Hakutulokset

1. N

:: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

eli lisäättekö listaan. ja kirjoiusvirheitä tulee kun neiti oli sylis ja toiset lapset pomppi ympärillä... :) nyt vaunuilemaan!
  2. N

:: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

hei.laitan tietoa tänne kun toinen lista hävis jo ja tiedot ei ainakan ole listassa. li meidän luomu vuokko syntyi 22.5. paino 3885, pituus 50 ja pipo 35. viikloilla 40+2 ja oli hurjaa meno. aamusta vähän supisteli ja sanoin miehelle että mene töihin. soittelen jos jotain. kävin kaupassa ja...
  3. N

**Toukokuun tuhisijat kesäkuussa**

hei. pikaisesti ilmoittelen. että meille syntyi 22.5 tyttö 16.50 viikoilla 40+2. kokoa 3885g, pituus 50 cm ja pipo 35.neiti tuli sitten vauhdilla. juuri ehittiin sairaalaan 94 km. eli varsinainen luomuprinsessa tänne maalle saatiin! kaiki voidan hyin. vilskettä pitää kolmen kanssa ja...
  4. N

<3<3<3TOUKOKUUN TUHISIJAT TOUKOKUUSSA<3<3<3

viikonloppu meni taas ja koossa edelleen B) ja heti kun on pari päivää lukematta niin tapahtuu. onnea uusile vauvautuneille :flower: mä olen vk:loppuna touhunnu pihalla ja eilinen miehen apuna olo aidan pystytyksessä oli liikaa. tosi kipeä selkä ja vatsa koko illan. piti vaan pötkötellä ...
  5. N

ja toukotytsy. voithan sä soittaa että mitä mieltä synnärillä ovat. onhan noi jo kestäny useamman tunnin. osaavat sulle siellä sanoa. jos matka ei ole pitkä niin kotona voi helpommin olla pitempään.kipu on niin subjektiivinen kokemus. mulla keskimmäisen pojan syntymässä voimakkaita supistuksia...
  6. N

kuuostaapa teidän aamukeskustelunne jännältä. toivottavasti päivän aikana tapahtuu. mulla ois ultran kokojen mukaan tänään laskettu aika se kun on ollut kaikissa mittauksissa edellä ton kolme päivää kuukautisten antaman päivään verrattuna. eivät kuitenkaan muuttaneet. nyt siis virallisesti 39+4...
  7. N

moi! huikkaan myös omat kuulumset. eli kokonaisena ollaan. Ompa yllättävää :kieh: olen nukkunu viime päivät tosi huonosti osin kun ukon kanssa on ollu kiistaa. nyt se on kuitenkin selvitetty ja itselläkin mukava olo ja energisempi. mullakin tää odottaminen himmaa hermoja. anoppi ja sysse...
  8. N

onnea uusille äideille! :flower: paljon on tapahtunut taas muutamassa päivässä. meillä ollut viikonlopun yli vieraita joten hulinaa riittänyt. eilen oli taas äitipoli. viikkoja nyt 39 tasan! ja lääkärin mukaan tilanne ihan kypsä eli kahdelle ja puolelle sormelle auki ja kohdun kaulaa ei...
  9. N

ihana kuva pikku miehestä jonz :D kaikkea se hermojen kiristys teettää:ajattelin laittaa pyykit ulos, naru meni poikki. mun toinen pyykkiteline pihalla on ollu roudan ylös nostama ja narut huonosti. no siitä suivaannuin ja lapioin telineen uudelleen syvälle maahan, laitoin narut ja pyykit on...
  10. N

helpottava kuulla että toisillakin tätä vaivaa. kiitos kommentista aurora 82 ja fox72, mullakin toi rasvamekki käytös. jos alkais helpottamaan. :ashamed: suzannelle tsemppiä tositoimiin. taitaa olla miehilläkin jo niin jännää että purkautuu turhanpäiväisenä sanomisena. meillä yrittää isäntä...
  11. N

moro! pikaisen kysymyksen heitän teille vaikka ei viehättävimmästä päästä tämäkään, vaan onko noista vaivoistamme enää mikään :kieh: onko teillä muilla ollu peräpukama-vaivaa tässä loppuraskaudessa? mulla ei koskaan ole ollu aikaisemmin mutta nyt viimeisen vuorokauden aikana paheni ja olo on...
  12. N

hei! kovasti oli vapun jälkeen lukemista. suuret onnittelut teille jakautuneille! voi kun itsekin jo pääsis. tänään tasan 38. mullakin alkaa paikat leviämään käsiin. pystyasennossa ja istuen vaikea olla, toivottavasti noi alapää-kivut pehmittää paikkoja. Viime viikolla oli se synnytystapa-arvio...
  13. N

TOUKOKUUN TUHISIJAT huhtikuussa <3 <3 <3

ihanan rauhallista aamua teille. lukemassa on taas käyty mutta nyt ajattelin kirjoittaa. Onnea vaavin saaneille! toivottavasti itsellä ei enää niin montaa viikkoa menis. nyt siis 37 +3. Ensimmäistä kertaa tuntuu ettäolen äitiyslomalla. isä vei lapset päivähoitoon ja itse sain vihdoin eilen...
  14. N

TOUKOKUUN TUHISIJAT huhtikuussa <3 <3 <3

nopeasti minäkin heitän omia kuulumisia. kauhea kiire ollu töissä käynyt siis vaan lukemassa. mulla alkoi virallisesti äitiysloma 11.pv mutta tää yrittäjän homma on ihan sieltä! :kieh: tän viikon teen vielä kaikki kirjallise työt eli laskin että saan istua toimistolla 8-4 koko viikon. eli...
  15. N

TOUKOKUUN TUHISIJAT maaliskuussa <3 <3 <3

nopsaa vaan kuulumisia heitän... tänään neuvola. siellä kaikki ok. Nyt vaan oma paino oli vähän laskenut vaikka syön kuin hevonen :whistle: mulla on töiden jälkeen tosi väsynyt olo. vielä pitäis kolme viikkoa jaksaa, eikä kiinnosta :kieh: nyt vielä 2 pv koulutukseen ja ajoa sinne n. 2h. täytyy...
  16. N

Muita kolmatta lasta odottavia??

täälläkin kolmatta odotellaan. esikoinen menee syksyllä kouluun ja poika täyttää elokuun alussa 4v. nyt sitten vielä kerta kiellon pälle ;) isäntä sai vielä innostettua tähän. meillä kolmonen syntyisi sitten toukokuun puolivälissä suurin piirtein. vielä pitäis töissä jaksaa 3 vk eikä...
  17. N

TOUKOKUUN TUHISIJAT maaliskuussa <3 <3 <3

hei kaikille. nopsaa kirjoitan minäkin. kiire töissä jatkuu ja ihan itseäkin ihmetyttää kuinka sitä jaksaa olla vielä kuukauden töissä tai reilut. nyt on alkanut pystyasento vaivaamaan. mulla kylkikaaret pitkään pystyssä olemisesta tosi kipeet. samoin napa kun viime raskaudessa tuli napatyrä ja...
  18. N

te joilla takana vaikea alatiesynnytys, miten seuraava onnistui?

hei! haluaisin kuulostella teidän kokemuksianne. Itselläni esikoinen syntyi perätilan vuoksi suunnitellulla sektiolla,joka sujui hyvin( samoin toipuminen) toinen lapsemme syntyi alateitse. Itse synnytys oli pitkä, tiheitä supistuksia oli 2 vrk jotka eivät kuitenkaan juuri avanneet paikkoja...
  19. N

TOUKOKUUN TUHISIJAT helmikuussa <3 <3 <3

hei kaikille. en ole pitkään aikaan kirjoitellut, lueskellut kyllä. meinaa olla työssä tosi kiire kun tuo oma yritys. vielä ois 8 vk töitä. mitenhän sitä jaksaa? olo on ollut ihan kohtuullinen nyt 26+4. ainut on vaan ku joutuu paljon autolla ajamaan niin ei jaksa illalla enää istua. Vielä olen...
  20. N

TOUKOKUUN TUHISIJAT joulukuussa <3 <3 <3

hei kaikille pitkästä aikaa. voimia toivottelen vielä neiti-81! mulla vatsa kasvanut nyt vauhdilla. vk-loppuna kävi isosisko joka terkkari ja toi mukana matkakuunteluvälineet joten kerrottiin lapsillekin ja annettiin kuunnella ääniä, olivat 6v isosisko ja 3v isoveli ihmeissän, 6v tuumas vaan...

Yhteistyössä