Hakutulokset

  1. R

    Vehnänalkioöljy

    Mua alkaa nyt pelottamaan kun menkat ei oikein meinaa loppua. Kauhee pelko kohdunulkoisesta raskaudesta sillon vuosin koko ajan. Jos nää ei nyt lopu niin täytyy käydä hekemassa testi. :(
  2. R

    Vehnänalkioöljy

    Mulla sitte alkoi menkat kunnolla. Täytyy nyt sitten tähdätä seuraavaan ovis kertaan. Kummaliset on kyllä menkat ollu. Tiputteli ensin ja sit parin kolmen päivän päästä alkoi kunnolla.
  3. R

    Vehnänalkioöljy

    Anteeksi että vastaan vasta nyt :ashamed: siis lääkärissä käytiin ja seuraavaan alkion siirtoon mennään ilmeisesti tammikuun puolella. Silloin ei vielä ollu menkat alkanu ku olin lääkärissä ja limakalvo oli lääkärin sanoman mukaan ohkanen verrattuna siihen et menkat pitäs alkaa. Kierto on siis...
  4. R

    Vehnänalkioöljy

    Täälä odotellaan huomista sairaalassa käyntiä ja toivon ettei menkat ala. Normaalisti olis jo pitäny alkaa,MUTTA voipi olla et tuo leikkauskin on ne sakoittanu. Kanssa sisaret peukut pystyyn kuitenki =) Mulla myös jonkin aikaa meni tottua tuohon öljyyn, mutta kyllä se nyt jo laskee ihan...
  5. R

    Vehnänalkioöljy

    Juuri tuossa soitin Lääkärille ja kysäisin kuinka voi seuraavan alkion siirron tehdä kun mulla se leikkaus oli 5.10. Olisin jo seuraavista menkoista menny jo kovasti, mutta täytyy nyt odottaa kontrolli käyntiä ja sitte kun lekuri on varmistanu että kaikki kunnossa niin sitten vasta. Ei vaan...
  6. R

    Vehnänalkioöljy

    Rusina-pähkinä :hug: kiitos. Yritetään jaksaa ja toivotaan että se aurinko paistaa meille kaikkille vielä joskus. Rosetta :hug: ja kiitos. Pikkumyylle hurjasti onnea. Mulla on nuo kierto päivät vielä aika hukassa tuon leikkauksen jälkeen (leikkaus oli 5.10) mutta luulenpa että mulla...
  7. R

    Vehnänalkioöljy

    Ostin myös tänään tuta vehnäalkio öljyä. Haluan kans kokeilla josko se auttaisi. Meistäkään ei mitään vikaa ole löytynyt ja 3-vuotta ollaan kuitenki raskautta toivottu. Kävin ekan kerran alkion siirrossa elokuussa josta tuloksena kohdunulkoinen raskaus. Yritettiin piikitys hoidolla pois...
  8. R

    Ivf oli elokuussa

    Juu meille jäi 2 alkiota pakkaseen. Toivon todella että ne säilyy sitten sulatuksesta, ettei tarvisi taas mennä pitkän kaavan mukaan.
  9. R

    Ivf oli elokuussa

    Kiitos paljon vaan tsempeistä. Nyt kävi vain niin et su:na 5.10 tulin niin kipeeksi, et jouduin lähteen sairaalaan päivystykseen. Lääkäri siinä tutki ja hoiti mut nopeasti leikkaukseen. Leikkauksessa multa poistettiin vasen munatorvi jossa kohdunulkoinen raskauskin oli. Munatorvi oli jo...
  10. R

    Ivf oli elokuussa

    Lääkärin diagnoosi oli siis kohdun ulkoinenraskaus :'( nää pettymykset on sitte raskaita joka kerta :'( kohdussa ei ollut mitään, mutta munatorvessa oli jotain nestettä ja lääkäri pisti ja sieltä tuli tummaa verta :( :'( :'(
  11. R

    Ivf oli elokuussa

    No niin aamulla varhain käyty TAAS hcg verikokeessa ja äskettäin soitin tuloksia ja nyt tulos oli 1195 =) Nyt kyllä mielestäni aika raskaana olen, mutta katotaan nyt viä tuo perjantainen ultra kontrolli mitä sielä sanotaan. Pitäkäähän peukkuja kovasti :heart:
  12. R

    Ivf oli elokuussa

    Kerron toki =) kiitos kovasti tsempaamisesta sitä tarvitaan.
  13. R

    Ivf oli elokuussa

    No nyt keskiviikkona 24.9 meen hcg kokeeseen ja sitten perjantaina 26.9 tehään ultra tutkimus ja toivotaan että ollaan viisaampia sitten. Toivon kovasti että kaikki ok! En menetä toivo kun toisin todistetaan =)
  14. R

    Ivf oli elokuussa

    no niin on kyllä minustakin omituista. Kysyin kyllä ultraamisestä, mutta tää hoitaja sanoo että ei voi ultrata kun ei näy vielä kuulemma :headwall: mutta toivoa en nyt menetä ennenkö toisin todistetaan.
  15. R

    Ivf oli elokuussa

    Moikka! Löysin täältä tälläisen paikan jossa on kohtalotovereita ja ajattelin kysyä olisko kellään kokemusta tälläsestä. Mulla siis ensimmäinen Ivf elokuussa. Aloitin hoidot yasmin nimisillä pillereillä. Sitten Puregon annoksilla ja sitten Orgalutraa. Alkion siirto mulla oli 27.8.2008...

Yhteistyössä