Oisko halukkaita -30kg tarttis pudottaa,

Alkuperäinen kirjoittaja ei ihan...:
Alkuperäinen kirjoittaja outi:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei ihan niin paljon mut:
Tarttis pudottaa 20kg mut ei löydy motivaatio :(
Ilman motivaatiota on turha kärvistellä ;)
Niinpä muuten olisin ilmoittautunut heti...
Mukaan vaan :) Mulla löyty motivaatioo vaatekaupassa, sovituskopissa, peilin edessä.. Itsellä ei ole kokovartalopeiliä ja jessus kun hyppäsin seinälle kun näin kokovartalopeilikuvani :ashamed:
 
outi
Alkuperäinen kirjoittaja ei ihan...:
Alkuperäinen kirjoittaja outi:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei ihan niin paljon mut:
Tarttis pudottaa 20kg mut ei löydy motivaatio :(
Ilman motivaatiota on turha kärvistellä ;)
Niinpä muuten olisin ilmoittautunut heti...
Juu, silloin siitä ei tuu kuin paha mieli ja pahimmassa tapauksessa pari lisäkiloa ;P *huokaus*
Siitäkin on kokemusta.
Joten jään minäkin sitä motivaatiota odottelemaan.
 
Mä voin alkaa sun kanssas kans :D :D Mä voisin vetää aluks näin mututuntumalta ilman pistelaskuu ja parin viikon päästä olis tarkoitus lähtee anopin kans painonvartijoihin. Mulla on ne pistelaskujutut oppaita myöten mut jos mä aloittaisin näin kotona ilman niitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jelp:
Onko teillä digikameraa??? Ottakaapas kuva alusvaatteet päällä itsestänne, laittakaa koneelle ja ihailkaa hetki :D (tein joskus niin)

Voin taata, että motivaatioo alkaa löytymään ;)
Meillä on kokovartalopeili. :kieh: Mun pitäis saada ennen joulua -10kg ja keväällä toiset 10kg. Ainakin -20kg pitäis pudottaa.
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Mulla ois kans tota pudotettavaa sellasseet 20-30kg. Mutta kun mikään ei auta, paino ei putoa vaikka motivaatiotakin on ollut! |O

*harkitsee jo rasvaimuun säästämistä*
tuu ny mukaa, mul sama homma ollu.. ny mukaa vaa...
Voin mä tulla mukaan, mutta toivotaan etten masennu ku te muut saatte aikaan tuloksia!
 
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Mä voin alkaa sun kanssas kans :D :D Mä voisin vetää aluks näin mututuntumalta ilman pistelaskuu ja parin viikon päästä olis tarkoitus lähtee anopin kans painonvartijoihin. Mulla on ne pistelaskujutut oppaita myöten mut jos mä aloittaisin näin kotona ilman niitä.
Jee mukaan vaan :D

Eli pinoutukaa halukkaat http://kaksplus.fi/keskustelu/t1186139 tuonne :)
 

Yhteistyössä