Hakutulokset

  1. A

    Olen aivan loppu:(

    mitä sanoin tuossa vielä joku aika sitten:) että ihanaa kun rupeaa kävelee jne. nyt sitä menoa on ihan sikana. Mä olen itse ollut ihan rasavilli pienenä kuulemma ja mieheni porukat sanoi että sekin on ollut aivan mahoton. Niin mikä tuosta pojasta tulee...holy moly sentään.. Sitähän mä tuossa...
  2. A

    Itseni pinnan palaminen

    ihan kyyneleet tuli silmään kun luin teidän lähettämiä viestejä! kiitos! Juu mä tiedän että pitäs itse päästä jonnekkin yksin. Mutta mies tulee töistä hänkin haluaa olla rauhassa. Mun pakko pitäs jättää poika enemmän isälleen ja painua itse jonnekkin. Olen vain tässä! Ja tuohon yhteen...
  3. A

    Olen aivan loppu:(

    aah mikä rauha, poika meni unille ja korvat saa lepoa :ashamed: Pakko pitää kirjottaa tänne, edes joku kuka ymmärtää. Poika on aivan hirveä menemään. Siis aloittaa aamulla klo 6 ja jatkuu 20.00 illalla, ja mä olen aivan loppu sen jälkeen. Poika on nyt 1v 4kk ja menoa riittää. Tekee koko...
  4. A

    Itseni pinnan palaminen

    :ashamed: siis kun tuntuu että ei varmaan muut äitit huuda kuin mä... ja sitten saan vielä surullisemman olon :snotty: Siis kaikista kamalinta mitä poika tekee on se että se ottaa hampaat irvessä mun hiuksista kiinni ja repii että lähtee tuppoja tai sitten repii naamaa kun suuttuu ja mä en...
  5. A

    Itseni pinnan palaminen

    :'( mistähän aloittaisin... ei ole oikein ketään kelle puhuisin ja kuka oikeasti kuuntelis. Mutta kerron tänne sitten, jos täällä autettaisiin ja kuunneltaisi mua =) Eli minulla on 1v 3kk poika. Mä olen tietenkin hoitanut häntä 24 h/ vrk ja joskus itsellanikin on huonoja ja kärttyisiä...
  6. A

    Kotihoidontuki vai työttömyyspäiväraha?

    eli olen 1.2v lapsen äiti ja hoidan lasta kotona. kumpi on suurempi kotihoidontuki vai työmarkkinatuki? kun kahta tukea ei voi hakea.... olen nyt työttömyyspäivärahalla saan 460e kk ja lapsilisän. Miten teillä muilla?mies on töissä ja kovatuloinen.... vaikuttaako miten.... vastatkaa...
  7. A

    Vauva vai abortti? :/

    Mä olen itse 1v pienen pojan äippä. Mulla oli alussa tosi vaikeeta päättää teenkö lapsen vai en. Sulla on jo kuitenkin 1 lapsi.. Olen itse tehnyt abortin ja olen sinut sen asian kanssa, onneks. Mulla oli silloin sellanen tilanne että mies oli huono, ja itse työttömänä ja jotenkin en olisi...
  8. A

    Ei voi taas olla paketti kadoksissa?!?!

    mä en koskaan osta huutonetistä mitään pakettia silleen että rahat ensin ja sit vasta paketti postiin... pelkkää rahojen kusetusta, monelle ystävälle niin käynyt. Olen huutanut paketteja mutta jos ei paketti tule postiin en minäkään rahoja laita piste. Hyvähän sen on sanoa mitä vaaan..sä...
  9. A

    Vauvan vasen jalka väärässä ASENNOSSA?

    ostin pojalle uopuudet talvilenkkarit ja ongelma on se että 8 vko olen yrittänyt saada niitä jalkaan. Poika on 1v ikäinen ja kenkä on kokoa 21.. oikeaan jalkaan saan hyvin kun poika pitää oikeassa asennossa mutta vasenta jalkaa hän kipristää varpaat väärään asentoon heti kun yritän laittaa...
  10. A

    Eka siideri avattu.

    mä en tarkoittanut sitä ollenkaan noin että voi kamala että juo tai jotain. Siis kysyin vain että kuinka paljon yleensä monet käy kuppilassa tai ottaa kotona. Itsekkin otan ehkä 3-4 krt kuussa...so what???!!!!! mä en tänä viikonloppuna lähe kyl minnekkään, mut jos sit ens viikolla lähtis...
  11. A

    Eka siideri avattu.

    vastaa rehellisesti monta pulloa juot kuukauden aikana kaunistelematta asiaa? B)
  12. A

    Vauvalle Kengät jalkaan!

    no menin ostamaan tutan ihan uuden talvilenkkarit (luki ensi kengät) 1 vuotiaalleni. No ne on sellaset missä on 2 tarraa edessä. Mä en saa ollenkaan sitä vasemapaa jalkaan, jalka jää silleen että kantapää on ihan siellä ylhäällä. Vauva ilmeisesti pitää jalkaa kuin balettitanssija niin eihän ne...
  13. A

    Mies kiristää huostaanotolla?!

    siis en ole absolutisti, mutta eka kerran kävin baarissa kesäkuussa ja sitten elokuussa ja nyt lokakuussa ja vauva on silloin mummolla hoidossa. Kyllä otan joskus saunaoluen, ei se minusta kiellettyä ole joistakin ehkä mutta ei minusta. Tässä oli kyse siitä että hän väittäisi minun koko...
  14. A

    Mies kiristää huostaanotolla?!

    niin,onhan tuo ollut melkein koko vuoden vähän omituinen:( mutta jos ei puhu asioistaan ei voi pakottaakaan.... mitä sä tarkoitat omantunnontuskilla?olis pettänyt tai jotainko...
  15. A

    Mies kiristää huostaanotolla?!

    joo puhuttiin silloin siitä että olen kyllästynyt kun hän ottaa kaljaa joka viikonloppu ja joskus töitten jälkeen enkä jaksa sitä. Että jos juominen ei kohta lopu niin mä lähden vauvan kanssa...että semmostesta oli kyse...
  16. A

    Mies sitten kertoi että ällötän sitä :((((

    no hän sanoi sen suoraan että läskinä et häntä viehätä.... kyllä hänen pitäisi ymmärtää se että olet raskaana ja se on normaalia että lihoo, sano se hänelle. taitaa olla aika pinnallinen paska tuo sun ukkos jos tuollasta vaan ajattelee.... suhteen alussa petti sua ja nyt teet sellaselle...
  17. A

    Mies kiristää huostaanotolla?!

    Joo nyt se vasta nappas:( mies otti yks ilta olutta ja keskusteltin kaikesta. En tiedä muistaako hän tätä mitä sano mulle!!!! jos me erottas joskus niin se haluaa kostaa mulle ja kuulemma ilmoittaa soskuun että mä vaan dokaan koko ajan:( kun se ei ole totta....vauva tai oikeastaan poika on nyt...
  18. A

    Muistutatko koiraasi?

    en varmaan ole ainakaan noin ruttuinen...ihana koirani :heart: [img]http://www.aijaa.com/v.php?i=3035945.jpg
  19. A

    Muistutatko koiraasi?

    tossa on tuo lisää kuva painike, miten kummassa sitten sen kuvan saa tähän?

Yhteistyössä