Hakutulokset

  1. M

    Raskaudessa kertyneet kilot ja vauvan syntymäpaino?

    Mulla tuli painoo 10kg, tyttö synty 38+3 viikolla, ja paino 2720g. En usko että äidin syömä sokeri kasvattaa vauvaa, jossei omassa sokeriarvossa ole vikaa, eli jos on raskausajan diapeetesta, niin silloin on vaarana saada ns.sokerivauva, jos ei kontrolloi syömisiään. En oo mikään asian...
  2. M

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Mä oon 27, mies 45. Oltu yhessä saman verran ku muutki... yhteinen tyttö on 1vee. Miehen tytöt 15 ja 17 vee. :)
  3. M

    1 vuotiaan mitat

    meidän tyttö 1v 8100g 73 cm ja pään ympärys 44,2cm. On saman kokonen ku itte oon ollu
  4. M

    1-vuotiaan ruokailut

    Meillä 1v1kk tyttö ja syö samaa ruokaa kun me, eli kaikkee, paitti suolaa rajotetummin. Meidän aamupala on noin kymmenen mais, eli aamulla puuroo/leipää voilla/jogurttia/juuston tai makkaran siivuja tai jotain hedelmää. Siittä muutaman tunnin päästä maitoo ja hedelmää. Päikkäreitten...
  5. M

    Mitä mä teen tuon pojan kans.. (päikkäreistä)

    Meillä 1v1kk tyttö, ja on ollu josai vaihees tollasta touhuu kas. Nyt ei tosin oo, mutta sillon oli varmaan hampaita tulossa ja ku oppi nouseen seisoon, ni nousi sitten kesken unienki. Sit oli kärttynen ku unet jäi kesken. Meillä alko lopulta meneen paremmin ku ulkoiltiin kunnolla tai...
  6. M

    Minkä ikäisenä teidän taapero on alkanut syömään itse? Entä potalle?

    Meidän tyttö 1v. 1kk. osaa aikas hyvin laittaa lusikalla ruokaa suuhun, mutta laitan ruuan itse lusikkaan, koska sitä se ei osaa. Potulle ei olla kovin paljon opeteltu, kerran on vahingossa tullu kakka, kun olin ite viemäs heti ku alko ähistellä. Varmaan onnistuis useemminki, mut ehkä tässä...

Yhteistyössä