Hakutulokset

1. M

*KAIPAATKO SEURAA/YSTÄVIÄ* pinoa tähän, laita ikäsi ja mistäpäin suomea olet

Hei, pystytkö laittamaan yv:n, niin jutellaan lisää :) ?
  2. M

*KAIPAATKO SEURAA/YSTÄVIÄ* pinoa tähän, laita ikäsi ja mistäpäin suomea olet

Etsin rentoa ja mukavaa kaveria, joka ei pelästy isoa meluisaa perhettä :laugh: ! Lapsia ikähaitarilla 2-12v ja yksi vielä tulossa! Itse olen 40v. Kaikenlaiseen kivaan touhuun yleensä lasten ehdoilla ja kanssa seuraa kaivataan. Helsinki ja lähialueet :wave: .
  3. M

löytyykö muita odottavia äitejä vm -70??

Täällä myös yksi =) . Toivoisin löytäväni ihan livekavereita pääkaupunkiseudulta suunnilleen samanikäisistä odottajista tai jo lapsia saaneista. Laita yv!
  4. M

Mistä lytäisin rehellisen ihmisen siivoamaan meillä kerran viikossa? Siis ihan yksityisen, ei mitään firmaa

Laita ihmeessä yv, odottelen sitä täällä. Kyllä mä tulen tarjoamallasi summalla siivoamaan, jos sopii muuten hyvin aikatauluihini yms.
  5. M

Mistä lytäisin rehellisen ihmisen siivoamaan meillä kerran viikossa? Siis ihan yksityisen, ei mitään firmaa

Mäkin voisin ehkä tulla, riippuu ajoista ja työmatkasta ym. Laita yv, jutellaan lisää :hug: .

Yhteistyössä