Hakutulokset

  1. J

    *Lokamassut 2009 Maaliskuussa*

    Niin.. Että mitenhän se nyt sit tehdään, olisi kiva tietää vähän etukäteen :/ Viikkoja olisi sillon 8+5.. Kai sen vatsan päältäkin voi sit tehdä? Vai yrittääkö ensin päältä ja sit jos ei näy kunnolla niin sisäkautta? :o
  2. J

    *Lokamassut 2009 Maaliskuussa*

    Kun ootte käyny varhaisultrassa, niin onko teitä pyydetty juomaan runsaasti ennen sitä? Kun eikös sillon tehtäisi vatsan päältä ultra? Vai onko tuo juominen vaan joku normi käytäntö..
  3. J

    Alkuraskauden ultra yksityisellä Jyväskylässä

    Mihin ajattelit nyt varata ajan? :) Itse en osaa yhtään päättää, noiden lisäksi olisi vielä se Mehiläinen.. Siitäkin oon kuullu hyvää. Vaikeeta. :D
  4. J

    *~* Keskenmenon jälkeen plussanneet ~ HELMIKUU *~*

    Onnittelut sinulle! :) :heart: Hyvä kuulla, että on muillakin loppuneet.. Mutta epäilyttää silti, ei pitäisi varmaan olla näin vainoharhainen. :p
  5. J

    Alkuraskauden ultra yksityisellä Jyväskylässä

    Niin, itse toivon samaa :) No eiköhän tämä tästä selviä.. :|
  6. J

    *~* Keskenmenon jälkeen plussanneet ~ HELMIKUU *~*

    Milloin sitä uskaltaisi käydä? Olisiko liian aikaista jos ensi viikon jälkeen menisi? Silloinhan olisi jo melkein rv 7.. Muutamaa päivää vailla :)
  7. J

    *~* Keskenmenon jälkeen plussanneet ~ HELMIKUU *~*

    Niin, pitää vaan odotella. Vaikka mieli ei saakaan rauhaa tolta ajatukselta, että kaikki ei ole kunnossa. :/ Onko joku teistä käynyt alkuraskauden ultrassa? Ja jos on, niin millä viikolla? Pitää ultraan mennä niin saisi jonkinlaisen mielenrauhan, jos näkisi vaikka sydänäänet ruudulla.. :)
  8. J

    *~* Keskenmenon jälkeen plussanneet ~ HELMIKUU *~*

    Kyselisin, että onko muilla loppunu jotkin oireet yhtäkkiä? Ja silti kaikki on kuitenki hyvin? Ite oon niin vainoharhanen kun viime elokuussa todettiin tuulimuna rv 11 :/ Nyt menossa rv 5+2 ja pelottaa että nyt on taas sama juttu ku viimeksi. :'(
  9. J

    Jyväskylän odottajat ja äidit vol.2

    Tietääkö joku että tehdäänkö palokan neuvolassa ultraa? Ja osaisiko joku mainita hyvän yksityisen jyväskylässä missä voisi alkuraskauden ultran käydä teettämässä? :)
  10. J

    Alkuraskauden ultra yksityisellä Jyväskylässä

    Jokaisessa neuvolassa ei varmaankaan tehdä tätä ultraa? Tiedätkö tehdäänkö Palokassa? Toisaalta haluaisin ultran jo aikaisemmin kuin rv 8-9.. Edellinen keskenmeno sen verran vaivaa. :/
  11. J

    Alkuraskauden ultra yksityisellä Jyväskylässä

    Missä kannattaisi käydä tekemässä tämä ihan varhainen ultra? (eli siis viikoilla 6-9?) Paikka ja hinta? Mitä ultrassa näkyi ja millä viikolla kävit? Eikös kelalta saa jonkin verran korvauksia tähän ultraan, muutaman kympin? Miten ultraus tehtiin, vatsan päältä vai sisäkautta? Muuta...
  12. J

    Ekat raskaus oireet??

    kiitos ja onnea myös sulle! :) :heart:
  13. J

    Ekat raskaus oireet??

    Tänään sain plussan :) :heart: Mulla ollu viikon verran oireita ja tavallaan odotinkin plussaa.. Oireina on ollu: -Hirvee himo syödä vaikka ei ole edes nälkä -Väsymys -Pissillä pitää käydä useasti -Huimaus, voi alkaa ihan yhtäkkiä -Rinnat on kipeet ja turvonneet -Masu on turvonnu...
  14. J

    Ekat raskaus oireet??

    Mulla oli ovis tossa noin viikko sitten ja nyt oon huomannu tämmösiä "oireita": -Aamusin pää on aina hirveen kipee ja myös usein iltasin -Alaselkä on välillä kipeä, semmosta jatkuvaa kipua -Alavatsa on usein kipeä, kohdun ja munasarjojen kohdilta. Usein tulee myös pistävää kipua ja sit...

Yhteistyössä