Hakutulokset

1. C

Siirroista aina puhdasta negaa, kohtalotovereita?

Hei kaikille. Tulin tänne pikaisesti kirjoittamaan oman tarinani, jos siitä vaikka olisi apua. Miehen kanssa yritettiin lasta neljä vuotta ja viimeiset kolme vuotta on mennyt tutkimuksissa ja hoidoissa - mitään vikaa ei koskaan löytynyt, muuta kuin miehen heikohko siittiölaatu. Mulle tehtiin...
  2. C

Kiukkuketju

Pakko tulla kiukuttelemaan taas. Johan sain olla kuukauden rauhassa ja taas puukkouutisia satelee. Ainoa jaljella oleva potentiaalisesti raskaaksi tuleva tyokaveri on 17. raskaana oleva puolenvuoden tuttu tilastoissani. Saa samaan aikaan lapsensa kuin toinen kollegamme. Tyopaikka kuhisee...
  3. C

PAS luomukiertoon ja ovisplussa??

Moi Merilintu Kiitti vastauksesta. No mun mielesta noi sun oireet kuulostavat "normaalilta". Eli pari paivaa ovista ennen "limat" ja jos parin paivan paasta siirto. Mua huolestutti lahinna just se, etta "limapaiva' oli jopa 5 paivaa ennen ovista ja siirto oviksesta 4 paivaa eli 9 paivaa valia...
  4. C

PAS luomukiertoon ja ovisplussa??

Heippa kaikille, haluaisin liittya keskusteluun. Mulla oli ivf/icsi syyskussa ja eka PAS marraskuun lopulla luonnolliseen kiertoon, kohta helmikuun alun maissa pitaisi olla 2. PAS kanssa luonnolliseen kiertoon. Mulla oli ekan PASsin aikana sellainen olo, etta siirto tehtiin ihan liian myohaan...
  5. C

Kiukkuketju

Tonttukorteista. Mulla on yksi kaveri joka ei laheta pelkastaan tonttukorttia vaan joka helkatin sahkopostissa kuvan lapsestansa. Siis uusin kuva on aina liitteena (ja rehellisesti sanottuna lapsi ei ole kaikkein kaunein, ymmarrettavasti rakas tietenkin, ehkapa juuri sen takia lahettaa kuvan...
  6. C

Kiukkuketju

Pakko on tulla kiukuttelemaan tanne vaikkakin ennen joulua. Olen nyt noin 3 vuotta haaveillut vauvasta mieheni kanssa, 2 vuotta "vakavaa" yritysta, 1.5 vuotta konsultoinnin aloituksesta. 1 epaonnistunut IVF tuoresiirto takana ja yksi epaonnistunut PAS. Talla valilla on 27 tuntemaani laheista...
  7. C

Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

heippa kaikille. Täältä sellainen päivitys että mulla oli siirto 27.11. luonnolliseen kiertoon ja tänään alkoi kuukautiset tasan 14 päivää ovulaatiosta eli ei mitään tarttumisyrityksiä. Siirrossa oli kaksi yksilöä, toinen täydellinen ja toinen hyvä. Eli ei vaan tartu. Onneksi pakkasessa on 8...
  8. C

En pysy enaa perassa naissa jutuissa. Koivukuusi: nuhaoireet voi liittya limakalvojen vahvistumiseen. Luin joskus jostain sivulta kaikista mahdollisista raskausoireista ja yksi oli etta nena on tukkoinen koko ajan koska samalla kun kohdun limakalvo vahvistuu, se vaikuttaa myos muihin...
  9. C

Olen koittanut rajoittaa naita kommenttejani kun kaikilla on vaikea pysya perassa itseni mukaanlukien (tosiaan viesteja satelee ja on vaikea kommentoida kaikille vaikka mieli tekisi jakaa myotatuntoa ja kannustusta) Kukka: Saanko udella missa maassa asut? Asun itse Hollannissa ja mietin etta...
  10. C

Lohtuhaleja kaikille täältäkin :hug: Klinikka kielsi mua konsultoimasta liikaa nettiä kun netissä on kuulemma liikaa niitä negatiivisia tarinoita ja positiiviset eivät etsi lohtua täältä joten saamme väärän kuvan tilanteesta. Toivotaan että ne positiiviset tarinoitsijat eivät vaivaudu sivuille...
  11. C

Ohoh, kiva lukea näitä tunteenpurkauksia ja huomata, että omat tunteet ovat ihan normaaleja. Mua nauratti osa näistä viesteistä kun niin tunnistan omat ajatukseni niissä - varsinkin vanhemmat naiset kaksosvaunujen kanssa ovat mielestäni niitä symppiksiä ja olen Miimin lailla ajetellut kaikista...
  12. C

Tuomenmarja, pitää vielä lisätä tähän paasaukseen, että mulla on kanssa serkku, joka oli päättänyt lykätä vauvoja parilla vuodella ja sitten tuli tänä kesänä heti yhdestä lipsahduksesta raskaaksi...hänestä en ole tosin katkera ollenkaan kun on niin rakas ja viaton serkku kyseessä :) Ja täällä...
  13. C

Näistä henkisistä tuntemuksista mulla on kanssa Tigerin kanssa samoja tuntemuksia. Tänään taas kuuntelin ruokalassa uusien työkaverien kysymyksiä "onko teillä lapsia ja haluatteko niitä" ja muiden raportointia kuka on saanut vauvan ja kenen kaima on raskaana. Onkohan aihe todellakin koko ajan...
  14. C

Hei kaikki Olen nyt seurannut tätä keskustelua noin kuukauden verran ja viimein uskallan liittyä joukkoon. Olen mieheni kanssa toivonut/yrittänyt lasta viimeiset kolme vuotta. Tänä aikana ovat kaikki mahdollisesti lisääntymisiässä olevat ystävät/kollegat/sukulaiset/julkkikset tulleet...

Yhteistyössä