Hakutulokset

  1. Minde82

    Sofialle toinen nimi?

    Meidän Sofian toinen nimi on Wilhelmiina...
  2. Minde82

    Oletko ottanut synnäriltä "muiston"?

    ^ :laugh: :laugh: :laugh:
  3. Minde82

    Mitä mieltä, jos lapsia neljälle eri miehelle?

    Riippuu tilanteesta...Itsellä on esikoinen 6v, jonka isä kuoli lapsen ollessa 2v...nuorempi neiti 2v on luonnollisestikkin eri isälle, jonka kanssa tosin en ole edes yhdessä ollut varsinaisesti...(siis oli 3 vuoden panosuhde...ei seurustelua) ja nyt olen naimissa ja mahdollisesti raskaana, joten...
  4. Minde82

    Runsaat kuukautiset ja haamuviivat...? :o

    En tiedä...kun ei ole koskenu mahaan missään vaiheessa ja on noi plussat testeissä...ja oireet ennallaan... :)
  5. Minde82

    Runsaat kuukautiset ja haamuviivat...? :o

    Tein ke (kp 30) aamulla raskaustestin, johon tuli ihan selkeä haamuviiva...kuten myös to,-pe,-la-ja tänä aamuna..Torstaina alkoi ruskehtavan mönjän tiputtelu ja perjantaina (kp 32) tulikin jo ihan kunnolla verta...eilen tulin siihen tulokseen, että mulla on ihan normaalisti menkat (jotka on siis...
  6. Minde82

    Keskenmeno ilman kipua..??

    ^Pysyny samana...mut ke oli vasta se päivä millon olis aikasintaan pitäny menkat alkaa...Jotain plussaa täs hommassa on se, että oireet on ennellaan eikä oo mahakipua, vaikka vuotaa aika reippaastikki... :)
  7. Minde82

    Keskenmeno ilman kipua..??

    Tein ke aamulla (kp30) raskaustestin ja tuli ihan näkyvä haamu, samoin to ja tänäänkin..Torstai aamulla jäi paperiin pyyhkiessä vähän rusehtaa mönjää...tänään aamulla sitten hulahti ihan kirkasta verta...on tässä vuodellut koko päivän, mutta ihmettelen sitä ettei oo sattunu eikä satu vieläkään...
  8. Minde82

    Meille tuli tällänen vaava(7vk) eilen..*kuva*

    Bonzer'sin, mutta on kennelin sijoitusnartun pentu ja nartun omistaja halusi pennut omiin nimiinsä siksi ei ole kennelnimeä tuossa Simonin edessä...Rekkarit :D ei oo vielä tullu kennelliitosta.. :/
  9. Minde82

    Meille tuli tällänen vaava(7vk) eilen..*kuva*

    Kiusa se on pieniki kiusa... :D (minäkö ilkiä..en ikinä... :whistle: )
  10. Minde82

    Meille tuli tällänen vaava(7vk) eilen..*kuva*

    Kääpiöpinseri Remu..(viralliselta nimeltään Simon) Seisoskeliskohan tassä... Vai istuiskohan sittenkin...
  11. Minde82

    Kellään kääpiöpinseriä.?

    Kokemuksia miten soveltuu lapsiperheeseen? Meillä neidit 6v ja vajaa 2v, lisäksi 6v papillon.. Ilmeisesti tulee lasten kanssa toimeen kun on pennusta asti..? Onko miten vaikea koulutettava ? Haukkuherkkä?
  12. Minde82

    Tissigallup

    Vesimeloonit... :whistle:
  13. Minde82

    Kääpiöpinseri apuja...

    Onko kellään kääpiöpinseriä? Kokemuksia miten soveltuu lapsiperheeseen? Meillä neidit 6v ja vajaa 2v, lisäksi 6v papillon.. :D
  14. Minde82

    Hormonikierukan (Mirena) poisto

    Mulla on ollu vajaa 2v tää..(laitettu 11/07)
  15. Minde82

    Hormonikierukan (Mirena) poisto

    Tietääkö kukaan missä vaiheessa kiertoa kierukan voi poistattaa..? Siis pitääkö olla sillon menkat vai miten..?Onko väliä? Siis kun sehän laitetaan menkkojen aikana, mutta entäs poisto? Sattuuko? :D
  16. Minde82

    K18

    :laugh: :laugh: :laugh: Voi jöse... :laugh: :laugh: :laugh:
  17. Minde82

    Mun lapsen suusta :D

    Juu, kyllä ne aina keksii..:D meillä neiti 6v totes tänään, et mulla on kaks tissiä..ja soffillaki (pikkusisko) on..ja äitillä..sulla on vaan vähä pulleemmat...Vähänkö repesin... :laugh:
  18. Minde82

    kuinka pissis olet-testi :D

    no just... :whistle: sinussa on pissistä 37%. :laugh: :laugh:

Yhteistyössä