Hakutulokset

  1. Morticia

    40+ so what wol.13

    Heipparallaa pitkästä aikaa. Täällä kp 2. Kovin ahkeraan on täti taas vieraillut kaikkien luona, mokomakin luuska. Nyt niitä plussatuulosia kaikille.... puuuuuuuuuuuuuuuhh!! Ihanan ärsyttävää kun on näin lämmin. Ihanaa siksi että voi olla muksujen kanssa aamusta iltaan pihalla eikä tarvi...
  2. Morticia

    40+ so what wol.13

    Elä vaan mur-mur liikaa parasetamolia nappaa jos noita kahta vuorottelet. Kamalaa on hammassärky kyllä, tekee mieli popsia kaikki kipulääkkeet mitä taloudesta löytyy. Mä olen nyt kolme kertaa käynyt paikattavana ja vielä ainakin kaksi kertaa pitää käydä. Viimeksi piti jatkaa juurihoitoa mutta...
  3. Morticia

    40+ so what wol.13

    Voihan himputti Glearblue. Tympeän tempun teki. Nyt varmaan sopii toivoa ettei plussaa sinne pärähdä. Tein vielä yhden testin aamupissasta, nega. No, sopis vaan sen tädin sitten kurvata. Miten voi kestää näin kauan kun ihan selkeen oviksen tikutin.....
  4. Morticia

    40+ so what wol.13

    Meinasin taas aamulla dipata mutta heitin pisun pois, tuntuu että ihan turhaa hommaa. Täti ei ole kuitenkaan saapunut.
  5. Morticia

    40+ so what wol.13

    kp 14 tänään, pitäs näkyä jo
  6. Morticia

    40+ so what wol.13

    Ihan täydellisen tyypipuhdas nega testattu äsken. Täti saapunee siis viimeistään huomenna.
  7. Morticia

    40+ so what wol.13

    Pakkohan mun oli rynnätä apteekkiin viimehetkillä, nyt odottaa 2 kpl apteekin omaa tuolla. Jos aamulla sitten dippais, mikäli täti pysyy poissa. Hauskaa vappua!
  8. Morticia

    40+ so what wol.13

    mur-mur en mä tänään dippaa kun ei oo rahaa ostaa testiä. Menee huomiseen tai ylihuomiseen.
  9. Morticia

    Monessako eri osoitteessa olt elämäsi aikana asunut?

    17 eri osoitetta yhteensä, Suomessa ja ulkomailla.
  10. Morticia

    Mikä on normaalia avioliitossa? Yhdessä toimimisesta.

    No sama kävi mielessä kuin Miilillä että oletko maininnut tästä miehellesi? Mä huomaan välillä olettavani että miesparkani on ajatustenlukija. Jospa sopisitte etukäteen että mies hoitaa homman A ja sinä homman B eikä toisen reviirille ole tarpeen mennä sähläämään.
  11. Morticia

    40+ so what wol.13

    No mulla saattaa olla nuo dpo-päivät vähän väärinkin, jos nyt koittaa olla toiveikas. Eli saattaa olla että olis vasta dpo 11. Eilen mä dippasin mutta ei ollut aamupissasta sekään. Ja tosiaan aamulla oli kunnon menkkakivut mutta nyt ei mitään, flunssainen olo vaan ja kiukkunen oon kun ampiainen...
  12. Morticia

    40+ so what wol.13

    Kyllä tänne se täti taitaa kurvata lähipäivinä, juilii siihen malliin. :( Hyviä talletuksia Äiskälle. :)
  13. Morticia

    40+ so what wol.13

    Nyt mullon muka tissit kipeet. Ja pöh sanon mä. Niin ne on muka ollu monesti ennenkin. Tosin kyllä kahdesti ihan tositarkoituksellakin.
  14. Morticia

    40+ so what wol.13

    No mulla ei oo enää testejä, pitää tilata / ostaa lisää ja saan rahaa vasta viimeinen päivä tätä kuuta. Että tuli nyt pakosta pitempi odotus. Harmittaa kun menin tuhlaamaan tuon testin, ihan vajaan parin tunnin päiväpisusta dippasin. Olikos se niin että apteeki oma oli herkimmin reagoiva testi...
  15. Morticia

    40+ so what wol.13

    Voimia Tattinen! Olet ajatuksissa. <3 Mulla on dpo 11. Dippasin (noloa) dpo 9 eikä tietenkään mitään, nyt koitan varjella tuota viimeistä testiä kuun viimeiseen päivään asti mutta tuskin onnistun. Tänä aamuna meinasin jo testata mutta en saanut otettua pissaa talteen kun likat ryntäsivät...
  16. Morticia

    40+ so what wol.13

    Hyvä että sait lääkkeet, toivottavasti alkaa tuntua vähän valoisammalta. :heart: Sehän kestää ennen kuin mielialalääkkeet alkaa vaikuttaa, vähän riippuen lääkkeestä. Mä kun aloitin 2005 niin meni 4-5 viikkoa ennen kuin olo alkoi tuntua paremmalta. Siinä välissä tuli vielä huonompi olo; hirveä...
  17. Morticia

    40+ so what wol.13

    Niinhän se on. :) Laskin että viimeinen päivä tätä kuuta pitäs alkaa. Mulla on tosin kierto heitellyt 29 - 42 päivän väliä, mutta eikös se luteaaliaika kuitenkin oo se 14pv suurin piirtein..... jos pitää paikkansa niin sitten pitäs tädin saapua kuunvaihteessa. Sopivasti vappurientoihin, pöh...
  18. Morticia

    40+ so what wol.13

    Kun malttais odotella sinne arvioituun menkkojenalkamispäivään, ihan turha tuhlata noita testejä aikaisemmin. Mulla no tasan kaks raskaustestiä enkä aikonut ostaa lisää, mutta lyödäänkö vetoa niin kuun vaihteessa rynnistän apteekkiin kun olen jo molemmat tikuttanut. :D
  19. Morticia

    40+ so what wol.13

    Mulla alkaa pää taas temppuilla. Nyt kun on menossa dpo7, kuvittelen esim. menkkakivu tapaista joka kuulemma saattaa tuntua alkion kiinnittyessä. Ja olin myös muka havaitsevinani ihan pientä punertavuutta vuodossa päivällä. AAARGGHHHH!!!!
  20. Morticia

    40+ so what wol.13

    Ei siinä näytä olevan sinkkiä. Minähän muistaakseni plussasin Viivistä ekalla vehniskierrolla. Jospa nytkin kävisi niin. Ainakin pitkästä aikaa tuli ovis, voiskohan johtua tuosta?

Yhteistyössä