isät auttakaa...

mitä mieltä olette?
kun me tavattiin mieheni kanssa olin hänen ihanteensa.se nainen mitä hän oli aina toivonut: kokeilun haluinen,räväkkä,menevä,pirteä ja ulkonäköäkin löytyi.sitten miehelleni tuli vauvakuume ja niinpä minäkin sitten innostuin asiasta,mutta raskaana ollessani hän ihastui toiseen tyttöön,koska minä en ollut enää hänen ihanteensa,sillä olin rauhoittunut ja muutenkin muuttunut raskaana ollessani (en tarkoita etten olisi ollut miehelleni enää ihanne ulkoisesti vaan olin muuttunut luonteeltani ja käytökseltäni) sain vasta puoli vuotta sitten tietää asiasta.ensimmäinen lapseni on nyt 2v4kk. mieheni sanoo että on aina pitänyt mua seksikkäänä ja rakkaus mua kohtaan on vain kasvanut.hän ei ole ikinä pettänyt minua eikä edes ole ajatellut pettävänsä.tunnen silti itseni riittämättömäksi.onko jollekkin miehelle käynyt samoin että on rakastanut vaimoansa mutta silti on ihastunut toiseen? halusin tietää miesten näkökulman tähän asiaan kun en näin naisten näkökulmasta osaa asiaa ajatella. ;)
 
ööpinen
Minä vastaan, vaikkakin olen nainen.. Itse olen ihastunut milloin keneenkin, miehen kaveriin, erääseen myyjään, koulukaveriini yms. vaikkakin elämme parisuhteessa (kuin vuoristorata). Koskaan ihastus ei ole mennyt ihastusta pidemmälle. Mun mielestä ihan ok. Oishan se elämä aika tylsää jos pitäisi vaan omaa miestä katsella.. Saahan sitä ihastua kunhan tietää ihastumisen rajat. Kai nämä mun ihastumiset on vaan sellaista ajatusleikkiä, pientä silmäpeliä ja ihan vaan ystävyyttä, ei mitään sen kummempaa..
 
spede 66
Kyllä se on yleistä,mies on luonnostaan niin helposti naiskauneuteen lankeava ei siinä edes rakkaus auta.Terve mies katselee viehettäviä naisia sillä silmällä lähes aina.Fiksuimmat eivät myönnä eivätkä jää kiinni koskaan.Kaunis eroottinen nainen on ainakin vähän vanhemmalle miehelle kaikkein mieluisin lahja mitä maan päältä voi saada se on niin ollut ja aina tulee olemaan.
 
Kari
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.08.2005 klo 09:12 spede 66 kirjoitti:
Kyllä se on yleistä,mies on luonnostaan niin helposti naiskauneuteen lankeava ei siinä edes rakkaus auta.Terve mies katselee viehettäviä naisia sillä silmällä lähes aina.Fiksuimmat eivät myönnä eivätkä jää kiinni koskaan.Kaunis eroottinen nainen on ainakin vähän vanhemmalle miehelle kaikkein mieluisin lahja mitä maan päältä voi saada se on niin ollut ja aina tulee olemaan.
No ei kyllä oo mieluisin lahja kaikille. Ei pidä yleistää. Minulle olisi mieluisin lahja kun sais vaan rauhassa ryypätä loppuelämänsä eikä vaimo aina valittas siitä. Ja taloudellinen turva siihen liitettynä, että ei tarvitsisi aamulla krapulassa lähteä töihin. Ja olen vanhempi mies.
 
Aikamies
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.09.2005 klo 07:22 Kari kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.08.2005 klo 09:12 spede 66 kirjoitti:
Kyllä se on yleistä,mies on luonnostaan niin helposti naiskauneuteen lankeava ei siinä edes rakkaus auta.Terve mies katselee viehettäviä naisia sillä silmällä lähes aina.Fiksuimmat eivät myönnä eivätkä jää kiinni koskaan.Kaunis eroottinen nainen on ainakin vähän vanhemmalle miehelle kaikkein mieluisin lahja mitä maan päältä voi saada se on niin ollut ja aina tulee olemaan.
No ei kyllä oo mieluisin lahja kaikille. Ei pidä yleistää. Minulle olisi mieluisin lahja kun sais vaan rauhassa ryypätä loppuelämänsä eikä vaimo aina valittas siitä. Ja taloudellinen turva siihen liitettynä, että ei tarvitsisi aamulla krapulassa lähteä töihin. Ja olen vanhempi mies.
Sinulle "Kari", kuule toisen miehen neuvo. Tuo sun mielipiteesi kuulosti ihan teinipojalta, et voi olla tosissasi. Jos oot, kasva mieheksi.
 

Yhteistyössä