Hakutulokset

  1. R

    SYKSYN 2008 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Ainokki kyseli hoitotaustan huomioimista neuvolassa. Meillä sitä ei ainakaan ole mitenkään otettu huomioon. Viime käynnillä sain jopa aika kylmää kyytiä tuntemusteni vuoksi. Totesin terkalle, että en osaa vielä uskoa, että lapsi todella olisi viimein meille tulossa. Hän kritisoi kovasti...
  2. R

    SYKSYN 2008 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Hyvää alkanutta vuotta itse kullekin. Mukavaa, että täällä ollaan aktivoiduttu pitkästä aikaa. Kk:lle onnea tuplista. Toivottavasti selkäkivut eivät ylly kovin piinaaviksi. Melia, samoilla mielin täälläkin. Ennen raskautumista vannoin, etten ikinä valita mistään raskausajan vaivoista...
  3. R

    Pahoinvointi rv 18

    Onkohan ihan normaalia, että pahoinvointi voimistuu yhtäkkiä rv 18? Mulla on alusta saakka ollut pientä, ajoittaista pahoinvointia. Harvoin olen kuitenkaan edes oksentamaan joutunut. Ja jossain vaiheessa tuntui, että se on jo taakse jäänyttä elämää. Nyt kulunut viikko on kuitenkin mennyt...
  4. R

    SYKSYN 2008 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Voi kuinka hiljaista meidän ketjussa on... Toivottavasti kaikilla on kuitenkin kaikki hyvin. Olin uusinta np-ultrassa edellispäivänä. Nyt turvotus saatiin mitattua (2,1 mm) ja sain taas ihastella sitä pikkuruista nyrkkienheiluttajaa. Pituutta kaverilla oli 72 mm ja viikkoja siinä vaiheessa...
  5. R

    Klexane-hoito raskausaikana

    Kiitos teille kaikille kommenteista. Hyvillä mielin siis piikitellään. Ihan hyvähän se on, että ylimääräisiä kontrollikäyntejä tulee. Nähdäänpä sitten, että kaikki on kunnossa.
  6. R

    Klexane-hoito raskausaikana

    Olisin kysynyt kokemuksia Klexane-hoidosta raskausaikana. Itselläni piikitykset on aloitettu heti plussasta toistuvien keskenmenojen vuoksi. Vaatiiko hoito jotain erityistä seurantaa tai onko siinä jotain riskejä? Itse olen saanut lähetteen äitiyspolille ja odottelen aikaa sieltä. Lähetteen...
  7. R

    SYKSYN 2008 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Ultrassa oli mukavia näkymiä. Pikkuinen vastasi viikkoja ja kaikki oli ihan kunnossa. Niskaturvotusta ei kuitenkaan saatu mitattua, koska kaveri ei halunnut esitellä sivuprofiiliaan. Lääkäri yritti saada asentoon muutosta painelemalla vatsaa ja laittoi mut hyppimäänkin siellä. Lopulta päädyttiin...
  8. R

    SYKSYN 2008 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Mukavaa, että täällä on taas vähän aktivoiduttu. Onnittelut Ryhikselle ja Fasupalalle hienoista ultranäkymistä. Mulla on samainen edessä huomenna. Toivottavasti saan yhtä hyviä uutisia. Jännittävää. Plasebo, mulle siirrettiin kaksi alkiota. Ultran mukaan kuitekin vain toinen niistä on...
  9. R

    SYKSYN 2008 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Heippa taas. Työreissulta palailtu vihdoin kotiin ja todella ihanaa olla kotona. Hauska kuulla, että tuo "aivojen pehmeneminen" on ollut muillakin vaivana. Viime viikko oli mulla siltä osin jo vähän parempi, mutta aika rankasti kaikkea on tullut unohdeltua ja oon ollut jotenkin ihan höperö...
  10. R

    SYKSYN 2008 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Tervetuloa kaikille viime aikoina tänne putkahtaineille ja onnea odotukseen. Titinkalle onnittelut hyvistä ultranäkymistä. Meillä oli tänään eka neuvola. Sydänäänetkin saatiin kuulla, joten todella hyvin mielin jatketaan odotusta eteenpäin. Vähän pelkäsin neuvolaan mennessä, että minkälaista...
  11. R

    SYKSYN 2008 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Voi Haltia, olen niin pahoillani. :( Tuo on niin ikävää, kun ensin annetaan ja sitten otetaan pois. Koita jaksaa ja ole sairaslomalla lepäämässä riittävän pitkään. Vaikkei se tyhjennys fyysisesti niin kovin rankka kokemus olekaan (ainakaan omalla kohdalla ollut), niin henkinen toipuminen vie...
  12. R

    SYKSYN 2008 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Mä ihmettelin kans kovasti tuota kieltolistaa palvikinkun ja meetwurstin suhteen. En ole ikinä kuullut... Täällä on kaikki kunnossa. Neuvola on torstaina ja toivottavasti sen jälkeen tietää sitten jo np-ultauksen ajankohdankin. Luget mulla loppuu jo tällä viikolla. Viikon oon ollut...
  13. R

    SYKSYN 2008 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Ulpu, mikäli lapsi isäänsä tulee niin todellinen vauhtiveikko sieltä on tulossa... :laugh: Se on kyllä totta, että ei tässä kohtaa ylimääräiset kontrollit ollenkaan pahasta ole. Niin monesti on saanut pettyä... Varsinkin tässä vaiheessa kun ei vielä voi havaita mitään elomerkkejä tuolta...
  14. R

    SYKSYN 2008 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Melialle onnittelut ja tervetulotoivotus! Nipsulle pahoittelut ja jaksamista! Toivottavasti pääset pian uudestaan iloitsemaan positiivisista uutisista. :hug: Haltia, mun käsittääkseni viisaudenhampaiden poistoa ei kovin helposti tehdä raskausaikana. Siinä on kuitenkin tulehdusriski, joka...
  15. R

    SYKSYN 2008 LAPSETTOMUUSHOIDOISTA PLUSSANNEET+++

    Moikka! Sovinko mukaan tähän porukkaan. En ole ennen näillä sivuilla kirjoitellut, mutta lapsettomuutta on takana neljä vuotta. Siinä ajassa on ehditty kokea paljon. Taustalla on yksi luomusti alkanut raskaus, joka osoittautui tuulimunaksi rv 13. Hoitotaival on sisältänyt viisi inseminaatiota...

Yhteistyössä