

    Moro! Sitä ollaan nettipimennossa oltu muutama päivä ja jatkuu.. Onnea kauheesti vauvan jo saaneille! :flower: :heart: Olin siskon vauvaa katsomassa ja muuten jeesaamassa.. Oli kiva olla avuksi! :D Itellä neuvola aamusta, ei taida Turo olla vielä tulossa. :kieh: :D Lisbet...
  16. L

    *Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

    Sehän tässä tympäsee, et mulla on kuiten ihan sellanen olo et menee yliaikaseksi ja reippaasti! Ja tää on tällästä ollu jo pitkään.. Eli voiko ne kuiten "työstää" jotain ne harjotussupparit..? Tai ne tulee silleen, et ensin pakottaa selkää, iskee kunnolla muutaman kerran ja sit kohtu...
  17. L

    *Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

    :kieh: tahtois ees yhden 3 tunnin pätkän unta per yö! :kieh: Va ei.. Puoltoista tuntia kerrallaan.. |O Joku kirjotti ilmavaivoista, tunnustan. :wave: Kauheeta koko eilinen päivä ja yö. Ei varmaa kuulosta taas mitenkään kivalta, mut ei haise tms. sitä ilmaa vaan tulee!! :whistle...
  18. L

    *Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

    cranyolle ISO :hug: ! Jospa se olis vaan hormoonit jotka jyllää.. :heart: Heräsin tunti sitte johonki IHMEmölinään/ ulinaan ulkona. Se vielä "liikku".. :whistle: Ois kiva tietää mikä sen aiheutti.. Ja hermojahan mulla ei oo et jäisin sänkyyn makaan ja ootteleen unta! :snotty...
  19. L

    *Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

    Ihanaa, sisko sai aamulla pojan! :heart: LA:han ois ollu nyt TO, mut eilen aamulla soitteli et jotain limatulpan tapasta irtoaa. Synnärillä ei kukaan vastannu ( ? ) ja sanoin et mennä käymään siellä.. Hälläki vaivaa jos jonki näköstä ollu. Olivat vielä laittanu kotia toviksi, 22 aikaan tuli...
  20. L

    *Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

    Huomenet, ihana päivä tulossa! :D Otin sitte eilen viereen sen "treffikaverin".. :ashamed: Ikävä huomata, et kuinka siitä tykkääkään ja tuntuuhan tuo olevan molemminpuolista ku kerran täällä on. Oli pitkät porinat yöllä, ei niin kännissä ees ollu! :D Eipä tää helppoo oo, eikä häntä voi...

Yhteistyössä