Hakutulokset

  1. J

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

    Paljon olen tätäkin palstaa tässä syksyn mittaan lueskellut mutten aiemmin uskaltautunut kirjoittamaan.. Elokuussa menetimme rv16+5 pienet enkelipojat, kauan kaivatut lapsukaiset. Uutta mahdollisuutta aloimme pikku hiljaa yrittämään ja kuinkas kävikään.. Eilen illalla plussattiin luomuvaavi =)...
  2. J

    Kauanko sairaslomalla?

    Ensinnäkin osanottoni menetyksestäsi :hug: Itse menetin vk 16+5 pienet kaksoset..Tästä tapahtumasta on nyt kaksi kuukautta. Vieläkin välillä itken ja suren lapsukaisia mutta pahin on jo ohi.. Sain sairaalassa yhden pienen kapselin joka esti maidon tulon, onneksi.. Ettei tarvinnut sitä enää...
  3. J

    Keskenmeno rv 16+6

    Osanottoni sinulle ja muille saman kokeneille :hug: Itse olen saman kokenut.. Me menetimme kuusi viikkoa sitten viikoilla 16+5 meidän pienet kaksoset ja suru on edelleen suuri. Alkuraskaus oli hieman hankala sillä minulla oli verenvuotoa mutta sekin loppui ja kaikki alkoi sujumaan jo niin...
  4. J

    Kauanko teillä on kestänyt vuodot kaavinnan jälkeen??

    Kiva et vuodot loppui sullakin ettei tarvitse niitä pähkäillä =) Ja nyt sit odottelemaan niitä menkkoja vaan...
  5. J

    Kauanko teillä on kestänyt vuodot kaavinnan jälkeen??

    Mulle tehtiin kaavinta 17 viikolla ja jälkivuoto kesti reilut kolme viikkoa. Pitkä aika.. Viisi viikoa kaavinnasta alkoi sitten oma vuoto ja mielenkiinnolla odottelen miten pitkään nämä vuotaa, neuvolan jälkitarkastuskin siirtyy nyt sitten tämä myötä.. Mullakin se kaavinnan jälkeinen vuoto...

Yhteistyössä