Tästäkö se nyt alkaisi

painoa on lasten myötä tullut niin että kymmenisen kiloa olisi pudotettavaa ihanne painoon.Itse en itseänä lihavana pidä muta mies siitä välillä leikkisästi vihjailee (saimoin minä hänelle).Mutta nyt eilen ajattelin että jos jättäisi karkit ja jäätelöt ostamatta niin säästyisi rahaakin muuhun. Jos jouluun pitäisi karkkilakkoa ja katselis josko tuo painokin siitä tippuisi.Laiduttajaksi ihmedietelillä minusta ei ole kun en jaksa kokkailla jokaiselle eri ruokaa mutta jos kokeilisi tätä karkkilakon tehoa.
Pitäisiköhän ensin jättää pois vain karkit myöhemmin lisätä listaan jäätelöt,limsat,sipsit,keksit,pullat ym. vai kaikki vaan heti kerralla pois? sellaisen porsaan reijän aijon jättää että itsevalmistettuja herkkuja saa syödä.Niin saan herkutella lasten synttäreillä niin ja kylässä voin nauttia pöydän antimista normaalisti.Kyllä vähän jännittää toimiikohan tämä ollenkaan :/ .
 
Empä usko että pikkuhiljaa lopettaminen ja "porsaanreiät" :D toimii.. Pian huomaat että leivot mielipuolena joka päivä(been there, done that, paino mulla ainakin lisäänty)

Kokeile (jos olet makean orja) sokeripaastoa! Eli ei mitään makeaa, ei edes mehua, kahteen viikkoon! Se tehoaa oikeasti makean himoon.

No jatkossa ligt limsassa on keskimäärin yhtä paljon kaloreita kun vedessä ja mehujäät on aika kevyitä jäätelön tilalle.. Ja taas korostetaan sitä että mansikoita voi surutta syödä vaikka kuinka paljon, mutta varottava esim. herneitä.

Helppoa tää ei tosiaan oo (nimimerkillä 15vuotta yrittäny) mutta nyt tää saa mulle olla se viimeinen ja pysyvä laihdutus.
Hyvin on tähän asti menny, en ole sortunu ja vajaassa kuukaudessa on lähteny 6kg.

TSEMPPIÄ JA KOVAA TYÖTÄ :D :D
 

Yhteistyössä