Hakutulokset

  1. S

    apua pojalla on joku ihmerokko

    kuka tietäisi mikä rokko tämä on. Oireet ei täsmää oikeen mihinkään rokkoon: Pojalla on laajoja punaisia alueita, joissakin kohti punaisten alueiden sisällä on valkoisia kohoumia. Laikkuja on vatsassa, selässä pepussa,jaloissa,käsissä nivusissa ja kainaloissa. Kasvoissa ja kielessä EI näy...
  2. S

    mailikavereita nuorista miehistä ja naisista

    Haluaisin mailikavereita n.18-24 vuotiaista miehistä ja naisista.sinulla ei tarvitse olla lapsia sillä olisi kiva vaihtaa ajatuksia sellaisten oma ikäisten kanssa joilla ei ole lapsia,mutta tietenkin myös nuoret äidit ja isät saa kirjoitella,sillä olisi kiva myös jakaa kokemuksia siitä,että...
  3. S

    nuori vaiko aikuinen?

    aloin odottamaan esikoistani ollessani 18v.nyt olen kohta 22-vuotias kahden lapsen äiti.silti minusta tuntuu että en kuulu tuonne yli 20-vuotiaitten puolelle. en ole koskaan ollut onnellisempi mitä silloin kuin sain esikoiseni.äidiksi tunsin olevani valmis koska olin elänyt tosi rajun...
  4. S

    isät auttakaa...

    mitä mieltä olette? kun me tavattiin mieheni kanssa olin hänen ihanteensa.se nainen mitä hän oli aina toivonut: kokeilun haluinen,räväkkä,menevä,pirteä ja ulkonäköäkin löytyi.sitten miehelleni tuli vauvakuume ja niinpä minäkin sitten innostuin asiasta,mutta raskaana ollessani hän ihastui toiseen...
  5. S

    missä olisi myynnissä hasbron leluja?

    erityisesti olen etsinyt ilmapaineella toimivaa pallosuihkulähdettä,jos joku tietää hasbron tuotteiden jälleenmyyjiä niin ilmoitathan pikaisesti?!?
  6. S

    Ystäviä Atalasta ja Linnainmaalta!

    Olen 22v esikoista odotteleva tuleva äiti. Laskettu aika on heinäkuun lopussa ja etsin ikäistäni ulkoiluseuraa Atalasta ja uusia ystäviä Tampereen seudulta. Äidit ja odottajat kirjoitelkaa niin sovitaan vaikka treffit.! Osoite on poikaystäväni mutta minun käytettävissäni! Ihanaa kesää...

Yhteistyössä