Hakutulokset

  1. S

    kenen elämään

    on tuonut helpotusta tämä palsta? itse en voi päivääkään olla ilman palstaa enää,miten muilla? täältä saa todella hyvää tukea asiassa kuin asiassa :heart:
  2. S

    G:hiljasta

    ketä on paikalla,ja mitä touhuutte?
  3. S

    KÄÄK!

    meille on tullu joku vesikatko joka on jatkunu jo reilu 3 tuntii. vessat on jo ihan täys |O eikä tietoo miksi näin. voi lieru,sanon minä :kieh:
  4. S

    mitä näistä vois pyytää?

    arabia lautasia (arvioita) http://www.aijaa.com/v.php?i=3566572.jpg http://www.aijaa.com/v.php?i=3566607.jpg http://www.aijaa.com/v.php?i=3566610.jp
  5. S

    viina jäässä

    oisin yhden drinkin tuosta tehnyt,mutta jäässähän tuo on,voikohan sitä vielä juua(sit ku on sulanu) :snotty:
  6. S

    katsoiko moni tän aamulla

    oli hyvä video mikä aamulla oli täällä alotuksena,katsokaa ja tehkää ilmainen lahjotus. itämeri kiittää http://www.pullovesi.fi/
  7. S

    halvatun huutonet

    tökkiikö muilla??? just ku löysin jotain mielenkiintosta mun miehel ni sit tökkäs eiiikä toimi enää grrr :kieh: :kieh:
  8. S

    smoothie

    onko jollain hyviä smoothie reseptejä tai linkkiä missä olis? olis kiva tehä kaikkee hyvää ja terveellistä tolla tehosekottimella minkä sain pukilta :D
  9. S

    kissa asiaa

    tietääkö joku helsingin seudulla eläinlääkäri aseman jossa olisi edullinen kissan kastraatio? aika huimia summia täällä pk:n seudulla :o kiitoksia etukäteen vastanneille
  10. S

    nokkosihottumaa

    onko muila ollut? mulla tänään ihan yht äkkii alko pää kutii ja polttaa tosi kovin,sit niska ja korvat. no aattelin et se meni ohi kunnes huomasin et rinnat iha tulipunaset ja näppylöillä ja sit silmäluometki turpos. kainalot tulipunaset ja kädet näppylöil.kauhee ku säikähin mikä mul on.lääkäri...
  11. S

    kämppä siivottu!!!

    päätettiin mieheni kans et nyt läks turha tavara (kaikkien täi pyykkien seurauksena) ja siivottiin 6 jätesäkillistä turhaa tavaraa pois. kyl nyt kelpaa ku ojn kämppä siisti! ja viel on pari kolme jätesäkillist varattuna kaverin muksul leluja ja pieniä vaatteita. kyl nyt on hyvä fiilis!! :D :D
  12. S

    mies just kehtaski väittää

    et taas sä istut siel typeräs kaksplussas :laugh: mokomaki,kehtaaki :kieh:
  13. S

    per******n täit!!

    jumankauta 3 päivää pesty hiuksia,pyykätty,puisteltu,höyrytetty, 3 erillä shampool... ja EI!!!! taas elävä täi mun tytön hiuksis ja mulatakin äsken löytys!!! VOI PE... SANON MINÄ!!!. auttakaa,mikä olis paras täin poisto aine. 4 henk. perhe ja pyykkii riittää ja päitä.... JELP!!!!
  14. S

    tietääkö joku (opiskelu asiaa)

    helsingissä missä voi opiskella pieneläinhoitajaksi, koska haku ja mitkä on hakukriteerit tms.. kiitoksia etukäteen jos joku vastailee mulle :D
  15. S

    tahtoo korvan kuntoon!!!

    kauhee korvatulehdus päällä ja kuulo pois jo toista päivää :o no ainakin lasten kiukuttelu on aika vaimeeta :laugh: onks kellään ollu vastaavaa,koskahan kuulo palailee??
  16. S

    lukemisen harjoituksia

    tietääkö joku hyviä netti sivuja missä olis lukemisen harjoituksia?? =)
  17. S

    viikko sit sairastuin flunssaan

    ja tänään oli pakko käydä lekuris kun korva pikkasen sattus, ja tulehdushan siel oli 3 kohtaa, auts! no onneks san kunnon lääkkeet antibiootti kuurin ja korvatippoja,jos vihdoinkin parantuis :saint: onneks ei vietetä kotona joulua,kun eipä musta oo viikkoon ollukkaa mitään tekemään :)
  18. S

    miks mun kissa nuolee muovipusseja

    :D niin siis MIKSI? :laugh: onks sil joku puutos vai iha joku ihme himo muovii kohtan :snotty: se on tehny sitä jo mont kuukautta ja se ku pääsee muovipussin makuun niin se nautii oikeen antaamuksella. hassu :D :D
  19. S

    antaakaa vinkkejä flunssan hoitoon

    oon ihan poikki jo 5: ttä päivää iha hirvee olo... tarvis siivota yms ja en oo jaksanu ku nukkuu vaa :'( miten te ootte jaksanu siivota yms. kipeenä,mistä voimia
  20. S

    jee vihdoin töihin

    oon vuoden ollu työttömänä ja päätin to et jos ei muuta ni jos edes typöharjoitteluun menis,joten soitin to ja varasin haastattelun pe.. olin tosi innoissani et pääsisin edes työhsrjoitteluun,kunnes sain työsoiton!!!! siis JIHUU pääsin työhaastatteluun!!! olin tosi happy ja kaik meniki oikee...

Yhteistyössä