Hakutulokset

  1. N

    Runo/värssy kiitokseksi eskariopettajien korttiin

    Näitä varmasti kaipailee muutkin kun minä =) .
  2. N

    koukuttavia pelejä!!!

    Nyt tarvii apua. Laittakaan linkkejä kivoihin koukuttaviin peleihin. Täällä tuskastellaan koneella viimeisiä raskauspäiviä ja nyt hajoaa kohta pää jos ei saa ajatuksia pois supistusten odottelusta. Ihanne peli on sellainen mikä ei kestä kauaa ja minkä voi stopata kun isomat lapset soittaa...
  3. N

    Mökkiruokaa??

    Loma alkaa viikonlopuna ja mökile suunnataan kahdeksi viikoksi. Ajattelin että ostaisin mahdolisimman paljon ruokatarvikkeista nyt täältä kaupungista ja lisää sitten tarvitaessa maitoa,leipää jne. mökiltä. Ekaa kertaa ei olla mökille lähdössä mutta jotenkin sitä vielä näin alkukesästä ei tule...
  4. N

    Laulunsanat? Joainen voi siskollensa olla niin kuin enkeli

    muistaako kukaan tälläistä laulua? Laulu taitaa alkaa noin eli: Jokainen voi siskollensa olla niin kuin enkeli, joka riidan jälkeen kuiskaa anna anteeksi. Jokainen voi veljellensä olla niin kuin enkeli jonka taivaan Isä lähetti. Muistelen että siinnä oli jotain muutakin mutta se on jo...
  5. N

    Tästäkö se nyt alkaisi

    painoa on lasten myötä tullut niin että kymmenisen kiloa olisi pudotettavaa ihanne painoon.Itse en itseänä lihavana pidä muta mies siitä välillä leikkisästi vihjailee (saimoin minä hänelle).Mutta nyt eilen ajattelin että jos jättäisi karkit ja jäätelöt ostamatta niin säästyisi rahaakin muuhun...

Yhteistyössä