Hakutulokset

  1. R

    Onkohan mitään järkeä maksaa 80 euroa käytetystä toppahaalarista, jonka ovh 129??

    Riippuu puvun kunnosta - jos melkein kuin uusi, niin maksaisin. Itse ostin kassillisen 120 e, ja siinä oli yhden lapsen pitämiä kuteita: talvihaalari (ovh 139), talvikengät (ovh 59), collegepukuja, irtopaitoja ja housuja kymmenisen paria, kaksi Umbron tuulipukua, talvirukkasia 3 paria...
  2. R

    Miltä kolmekymppisen kuuluis näyttää?

    Mua luullaan aina parikymppiseksi ja olen kohta 33 v. Toisaalta kiva, mutta toisaalta työelämässä siitä kärsii, kun pidetään vielä tytön hupakkona, vaikka oikeesti on ollu työelämässäkin jo pitkään. Uskottavuus siis kärsii. Niin... miltä sit pitäisi näyttää, että olisi "sopiva". Tätä mietin...
  3. R

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~Lokakuussa~

    b]Teppanalle[/b] voimia :hug: Yritä pitää oma ja siskosi mieli positiivisena, vaikka se vaikealta tuntuukin. Nellah Vieläkö nilkkaa pakottelee? Jos et ole satuttanut sitä, niin voisko se vaan olla semmoista lihassärkyä - krampin tynkää tms. Täällä on alkanu kramppailla milloin mikäkin...
  4. R

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~Lokakuussa~

    Hei kaikki! :wave: Olen uusi täällä. Lueskelin juttujanne ja ajattelin liittyä seuraan. Porukoille (omille ja miehen) kerrottiin ekan ultran jälkeen. Raskausviikkoja oli jotain 11, kun kerroin lähiesimiehelle raskaudesta; jäin tuolloin pahoinvoinnin ja unettomuuden takia kolmen viikon...

Yhteistyössä