Hakutulokset

1. V

Oksentelu kesken ruokailun, refluksia?

Meillä oksentelua on jatkunut n.1 vuoden ajan, eli poika oli reilu 1/2 vuotias kun ensimmäisen kerran kävimme lääkärissä. Sen jälkeen tilanne parani reippaasti, oksentelua oli harvakseltaan, mutta nyt tilanne on taas pahentunut. Tähystyksessä otettiin koepalat myös ohut- ja paksusuolesta...
  2. V

Oksentelu kesken ruokailun, refluksia?

Meillä poika 1v8kk oksentelee usein rajusti kesken ruokailun. Alkaa ensin yskällä, ihan kuin lapsi vetäisi ruokaa väärää kurkkuun tai kuin ruoka jäisi pyörimään nieluun. Sitten yskii, kunnes oksentaa (joskus enemmän ja voimakkaasti, joskus vähemmän). Oksentelua emme ole yhdistäneet mihinkään...
  3. V

otatteko sikainfulenssa rokotteet?

Mä suosittelen ihan samaa sulle (useammalla palstalla turhaa hysterian levittämistä ).
  4. V

otatteko sikainfulenssa rokotteet?

Olipa rumasti sanottu. Muiden lapsilla ei siis ole väliä, kunhan sun ja sun lapses hyvinvointi on taattu? Voi elämä sentään...
  5. V

Sikainfluenssarokotusgaluppi!

On hienoa, että haluat herättää asiasta keskustelua. Mielestäni et kuitenkaan voi sanoa Mamacita:n terkan puolesta, mihin hän kantansa perusti. Eli nyt ilmaiset vain oman olettamuksesi tälle. Me emme tiedä, pohjaako hän tietonsa omaan mielipiteeseensä, vai onko hän tutkinut asiaa...
  6. V

toinen synnytys

uppista, jos joku haluaisi vielä jakaa kokemuksiaan...
  7. V

Kaikki odottajat sokerirasitukseen?

Mä en myöskään ymmärrä, miksi sokerirasitustestistä on tehty niin iso numero. Litku maistuu ihan hiilihapottomalle limpparille, ei sen kummallisemmalle. 2 kertaa oon käyny, kummallakaan kerralla ei oo tullu mitään huonoja oloja, tms. Ja ihan reippaana oon lähteny kotiin. Myöskään yksikään...
  8. V

Sikainfluenssarokotusgaluppi!

Haluaisin myös tietää, mihin katrinainen perustaa väitteensä? Itse en aio rokotetta ottaa. Lukaisinpa äsken yllä mainitun linkin, ja huomasin sen tukevan entisestään päätöstäni.
  9. V

Etinen istukka pelkoa..

Minulla myös toinen raskaus, ja marginaalisesti etinen istukka havaittiin rv 16+ kun alkoi vuotamaan kirkasta verta. Niukat vuodot ilmaantuivat satunnaisesti ja kestivät muutaman viikon. Nelisen viikkoa kontrolloitiin ylimääräisillä ultrilla, ja viikko sitten rv 20+ oli istukka noussut...

Yhteistyössä