Mitä mieltä, jos lapsia neljälle eri miehelle?

  • Viestiketjun aloittaja Kiitos
  • Ensimmäinen viesti
No melko hurjaa. Riippuu tilanteesta. Esim onko esikoinen jo 20v ja kuopus 1v. Onko joku miehistä kuollut. Miksi näin on käynyt, että neljälle miehelle lapsia. Ei elämä ole mustavalkoista. En tuomitse tietämättä tilannetta.
 
Rehellisesti mie vaan ajattelen, että toivottavasti tällä äidillä pysyy lapset ja isät hyvin muistissa... ettei sit joskus jossain lääkärissä tmv. tuu tilannetta, että "Jaa, Jaakon isän ja sen suvun perussairauksia on nämä... ja Juhanin taas nämä... eikun anteeksi, ne olikin Tuomon isän ja sen suvun sairaudet... nämä on niitä Juhanin... ja mitäs niitä oli Taijan isän suvussa..."

Mulle kävi kerraan niin nolosti, että kun noilla kahdella vanhimmalla on eri isä kun muilla, niin mie selitin tän "uuden isän" ja sen suvun sairaushistoriaa pitkät tovit esikoisen asioissa ja sit ykskaks muistin että O-ou... nyt pitikin puhua tämän pojan isästä, aloitetaan alusta..." :ashamed:
 
BootyPeppi
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Mulle kävi kerraan niin nolosti, että kun noilla kahdella vanhimmalla on eri isä kun muilla, niin mie selitin tän "uuden isän" ja sen suvun sairaushistoriaa pitkät tovit esikoisen asioissa ja sit ykskaks muistin että O-ou... nyt pitikin puhua tämän pojan isästä, aloitetaan alusta..." :ashamed:
Mä taas sekoitan kaikkien sairaudet, vielä nolompaa.... :ashamed:
 
Riippuu tilanteesta...Itsellä on esikoinen 6v, jonka isä kuoli lapsen ollessa 2v...nuorempi neiti 2v on luonnollisestikkin eri isälle, jonka kanssa tosin en ole edes yhdessä ollut varsinaisesti...(siis oli 3 vuoden panosuhde...ei seurustelua) ja nyt olen naimissa ja mahdollisesti raskaana, joten olis sit 3 miehelle lapsia... :)
 
lapset ja ihmissuhteet. ei leikin asioita.
no ei neljättä, ilman viidettä.... itse ainakin miettisin jo että miten nopeaan sen lapsen tekisin jos neljäskin suhde menee pieleen.. ei miestä pysty pitämään, raskaaksi tulemalla. kannatas katsoa ennenkuin hosuu...
 
hivenenhullu
no kyllä vähän mietityttää... siis että onko pakko lähteä lisääntymään heti.. voisko vaikak ottaa opiksi ja katsoa vähän pidemmälle sitä suhdetta ennen kuin hankkii lapsia...
(tämä siis jos on pienet ikäerot)
muutoinkin olisin sitä mieltä että kyseisen henkilön pitäisi käydä joku parisuhdetaito kurssi jos suhteet eivät näytä kestävän...
 

Yhteistyössä