Hakutulokset

  1. B

    **KESÄMASSUT 2009 joulukuussa**

    HS: mä kävin sekä KappAhlissa, että Lindexillä katsomassa mammavaatteita, kun edellisellä raskauskerralla löysin molemmista jotakin. No yllätys oli suuri, kun kummastakaan ei löytynyt mallistoa ollenkaan. Kysyin molemmissa puodeissa myyjältä, että missä mammavaatteet ovat, niin vastaus oli...
  2. B

    **KESÄMASSUT 2009 marraskuussa**(kesäkuussa puhkeaa!)

    Sankofa: Aika uskomaton juttu ja ikävää, että edelleen tästä Suomen maasta löytyy ammattitaidottomia ja työlakia tuntemattomia esimiehiä. Nimittäin esimiehesi on rikkonut räikeästi periaatteessa lakia niin työhaastattelussa kuin tuossa tilanteessa, kun ilmoitit raskaudestasi. Raskaus ja siihen...
  3. B

    **KESÄMASSUT 2009 marraskuussa**(kesäkuussa puhkeaa!)

    Heipä hei kaikille! johan se aurinko paistaa risukasaankin ja niin se vaan se pahoinvointi on alkanut helpottamaan, vaikka epätoivoiselta jossain vaiheessa tuntuikin. Vielä pahoinvoinnin kourissa kärvisteleville kovasti tsemppiä, kyllä se loppuu aikanaan! Veriseula+np-ultra tuloskin tuli...
  4. B

    **KESÄMASSUT 2009 marraskuussa**(kesäkuussa puhkeaa!)

    tervetuloa uusille! Mä olen ollut tällainen hieman harvemmin kirjoitteleva, kun tuo pahoinvoinnin pahanen on niin paljon kiusannut. Jouduin tosiaan olemaan 4 viikkoa saikulla oksentelun takia ja tiputuksessakin tuli käytyä. No tällä viikolla on ollut hieman helpompaa, en oo pääsääntöisesti...
  5. B

    **KESÄMASSUT 2009 marraskuussa**(kesäkuussa puhkeaa!)

    Olen ollut niin huonovointinen, että netissä surffailukin on jäänyt minimiin. Olen jo neljättä viikkoa saikulla oksentelun takia ja viime viikolla piti käydä tiputuksessakin. plaaaaah. No nyt tuntus, että olo on vähän kohentunut. Viikkojakin jo kasassa 10+4, joten jospa se tästä lähtisi...
  6. B

    **KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

    Moi kaikille, ilmoittauduin mukaan pinoon kolmisen viikkoa sitten, mutta sen jälkeen on mennyt kovasti taustaillen. Pahoinvointi pitänyt vaakatasossa kohta kaksi viikkoa, oksennan joka päivä :p Alkaa hieman ahdistaa tämä jatkuva kuvotus, mutta kai se siitä. Johanna83: Kyselit...
  7. B

    **KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

    Tervehdys kaikille :wave: Plussasin viime viikonloppuna ja samoissa lukemissa näytän menevän ainakin Ilmataren kanssa, eli tänään 4+6. Oireet ovat olleet vähäisiä. Ennen plussausta viikko-puolitoista tuli satunnaisia liitoskivun kaltaisia vihlaisuja, mutta enää ei ole ollut niitä...

Yhteistyössä