Hakutulokset

1. S

Jos,kun härjan hiuksia mitään ei jää harjalla niin tarkoitako se ettei enää ole täitä?

käytätitkö shamppoota? oletko harjannut kaikki perheenjäsenet? oletko harjauttanut myös teillä käyneet vieraat? jos on ettei keltään teiltä mitään tule harjatessa ei täitä ole.mutta ei kannata lopettaa sitä ehkäisevää hoitoa siihen paikkaan vaan jatkaa.
  2. S

voiko joku joka ei ole fiksuhuutoon rekkautunut

Mikäs tossa? nyt kyse noista ilmaishuudoista mitä saa,siis ilman maksua.tonne rahaa todellakaan ole tuuppaamassa enkä suosittele kenenkään muunkaan laittavan.mutta ilman jos saa niin kannattaa hyödyntää minusta tuossa tapauksessa =) .
  3. S

sen saa sinne ilmottamalla sähköpostilla laitettua ettei tule mitään,mun ukolle meinaan laitettiin niin kun sen kautta kaksi huutoa otettiin vain.harmittaa kun kaikki kaverit ovat rekkautuneet etteivät voi auttaa.. sähköposti mullakin on siinä sellainen mitä tulee harvoin katottua.
  4. S

eikö ketään,höh..tuo rekkaus kellekkään mittää maksa ja sit saa pyydellä ite kavereittaan ni saa ilmasia huutoja =)
  5. S

rekkautua mun kautta :whistle: saisin ilmaiset huudot..rahaa tonne halua laittaa ja olis kiva saada 2 huutoa jos joku rekkautuis mun linkin kautta..laittakaa vaikka yvtä jos joku haluis jeesata..
  6. S

Mä olen vähän tyhmä mutta onko Rugby

ON SE ..löysin tiedon tolta..mä oikeesti ensin luin et se on jotain enkku juttua mut tuolla onkin et amerikkalainen yms muu juttu.. http://fi.wikipedia.org/wiki/Rugby tuo antoi sen KAI?nyt oikeen ymmärsin et kyse juuri tuosta.
  7. S

siis toinen sanoo että on ja toinen ei.. valaistkaa nyt oikeasti mua tyhmää..
  8. S

eikä olekkaan se onkin joku englantilainen juttu sori löysin tuolta wikijutusta mut ei sie ollut kuvaa niin kai ne on eri juttu :ashamed:
  9. S

sama kun amerikkalainen jalkapallo :ashamed: mä noita rupesin noita pallo kortteja kattoon ja googlettelin mut tuo pallo näyttää ihan samalta mitä ne siinä käyttää..juu olen tyhmä :D
  10. S

huutonet + postikulut

ne kannattaa aina ennen huutoa kysyä.joiltain on voinut unohtua tai sitten on vain NOUTO.

Yhteistyössä