Hakutulokset

  1. C

    N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

    Voi voi ku malttais taas odottaa :o muutama viikko ainakin :$ kyl täs alkaa tuntemaan ittensä niin hölmöksi, odottaa lasta kuin jotain joulupukkia pienenä :ashamed: no.. mut jospa nyt.. tärppäis.. vihdoinkin... :heart:
  2. C

    Parlodel + kilpirauhasen vajaatoiminta..

    Heräsi kysymys mieleeni että voiskohan parlodel lääkitys auttaa samalla tähän kilpirauhas ongelmaan? :p Vai pitääköhän kilpirauhaseen ottaa vielä oma lääkitys :'( Sitä en vielä tiedä onko nuo kilpirauhas arvot vielä millaiset, verikokeessa kävin ja lääkäri soittelee viikon päästä prolaktiini...
  3. C

    Parlodel +raskaus?!

    kuinkahan pitkään lääkkeen sivuoireet mahtais kestää. Alotin lääkityksen siis n. 3vkoa sitten. Menkat tuli kuitenkin. Mut nyt alko pahoinvointi ja oksentanutkin :/ voiskohan olla raskaana vai vielä ton lääkkeen vaikutuksia vaan.. ? :x Joo, tiedän testin tekemällä selviää. Mut olis kiva tietää...
  4. C

    N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

    :wave: Pidetään peukkuja sulle anu84 ;) Itse en enään kyllä luota "raskausoireisiin", kun omalla kohdalla on kaikki mahdolliset oireet ehtinyt tulla / kuvitella tässä 4 vuoden aikana :snotty: Nyt vois ens tästä kierrosta vaikka kokeilla niitä ovulaatio testejä, mitä ei oo ennen kokeiltu :D
  5. C

    N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

    Menkathan ne sieltä alkoi.. :headwall: kyl masentaa taas.. :ashamed: no onneks kierto sentään tasaantumaan päin :o ens kierrossa sitten taas, jännäillään =)
  6. C

    N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

    Hyvä kun itsekkään ymmärtää tota tekstiä :laugh: Ja listaukseen yk-lisäys.. Eli yritystä 11/2004. :ashamed:
  7. C

    N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

    :D ihan unohdin kirjoitella tännekin. Niin eli "Hyperprolaktinemia (seerumin prolaktiinipitoisuuden suurentuneisuus) johtuu useimmiten aivolisäkkeen lisääntyneestä prolaktiinierityksestä. Hyperprolaktinemian syy voi myös johtua siitä, että verenkierrossa oleva prolaktiini on usean...
  8. C

    Meseen juttuseuraa? =)

    Olen 21v., Lapsettomuudesta "kärsinyt" melkein 4 vuotta. Olis kiva saada juttu kavereita keillä on jo lapsi/lapsia tai samassa tilanteessa olevia =) Voi lisäillä meseen ;) coffeecup1@windowslive.com
  9. C

    n 20-v kuumeilijat joilla yritystä pitkään vol 3

    Liityn sitten tännekkin kun sopii kuvaus =) eli olen 20v., lapsettomuutta -04 alkaen. Syynä mahdollisesti hyperprolaktinemia, kohonneet prolaktiini arvot :/ parlodel lääkityksen aloitin 13.9, en tiedä olisiko vaikuttanut näin pian. mut toivotaan :D kp 20/28-32 nyt meneillään. jännäillään ens...
  10. C

    N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

    Liityinpä minäkin sit tänne kuumelijoiden seuraan. lapsettomuutta -04 alkaen. nyt menossa kp 20/28-32. Eli reipas viikko vielä :/ tuskinpa näin pian tärppää. aloitin vasta parlodel lääkityksen kun lääkäri totesi hyperprolaktinemian.. mut toivotaan =) jostain luin kyllä että voi auttaa lääke...
  11. C

    Prolaktiini arvot koholla

    Ok. Itse en noita arvoja tiedä, kun en kysynyt ja ei lääkärikään sit kertonut muuta kun et koholla on.. :/ Kaipa ne sit aika koholla oli jos mulle määräs 1,5tab./pv :x Mitään oireita ei muuten ole ollut kun kierto joskus ollut pitkä. Nyt tasaantunut jokseenkin. Ja ovulointikin tapahtuu...
  12. C

    Prolaktiini arvot koholla

    Voi.. kiva kuulla että auttanut =) toivotaan tärppiä tännekkin päin ;) lääkityksen alussa on ollut kyllä aika hankalat haittavaikutukset, oksentelin, päätä särkee, nenä tukossa, huimausta, muutenkin hieman sekava olo :ashamed: No jospa ne tästä laantuu kun pääsee pidemmälle lääkityksessä :)...
  13. C

    Prolaktiini arvot koholla

    Onko muita samassa tilanteessa olevia, joille ei ole muuta ns. vikaa todettu kuin tämä prolaktiini arvon koholla oleminen? Onko lääkitystä aloitettu vielä? Itselläni lapsettomuutta melkein 4 vuotta. Nyt äskettäin aloitin lääkityksenä parlodel 2,5mg 1,5tab. /pv. Kilpirauhas arvoissakin taisi...

Yhteistyössä