Hakutulokset

  1. T

    G:likaisin lapsiperheen koti minkä olet nähnyt?

    Olen nähnyt ja ymmärrän hyvin heitä. Ihmiset tuomitsevat niitä,jotka ei oikeesti syystä tai toisesta pysty olla niin siistejä tai ihania äitejä. Kun ei kaikille ole niin hyviä kortteja elämässä jaettu,että jaksaisi.
  2. T

    halvin sterilisaatio

    tyttö kissalle etelä-suomessa?ite koittanu soitella,mutta halvin tosissaan 115e :/ onko jollain tietoa halvemmasta espoo-vantaa-helsinki
  3. T

    halvin sterilisaatio

    tyttö kissalle etelä-suomessa?ite koittanu soitella,mutta halvin tosissaan 115e :/ onko jollain tietoa halvemmasta espoo-vantaa-helsinki
  4. T

    halvin sterilisaatio

    tyttö kissalle etelä-suomessa?ite koittanu soitella,mutta halvin tosissaan 115e :/ onko jollain tietoa halvemmasta espoo-vantaa-helsinki
  5. T

    9kk kissa

    meillä 9 kk vanha tyttökissa,maatianen ja mainittakoon,että punavärityksellä.nyt on viimeisen kk alkanut pissaamaan meidän vaatteille,jos löytyvät lattialta?!pissaa kyllä laatikkoonkin,mutta tuo vaatteille pissaaminen raivostuttaa... välillä maukuu juostessaan,onko merkki että kipeä? ei ole...
  6. T

    Arvostaako miehenne teitä

    mieheni haukkuu minua luulosairaaksi tyhmäksi #&%?$!* ja kusipääksi hänen mielestään minä oon aina se joka on väärässä olen kysynytkin häneltä millä oikeuvella sinä haukut minua kun en minäkään hauku sinu eniten sattu se kun sano huonoksi äidiksi
  7. T

    kätilöt oysissa?

    \ Joo on lapsivuodeosastolla. Jotkut kätilöt kiertää Oys:ssa.
  8. T

    Mikä kp:nä ovis clomikierrossa, josta plussasit?

    HiiiOppp :attn: :attn:
  9. T

    Mikä kp:nä ovis clomikierrossa, josta plussasit?

    mites sulla mamma, kun lisäsit clomit kahteen niin eikö ovis aikaistunut silläkään yhtään? Mä tikutan, kotitetsit.com osoitteesta saa aconin ovistestejä suht halvalla, oikeastaan en edes itse tarvitse niitä enää jatkossa koska tikuttamisen ja limojen seuraamisen avulla olen nyt oppinut jo...
  10. T

    Mikä kp:nä ovis clomikierrossa, josta plussasit?

    tämä kiinnostaa myös minua :attn: , samaa olen miettinyt... Minulla on yksi clomialkuinen lapsi, ja sillä kierrolla ovuloin kpvä18, eli sekin Normaalia myöhemmin mutta minulle aika aikaisin kun kierrot on 35pvän luokkaa. Nyt on menossa 4s clomikuuri ilman tärppiä ja ovuloin aina vaan myöhemmin...
  11. T

    mikä on henk.koht avustajan tarkoitus pk:ssa onko se tätä

    Meille on sanottu, että avustajan tehtävä on tehdä itsensä tarpeettomaksi. Mielestäni tuo on hyvä asia. Silloin kun lapsi pärjää ryhmässä ilman vieressä olevaa avustajaa voi avustaja tehdä jotain muuta. Tietenkin silloin kun avustajaa tarvitaan on hänen oltava oman avustettavansa kanssa, että...
  12. T

    silver-russell oireyhtymä

    Hei! Seurustelen 25 vuotiaan miehen kanssa, jolla silver-russel oireyhtymä. Hän on pienikokoinen, mutta enää arkipäivässä tämä oireyhtymä ei näy. Hänen äitinsä on kertonut pitkistä sairaalajaksoista vauvana/lapsena sekä kasvuhormoonin syönnistä noin 16 vuoteen asti. Hän on erittäin...
  13. T

    Tutkimusmatkani

    Aivan mahtava tarina... :p Todella hyvin kirjoitettu, ihan kuin tosi... Tällaisen mielellään itsekkin kokisi ;)
  14. T

    ehdotuksia/ideoita?

    Eli kaipaisin ideoita herkku-aamupalan valmistamiseen isänpäiväksi :D Kiitoksia "vaivautuneille" :hug: :heart:
  15. T

    rakastelu ennen jälkitarkastusta

    Ootteko uskaltaneet rakastella ennen jälkitarkastusta? Jos, niin tuliko tulehduksia tms? Itellä ja miehellä kauheet halut ollu heti synnytyksen jälkeen, mutta ei oo uskallettu tulehduksien jne. pelossa. Synnytyksestä kohta 3viikkoa. Virtsarakon seutu repes vähän, muutama tikki tuli.
  16. T

    Gallup:seksi synnytyksen jälkeen

    Saako ennen jälkitarkastusta olla yhdynnässä?
  17. T

    ehkäisypuikko

    Onko kellään kokemusta ehkäisypuikosta? Olen reilun vuoden sinnitellyt Mercilon-pillereiden kanssa ja nyt en todellakaan pistä suuhuni enää ainuttakaan! Hirveät päänsäryt ja yleinen haluttomuus,mikään ei tunnu miltään.. Eli mulle riitti hormonivalmisteet!
  18. T

    maitoallergiaako?

    onkohan suolisto-oireinen allergia vaikeampi todeta altistuksessa kuin iho-oireinen? tuskin se ripuli heti alkaa ja millä mä todistan että kotona sit myöhemmin ripuloi :headwall:
  19. T

    maitoallergiaako?

    mitä se maitoaltistus käytänössä tapahtuu? tuttelia saa vain siis puuron kanssa, eikä mitään punoitusta tai näppyjä tule esim. suun ympärille. niin ja tietty rintamaidon kautta saa maitotuotteita kun itse käytän...
  20. T

    maitoallergiaako?

    saako 7 kk ikäiseltä selville maitoallergian verikokeesta? edes viitteitä siitä? epäilen maitoallergiaa lapsellani. hän oli reilun viikon ripulilla, oksensi vain 3 kertaa. kakka oli vihertävää ja välillä limaista. sit kuivui vähän joten sairaalaan joutui nesteytykseen. sen jälkeen olo on...

Yhteistyössä