Hakutulokset

1. N

<3 HuHTiKuuN MaSuaSuKiT <3 Helmikuussa

Nippis :heart: Onnea koko Teidän perheelle ja voimia sairaala-aikaan :hug: NK32+4
  2. N

:wave: Mammat! Kohtuammeesta ajattelin kysäistä... Onko kenelläkään kokemusta tai oletteko kuulleet kehuja tai haukkuja? Amme olis vielä ostamatta ja se kohtuamme on nyt pöyriny ajatuksissa. NK31+2
  3. N

JJ-t Täällä on ollu samanlaiset tuntemukset :/ Tuntuu vaan siltä et jatkuvasti oot yksin ja mietit asioita päässäs ees takasin... Mies tekee kaksvuoro työtä ja harrastaa päälle, joskus tuntuu ettei sitä sit nääkkään muullon kun yöllä. Nyt on alkanu tuntuun et tartteis sitä toista vieläenemmän...
  4. N

Kivunlievityksestä on ollu puhetta. Tässä tulevassahan mulla ei paljoo oo sananvaltaa ku menee siihen sekstioon, mut aikasemmissa... Ensimmäistä kun olin tekemässä en halunnut aluksi mitään vaikka kätilö vähän ehdottelikin, ajattelin et on kuitenkin tulossa niin pitkä synnytys et otan sitten...
  5. N

:wave: mammat! Kuinka monelle tehdään suuniteltu sektio? Joko olette saaneet sektio päivämäärän? Mille teistä tuntuu tää suunniteltu? Itteeni meinaa alkaa jo jännittään. Mun seuraava äippäpoli aika on 16.2. ja sillon lääkäri lupasi kertoa mulle sektio päivän... Suunniteltu sektiohan...
  6. N

Mun käsityksen mukaanveroprosentin voi käydä myös muuttamassa pienemmäksi verotoimistossa... Sillon pitää viedä Kelalle muutosverokortti. Systeri kävi muuttamassa oman veroprossansa nollaan viime marraskuussa kun oli vielä äippälomalla, nyt sitten alkuvuodesta käy taas nostamassa sen korkeemmaks...
  7. N

*HUHTIKUUN MASUASUKIT* Tammikuussa <3

Superheppuli pidät nyt vaan pääsi ja oot vaikka menemättä kokonaan sinne töihin tai sit käyt vaan kääntymässä siellä vähän aikaa ja lähdet kesken päivää pois. Kun ei sun tartte oikeesti olla töissä jos supistaa! Mulla itelläni oli sama juttu sillon jouluna kun kaaduin vattalleni; lääkäri...
  8. N

:wave: Moi!!!! Teillä on ollu puhetta noista rautavalmisteiden käytöstä ja niiden vaikutuksesta vatsan toimintaan. Mulla aiheuttaa kaikki rautavalmisteet jumalattoman ummen.... "poksauta verisuoni päästäsi-kakka" ;) Neuvolan täti neuvoikin mua nyt käyttämään Obsidania joka toinen päivä ja se...
  9. N

Hei vaan kaikille :wave: On ollu taas hiljais eloo tää palstailu mun osalta, välillä oon käyny lukemassa teidän muitten tuntoja ja on ollu kiva huomata miten sitä kaikki miettii suunnilleen samoja asioita raskauden tässä vaiheessa. Täälläkin ollaan saatu vauvalle hankinnat jo pieniä...
  10. N

Ziki Jospa se ukko-kulta odottelee et sä meet :laugh: NK28+6
  11. N

*HUHTIKUUN MASUASUKIT*Joulukuussa

HeiMoi koko poppoolle pitkästä aikaa! Joulu tuli ja meni nyt taas normaaliin arkeen siirtyminen edessä. Itse vietin joulun tänä vuonna hieman erilaisissa merkeissä kuin normaalisti. Aattona olin perheen kanssa kotosalla, syötiin ja pukkikin kävi. Tänä vuonna ainut vapaapäiväni sattui...
  12. N

*HUHTIKUUN MASUASUKIT*~**Marraskuussa**

Tänään oli sitten kauan odotettu rakenneultra! NuuttiKyllikillä oli kaikki asiat hyvin; kaikki mitat vastasivat viikkoja ja kaikki rakenteet olivat kunnossa. Sukupuolesta kätilö kyseli et halutaanko tietää, jätin päätäntävallan miehelleni ja yllätyin aika lailla kun hän siihen, jotta täti...
  13. N

*HUHTIKUUN MASUASUKIT*~**Marraskuussa**

Hei vaan kaikille, pitkästä aikaa! http://www.belua.fi/index.php?page=shop.browse&category_id=15&option=com_virtuemart&Itemid=29&lang=fi Tuosta osoitteesta löysin itselleni toppahousut ja on siellä paljon muitakin, kalliita, mammavaatteita... Täällä on jo monet päässeet rakenneultraan...
  14. N

*HUHTIKUUN MASUASUKIT* ~Lokakuussa~

HeiMoi pitkästä aikaa! Paljon on tullut tekstiä sitten viimekertaisen, täällä oli kone välillä huollettavana... Hankinnoista ootte näköjään kirjoitelleet. Päällimmäisenä hankintana meillä on vaunut, niitä olen yrittänyt etsiskellä ja kysellä. Tekisi mieli ostaa uutena, mutta on ne tosi...
  15. N

Kiitokset kaikille tervetulo-toivotuksista! Äitiyspakkausta en taida tällä kertaa ottaa. Jokaisessa aikaisemmassa raskaudessa se on tullut hankittua, nyt ajattelin ottaa avustuksen rahana. Kirppareilta saa jo silläkin rahalla mukavan aloituspaketin vaatteita pikkuselle tai sitten laitan...
  16. N

Niin.... Ja NuuttiKyllikki on nyt 14 + 2
  17. N

Hei vaan kaikille tuleville mammoille tasapuolisesti :wave: Rohkaisen nyt minäkin mieleni ja liityn seuraanne, olen teitä salaa seurannut jo muutaman viikon ajan lukemalla kuulumisianne palstalta... Itselläni on huhtikuussa syntymässä neljäs muksu... Kolmeen piti lapsiluvun jäädä, mutta...

Yhteistyössä