Hakutulokset

  1. G

    Oliskos jollakulla vinkkejä??

    Kysymys on 5kk vanhasta lapsesta, joka ei suostu juomaan mistään pullosta mitään. Hänelle kelpaa vain ja ainoastaan tissi. On kokeiltu erilaisia tuttipulloja, luonnonkumi tutteja, silikonisia tutteja, nokkamukeja montaa erilaista, hörppyyttämistä, mutta mistään ei ole apua. Tuntuu että lapsi...
  2. G

    Onko muilla hirveetä hulinaa 2vuotiaan ja vauvan kanssa?? *turhis höpötystä*

    Kohtalotoveri ilmoittautuu. =) Tosin meillä esikoinen täyttää syksyllä kolme, mutta uhmaa löytyy vaikka muille jakaa. Meillä tosin meno jatkuu, jos mahdollista, vielä riehakkaampana kun mies tulee kotiin. Esikoisella ikävä häntä, kun vasta tällä viikolla meni mies töihin kesäloman jälkeen...
  3. G

    ToukoVauvat 2011

    Moikka moi taasen. Mä kävin viime viikolla neuvolassa ja siellä ei osattu sanoa missä asennossa tulokas on??? hmmm, musta se oli aika jännittävä kommentti. Tänään olen kotona esikoisen kanssa, kun hänellä pientä kuumeilua, toivottavasti ei mitään ihmeempiä. Päiväkodissa mahatautia liikkellä...
  4. G

    ToukoVauvat 2011

    Moikka kaikille. Täällä mennään viikoilla 28+6. Viime viikon olin esikoisen kanssa lomailemassa ja kyllä siinä tohinassa alko raskauskin tuntumaan. Ei mitään ihmeitä, mutta heti jos ponnistelee enemmän niin alkaa kyllä supistella aika paljon. Tai en mä tiiä mikä on paljon kun esikoisesta ei...
  5. G

    Sokerirasitukseen jo TOISEN kerran!!

    Moro. Sen verran osaan valasta, että jos sokerit tulee pissasta "läpi" niin sokerit on yli kympissä. Eli todella paljon, en oikein usko että johtuisi aamupalasta. Itellä eka sokerirasitus oli ok ja seuraavassa todettiin raskausdiabetes. tosin kotimittaukset on antanut ihan hyviä sokeriarvoja...
  6. G

    ToukoVauvat 2011

    Heippa taas pitkästä aikaa. =) garol Turku Tyks 2. lapsi 24.5.2011 Täällä on muuten menty hyvin, mutta noi sokerirasitusjutut on mietityttäny. Eli sain viime viikolla raskausdiabetes diagnoosin ja sen kanssa on tässä nyt koitettu totutella elämään. =( Mulla oli se paastosokeriarvo koholla...
  7. G

    Turkulainen äiti vailla seuraa..

    Moikka kaikille. On vähän jo aikaa kun tämä ketju on alkanut, mutta voisin ilmoittautua mukaan. =) Edustan kyllä tätä vähän vanhempaa osastoa, vaikka ite en kyllä meinaa millään uskoa, että olen jo kohta 28-vuotias. =) Turussa asustelen ja huhtikuun puolivälissä jään äippälomalle, joten sitte...
  8. G

    ToukoVauvat 2011

    Heippulis. Täällä yksi mamma masunsa kanssa kärsii flunssasta. =( ei kiva! Muuten ei ois ongelmaa, mutta kun päätä särkee kun joku lekalla ois hutkinu. Eli ei paljon innosta lähteä liikenteeseen, kun tuntuu että polla räjähtää. Raskaus sujuu hyvin, maha kasvaa ja potkuja tulee ihan joka...
  9. G

    ToukoVauvat 2011

    Moikkelis taasen. Nyt on meilläkin rakenneultrassa käyty ja meijän pikkumies saa pikkusiskon. =) Ihanaa....näin ollen mä pääsen ostelemaan kaikkia vaaleanpunaisia ihanuuksia. ;) Eilen olin ultrassa ja kokoa masukilla olib 386g. Tänään on tasan 21vk täynnä. Asukki on hyvin meneväinen ja...
  10. G

    ToukoVauvat 2011

    Tervetuloa Nyytille mukaan. Ite ainakin ensimmäisen kohdalla ei ollu epäselvyyksiä sukupuolesta, joten hankintoja tehtiin kyllä siltä pohjalta paljonkin. =) Me siis nähtiin ultrassa, jo ennen kuin kysyttiin, että kyseessä olisi poika. ;) Nyt tämä toinen täällä masussa on innostunut potkimaan...
  11. G

    ToukoVauvat 2011

    Otan osaa A. Halauksia. Mulla on iskeny joku käsittämätön pelkotila vauvan suhteen. Joko kaikki muut tuntee liikkeitä? Täällä nyt siis menossa rv 17+2, eikä liikehdintää, kai, ole havaittavissa. Jotain pientä, ehkä, tai sitte se on mun korvien välissä. Jotenkin vaan ootan noita liikkeitä...
  12. G

    ToukoVauvat 2011

    Täällähän on monta samalla lasketulla ajalla olijaa. Eli täälläkin tuo 24.5.11 on LA. Täällä voidaan hyvin ja paisutaan. =) Alkanu vähän hajut tökkimään, eritoten esikoisen kakan haju, se on tosi kiva kun äiti yökkii aina kun pottaa tyhjentää. heh! Seuraava ultra on 11.1.11, kiva päivämäärä, ja...
  13. G

    ToukoVauvat 2011

    Täällä on np-ultrassa käyty viime maanantaina. Kaikki hyvin, asukki oli vaan liikkuvaisella päällä, ettei meinannut lääkäri saada hyviä kuvia ollenkaan. Siellä se kroolasi ympäriinsä. =) Niskaturvotusta ei ollut ja ei ainakaan vielä ole puhelin soinut verikoevastauksista. Mulla on iskeny...
  14. G

    mihin lastan kaa turussa tänään

    Me ainakin mennään tänään Lasten liikunnan ihmemaahan. Meijän 2-vuotias menoviikari tykkää kovasti. On kysellyt jo kaksi päivää että koska mennään. Toki siellä ei raitista ilmaa saa, mutta tekemistä kyllä riittää.
  15. G

    ToukoVauvat 2011

    Asutaan haritussa, eli ihan Kaarinan rajalla. Mulla ei kauheesti oo raskaudet, ainakaan vielä, eronnu toisistaan. Väsymys on kovempi, mutta ehkä sekin johtuu siitä, että nykyään ei voi noita päikkäreitä ottaa, eikä vaan möllöttää telkkaria, kun pitää tuon esikon kanssa jaksaa touhuta. =)...
  16. G

    ToukoVauvat 2011

    No niin, nyt on vähän enempi aikaa laittaa kuulumisia. Eli itse olen 27-vuotias, asun turussa, aviomiehen ja vähän reilu kaksi vuotiaan vili viikarin kanssa. Esikoisemme on siis poika. =) Esikko on vähän pipi, hitusen kuumetta, mutta ei se meidän jätkää paljon tunnu haittaavan...
  17. G

    ToukoVauvat 2011

    Heips kaikille! Voisin ilmoittautua joukkoonne. LA 24.5, ainakin ennen ultraa. Esikoinen nyt vähän reilu kaksi vuotta. Ja itseasiassa tätä kirjoittaessani soittivat päiväkodista, että esikko kipeenä, joten joudun pinkaisemaan nyt häntä hakemaan. Kuulumisia lisää myöhemmin. Garol ja masukki 12...
  18. G

    Laitetaampa sitten harmaat ja mustat Turusta ja turunseudulta tähän pinoon!

    Turusta myös! :wave: 10kk pojan äippä. =)
  19. G

    kakskymppisii äitejä turusta???

    Vieläkö täällä on elämää??? Mä olen taas lomalla, eli kävin neljä viikkoa töissä ja nyt taas lomaillaan. Olisi kiva treffata, nyt kun taas on aikaa. =) Eli jos täällä vielä käy joku, niin ilmoitelkaa itsestänne.
  20. G

    kakskymppisii äitejä turusta???

    Tervetuloa äittä11, eiköhän mukaan mahdu vaikka Salossa asuukin. =) Mua jänskättää, pitäis mennä maanantina töihin ja mies jää lapsen kanssa kotiin kuukaudeksi. Hui, mitähän siitä tulee?! Pikkumies on toisilla unosillaan, niin ehti vähäksi aikaa nettiinkin. =) Mulla voi vähän noi treffit...

Yhteistyössä