Hakutulokset

1. N

Huhtivauvat 2009 ~TOUKOKUUSSA~

Pitkästä, pitkästä aikaa... Terve vaan kaikille! En ole pahemmin päässy viime aikoina tähän koneen ääreen, on ollu kaikkee muuta touhua niin paljon ettei tässä ole paljon ehtinyt persaustaan lepuuttamaan :D Ollaan muutettu, rempattu, sairastettu jne. jne. eli normi arkee!!!!! Meidän...
  2. N

<3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Maaliskuussa VOL.2

HeiMoi! Onnittelut ihan ensimmäisenä kaikille uusille mammoille! Kummasti on vain jo joka päivä joku "poksahtanut". Täällä tulee huomenna kolme viikkoa pojan syntymästä. Pikkuinen on edelleen pikkuinen, painoa on nyt 2500g. Noussut paino siis on, hitaasti mutta varmasti. Kolmen tunnin...
  3. N

Otetaanpas uusiksi se 9 päivää vanhana.... http://www.aijaa.com/v.php?i=3867834.jpg
  4. N

Kokeillaanpas..... http://www.aijaa.com/v.php?i=3867696.jpg Pikku-Ukon ensihetket http://www.aijaa.com/v.php?i=3867696.jpg 9 päivää vanhana
  5. N

Hei vaan koko poppoolle! Tekstiä on täällä tullu tosi paljon ja nyt ei ole aikaa alkaa kaikkea lukemaan. Vauvoja on syntynyt ja lisää niitä tulee muutamien viikkojen päästä melko monta. Kaikille vauvansa saaneille sylin täydeltä onnea :hug: :flower: Pikku-Ukko kotiutui sairaalasta...
  6. N

<3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Maaliskuussa

:heart: Kiitos teille kaikille onnitteluista! Laitan Pikku-Ukosta tänne kuvan heti kun pääsen kotiin (ja jos osaan). Kaikki on lähtenyt menemään hyvin tai niin hyvin kun nyt näissä olosuhteissa vaan pystyy... Pikku-Ukko on edelleen teholla ja viimeisetkin epäkypsyydet yritetään hoidella...
  7. N

Hei vaan kaikki! Lähdin kuin lähdinkin sitten eilen näytille KYS:lle ja matkasta tulikin sitten vauvanhaku reissu :heart: Kohdun seinämä oli ohentunut niin repeämä alueelta kuin muutenkin, siis kauttaaltaan vaarallisen ohueksi. Lääkärit päätyivät kiireelliseen sektioon ja niin siis eilen...
  8. N

Solina kiitos vain kysymästä. Täällä olo edelleen kivulias :( Ajattelin pian soitella polille ja kysäistä voidaanko odotella perjantain aikaan saakka vai pitäisikö tulla näytille jo ennen sitä. Ikävät ajatukset vaan meinaa vallata pään. Sitä on alkanut miettimään et jos mulla kerran supistaa...
  9. N

"lempeä" rangaistus tottelemattomalle 3-vuotiaalle

Hyväksi keinoksi itse havainnut lelun "pannaan" oton. Elikkäs joku tärkeä lelu pariksi päiväksi pois. Tai en ole antanut 6-vuotiaan pelata pleikkaa yhteen iltaan...
  10. N

Hei taas kaikki! Pesuaineena meidän huushollissa käytetään Omon sensitiveä ja huuhteluainetta käytän vaan lakanoille ja pyyhkeille. Olen aina pessyt lasten vaatteet samoilla pesuaineilla kuin omatkin siis myös silloin kun pojat olleet vauvoja. Meinaatteko te muuten alkaa pesemään vauvan...
  11. N

Missä luuraa Lis69 ? Selailin pinoa taaksepäin ja huomasin et Lis on viimeksi kirjoitellu 3.pvä maaliskuuta. Hmmm, jokohan "meille" olis tullu toinen pienokainen huhtiksiin? Älä Lis oo moksiskaan jos et olekkaan vielä jakautunut, kunhan mietin missä olet :D Solina mulla ultrassa oli sen...
  12. N

Hyvvee Huomenta Mammat Huonosti nukutun yön jälkeen yritän kasailla itteeni uuteen päivään... tekee vähän tiukkaa :/ Lapset olis lähdössä tänään mummolaan loppuviikoksi hiihtoloman viettoon, itse mietin et mitä sitä sitten keksii tekemistä?!?!? Miehellä tuntui olevan suunnitelmat jo...
  13. N

Lis69 kyselit onko ketään käyny KYS:ssä synnytystapa-arviossa. :wave: täältä löytyy heti yksi, mutta se oli sillon kun odotin esikoista... 14 vuotta sitten. Pepun kautta lantio sillon katottiin ja sen teki aikoinaan legendaarinen Pertti Haring... Ihan huippu naistentautien lääkäri, joka ei vaan...
  14. N

<3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Helmikuussa VOL.2

Solina ihmettelit miten mut päästettiin kotiin vaikka kohtu arpinen ja supisteli. Lääkäri kyllä ehdotti osastoa, mutta kysyi sitten asunko kaukana sairaalalta. Kun kerroin asuvani vajaan kolmen kilometrin päässä sain luvan OMALLA EHDOLLANI lähteä kotiin ja vannotti minut tulemaan takaisin jos...
  15. N

JJ-t en tiiä rauhallisesta, mut pakko yrittää vaan suhtautua silleen et kyl tää tästä :| Oikeestaan mullon semmonen olo kokoaika et oiskohan mun sittenkin ollu parempi jäädä osastolle seurantaan kun ei tää olo oo yhtään sen kummosempi kun mitä tää on nyt pari päivää jo ollu. mies on nyt...
  16. N

Päivää kaikille Kotiuduin juuri sairaalasta, aamulla lähdin näytille neuvolatädin ohjeen mukaan. Jo maanantaina mulla alkoi semmonen kummallinen tukala olo. Välillä on ollu vaikee jopa hengittää, pukkaa hikeä ja alapäätä "repii" molemmille sivuille. Viime yö oli sitten jo aika tuskainen ja...
  17. N

Terveeks Mammat! Sairaalakassia oon pakkailemassa aikani kuluksi ja tuli mieleeni et pitäskö sairaalassa oloa varten ottaa vauvalle oma tutti ja rintakumit mukaan? En oo ihan varma, mut muistelisin et enne sai sairaalasta tutin vauvalle.... Kummeista on ollut puhetta. Mieheni ei kuulu...
  18. N

HUHTIKUUN MASUASUKIT!!!!!!

En pääse jostakin syystä lukemaan meidän pinon sivua 35 ollenkaan... elikkä uusimmalle sivulle ei näköjään vaan pääse!! Pääsettekö te muut? Pitäis Zikin varmaan avata helmikuun loppuun vielä uus pino jos toi entinen vaikka jumi...
  19. N

<3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Helmikuussa

Mitä, mitä.... Mokasin jotenkin ton aikasemman :ashamed: Melko painavaa tekstiä tais tulla :p
  20. N

<3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Helmikuussa

Galluppi edellisistä raskauksista[b] 41+6, 3620g, 51cm, poika 37+4, 4530g, 48cm, poika(sokerivauva) 39+2, 4280g, 51cm, poika(sokerivauva) Nyt tästä tulokkaasta on tulossa aika paljon veljiään pienempi jos ei ota kasvupyrähdystä viime metreillä. Painoarvio maanantailta 32+1 1700g...

Yhteistyössä