Hakutulokset

  1. H

    millaiset ja milloin kuukautiset km:n jälkeen

    Ilmeisesti alkoivat kuukautiset. :) Ei hurrata vielä, mutta millaiset ja milloin ovat olleet teiän kuukautiset km:n jälkeen? Mulla oli 3 vk vuotoja ja sitten 8 vrk vuodotonta ja nyt siis yli kuukausi km:stä...joten aikamoisen äkkiä olis sittenkin menkat(JOS nää ny on) ja alko aamulla kirkkaan...
  2. H

    kohtutulehduksen oireet?kokemuksia?

    Km oli 1.9 ja rv 10+ . :'( Nyt 5 vrk:tta vuodotonta mutta alkoi eilen pieni särky alavatsalla. Ei vuotoa siis ja kuumetta (lämpöä oli 36.9-37.1), mutta voisiko olla kohtutulehduksen oire pelkästään tämä särky? Tuli mieleen kyllä että, voisiko olla kyseessä ihan kohdun palautuminen tai siis...
  3. H

    Kuinka paljon isit jaksavat leikkiä lastensa kanssa?

    Kuinka teillä jaksavat isukit leikkiä lastensa kanssa? Meillä ei isi jaksa kun tulee kotia töistä vaan alkaa sohvaperunaksi. :headwall:
  4. H

    yksi ihme riittää

    Minulla on yksi 4-vuotias tyttö joka oli todellinen IHME. En käynyt missään hoidoissa ja olin jo asennoitunut että en tule saamaan lapsia koskaan...elämässä oli jo kaikenlaista muutakin joten asia oli jo "unohdettu". Lapsi syntyi kuitenkin -04 ja mieheni kanssa oli taivalta jo takana 20...
  5. H

    km+jälkivuoto

    sain spontaanin km:n 1.9 ja olin uä:ssä pari kertaa ja otettiin HCG arvoja kaksi kertaa. Ensimmäinen siis viikko sitten joka oli 190 ja toinen toissapäivänä joka kaksikymmentä! Eli sairaalan mukaan olen "tyhjä" :o ja heidän puoleltaan olen siis terve. Vuodan nyt tosi vähän ruskeaa vuotoa ja...
  6. H

    onko sairaskertomuksemme salaista tietoa

    Olen tässä miettinyt katsellessani paksua potilaskertomuksieni täyttämää kansiota, jonka näen sairaalassa aina, että onko mulla oikeus nähdä kaikki sairaskertomukset jos niin haluaisin? Vai onko ne salaisia ja vain lääkärit tai sairaanhoitajat saisi nähdä ne? Kun odotin aikoinaan lastani (nyt 4...
  7. H

    voisiko joku neuvoa HcG arvosta

    Sain keskenmenon 1.9. :'( ja nyt eilen loppui vuoto. Eli kahdessa ultrassa olen vain käynyt ja nyt keskiviikkona EI ollut vielä n.5mm kokoinen "läikkä" vielä irronnut. HcG oli mitattu maanantaina ja se oli 191 ja nyt lääkäri toivoo että se olisi 100 viikon päästä. Nyt aloin miettimään että kun...
  8. H

    km ja kohdussa "läikkä"

    Sain hieman yli viikko sitten keskenmenon rv 10+. Vuosin yhtenä päivänä rankasti ja sitten alkoi tulla "nättiä vuotoa". Ja vuodan edelleen hivenen. Olin eilen tarkistus ultrassa ja vielä oli jokin "harmaa varjo"kohdussa, joka oli kai 5mm koko luokkaa. Lääkäri ein kuitenkaan reagoinu kummemmin...

Yhteistyössä