Hakutulokset

  1. W

    Kenelle on tulossa kesävauva??????? ???? ????? ?????? ???

    juu olenhan mä sielä,en vaan aina kerkee täällä jutusteleen,paitsi nyt kun oon lomalla :D
  2. W

    Kenelle on tulossa kesävauva??????? ???? ????? ?????? ???

    toivotaan parasta :heart: tuulia sinne kovasti :whistle:
  3. W

    Kenelle on tulossa kesävauva??????? ???? ????? ?????? ???

    mä jo aattelin et oon anut joka kärvistelee näitten kipujen kanssa,tosin ei onneks oo kokoajan:)
  4. W

    Kenelle on tulossa kesävauva??????? ???? ????? ?????? ???

    siis et oo vielä plussannu? =)
  5. W

    Kenelle on tulossa kesävauva??????? ???? ????? ?????? ???

    onko teil ollu minkälaisia oireiluita? itellä tuppaa noita ilkeitä viiltelyitä olevan tuolla häpyluun yläpuolella... :x
  6. W

    onko testi toiminut oikein?

    :hug: onnea
  7. W

    **KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

    Millä viikolla teillä alkanut pahoinvointi? mulla ollu todella hyvä olo pitkän aikaa:) tänään sitten ollu hirmuhuono olo... ja tosta häpyluun yläpuolelta viiltelee aika railakkaasti toisinaan,outs :x Ekku neuvolaa en ole vielä varannut kun ei kovin ole hätiäkään. Wipunen ja toukka 7 + 5
  8. W

    **KESÄMASSUT 2009** (kesäkuussa puhkeaa) vol 1.

    Elikkä täällä laskettu olis 13.6,joka on myös broidin hääpäivä :D Tosin ei huolta koska leikkaus on joka tapauksessa eessä,joten eiköhän se viikko vähintään jää siinä sitten aikaa elpyä häihin..mahdan olla sitten koomisen näköinen :kieh: Oloista sen verran että kiristää todella paljon...
  9. W

    Raskaanako?

    Todella haamujen haamu saatu juuri äsken...eli siis juuri ja juuri erotti kun tarkkaan katsoi.
  10. W

    Raskaanako?

    nii ja aivan järjetön paine alamahassa
  11. W

    Raskaanako?

    tänään tuli nännit kipeiks,tissit ei muuten kyllä ole... taitaa hormoonit hyrrää ku o itku kokoajan herkässä :kieh:
  12. W

    Raskaanako?

    testasin ja negaa vielä ainakin näytti... :o Mutta olo on semmonen että on todella vaikkea uskoa että plussa ei tärähtäisi myöhemmin. Taidan suosiolla ootella ensviikkoon ja käydä sitten ihan labrassa kokeissa. Muutoin kävisin jo tällä viikolla mutta kun joutuu tekeen pitkää päivää yhdellä...
  13. W

    Raskaanako?

    Nyt on ollu jo viikon verran ihmeellinen olo:( 31/26-36 kp siis menossa. Tuntemuksia: -Älytön nippailu/viiltely alavatsassa(jatkuvasti) -Lämmöt n.36.8 -Väsymys -Kuvotus -Turvotus alavatsassa -Ja mielialavaihtelut ollu tosi hurjat Ja tänään yhenäkin rupes närästään ihan pirusti(viime...
  14. W

    PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL 10

    Täällä toiveissa kakkonen,esikko jo reilu 3,5v :heart:

Yhteistyössä