Hakutulokset

  1. J

    Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/

    Heip! Mun on pakko poistua pinosta, plussasin viikonloppuna :o Eli meille tulee yllärivauva :heart:
  2. J

    Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/

    Moi! Hengissä ollaan :D On vaan ollut kamala kiire, vaa'alla kävin vasta äsken ja vaaka näytti 89kg :o SIIS -1.4kg, en tajuu! Kamiina Kiitos et päivittelit tota pinoa, kun en kerinnyt piipahtamaan. Siirretäänkö se tonne ekaan vai lisätäänkö aina vaan kun joku kerkiää niin johonkin väliin...
  3. J

    Mitäs mieltä täällä ollaan BB Andreaksesta

    Lisään vielä, että se paskanjauhaminen muiden seläntakana :o MIKÄ MIES TUOLLAINEN JUORUAKKA ON :o :o
  4. J

    Mitäs mieltä täällä ollaan BB Andreaksesta

    En tykkää. On päästellyt suustaan sellaisia letkautuksia. mm. "harri kääntyisi haudassaan kun näkisi cherylin hiukset" "tyttövauva palautetaan" ja sitten anniina halus tietää mitä harrille kuuluu joten ade vei nikon kanssa hänet varastohuoneeseen ja näytti roskikseen ja tyyliin sanoi "että harri...
  5. J

    Ennustajaa/selvännäkijää paikalla? =(

    Aika vaikeita asioita ennustettavaksi. Koittakaahan puhua, jos auttaisi. Taustoja en tiedä, puhuminen yleensä on hyvä konsti. Mutta voimia kuitenkin sinne :hug:
  6. J

    Ikean tuntijat!

    Taisin nähdä citymarketissa :)
  7. J

    Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/

    Vau :D *kade* :D
  8. J

    Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/

    Beck, tervetuloa mukaan :wave: Omaan napaan.. Voi vihta sanon minä! Mulla on menny viikonloppu ihan plörinäks :snotty: Oli anopin tupperware kutsuja ja sit oltiin hieman reissunpäällä, niin ei oo kertakaikkiaan pystynyt laskeen pisteitä :kieh: Ja tuli tuossa kuohariakin kiskottua, oli...
  9. J

    Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/

    Moi, Siinähän on? Vai mitä tarkoitit? Ja eiks se torstai oo ihan hyvä? :D Antaa tsempin viikonlopulle :D
  10. J

    Oisko halukkaita -30kg tarttis pudottaa,

    :wave:
  11. J

    Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/

    Fantaihana, kiitti tosta linkistä, laitoinkin heti profiiliin sen :D En oo asettanut mitään tavotteita, kuukauden päästä pitäis -4kg olla kadoksissa, ainakin painonvartijoiden lupausten mukaan :xmas: |O Oottekos miettineet yhtään joulua? Mua alko illalla ahdistaan ajatus ettei siihen...
  12. J

    Oisko kellään OSTAJAN OPASTA lähettyvillä...

    Kiitos, oot enkeli :)
  13. J

    Oisko kellään OSTAJAN OPASTA lähettyvillä...

    mulla ei oo sitä ostajan opasta tässä..
  14. J

    Oisko kellään OSTAJAN OPASTA lähettyvillä...

    oi, kiitos :) ruokalusikallisesta? :)
  15. J

    Oisko kellään OSTAJAN OPASTA lähettyvillä...

    nuudeleista meni n.6p, riippuu tietty rasvan määrästä.
  16. J

    Oisko kellään OSTAJAN OPASTA lähettyvillä...

    :whistle: Mun on hukassa puolet noista systeemeistä ja tarttis tietää paljonko menee pisteitä FELIX:in tomaatti-chili salaatinkastikkeesta :)
  17. J

    Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/

    Joo tais olla, ja niitä ei saanu syyä enempää kun sen 8-12, en muista.
  18. J

    Oisko halukkaita -30kg tarttis pudottaa,

    Lisää mahtuu mukaan :) :wave:
  19. J

    Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/

    Ja joo, ei toi minunkaan painotavoite lopullinen ole, peili sen sitten kertoo mihin tulee jäämään :) Ois se kiva pystyä sheivaamaankin kunnolla et näkis jotain näitten hinkkien ja mahan takaa :D :D (tuppaa toi paino kertyyn ensin mahaan ja sitten vasta muualle) :ashamed:
  20. J

    Kuka tulis mukaan POINTSEILEEN :)) -30kg :/

    Fantaihana juu on mulla ne uudet. Olis viel 5.5p jäljellä tälle päivälle :D Black Dahlia, mä oon sellainen jojo-laihduttaja ollut, pisteillä sain tippuun lapsen jälkeen 15kg jotka on hiipinyt takaisin, TUPLASTI. Mulla on tota painoa tullut tässä kotona ollessa, olen ollut jalan takia...

Yhteistyössä