yksi ihme riittää

Minulla on yksi 4-vuotias tyttö joka oli todellinen IHME. En käynyt missään hoidoissa ja olin jo asennoitunut että en tule saamaan lapsia koskaan...elämässä oli jo kaikenlaista muutakin joten asia oli jo "unohdettu". Lapsi syntyi kuitenkin -04 ja mieheni kanssa oli taivalta jo takana 20 vuotta!!!!!!!!! Olen nyt 40-vuotias ja saman miehen kanssa olen siis ollut jo vuodesta 1984. Ihmeitä tapahtuu siis. Lapsen saamisen jälkeen jäin heti raskaaksi mutta meni kesken rv 7. Sitten menikin taas muutama vuosi eli jäin raskaaksi taas mutta meni kesken rv 10. Eli juuri nyt eleln tätä km vaihetta ja loppuvuodot menossa :( . Päätin vain tuossa että en taida jaksaa enää yrittää koska tämä keskenmeno oli todella rankka fyysisestikin kuin henkisestikin. Ja tulee toipuminen olemaan hidasta. Näin ajattelen että en enää aio yrittää ja tavallaan se on "helpotus" ja tavallaan tosi rankka paikka, sillä tottakai haluaisin lapsia lisää, mutta ilmeisesti "yläkerta" eri mieltä. Minulle taitaa riittää tämä "yksi ihme" joka on todella rakas. Toivotan kaikille kuitenkin lämmintä ja ihanaa syksyä ja onnea yrityksissänne :flower:
 
:flower: Kylläpä osuit naulan kantaan! Miunkin mielestä lapsi/lapset ovat "ihmeitä"... ja olen onnellinen, että kun olen lapsia halunnut ja olen kaksi niitä saanut....Elämä on miulle opettanut sen, että kannattaa olla onnellinen siitä, mitä on annettu. Aina kaikki ei ole niin itsestäänselvää. Miekin toivotan kaikille hyvää syksyn jatkoa!!
=)
 
taiga 68
Suuren suuri voimahali :hug: sinulle härkä 68. Itselläni on kaksi elämän ihmettä, 04 syntynyt poika ja 08 syntynyt tyttö. Minulla oli kolme keskenmenoa ennen ensimmäistä lasta ja siinä välissä vielä kaksi ennen kuin tyttö syntyi. Ihmisen elämä on suuri ihme, joten olkaamme todellakin onnellisia siitä mitä olemme saaneet. Hyvää syksyn jatkoa kaikille myös minulta!
 
Ihana kuulla, että sinulle se yksi ihme riittää. Täällä niitä hoitojuttuja olen lueskellut ja en osaa sanoa, onko se tärkeää, saattaa joillekkin olla. Meillä on tämä luomuihme, 2-vuotias, suloinen. Vaikka lastenlapset ovat tosi suloisia, tämä tyty pitää jalat maan pinnalla. Siis en osannut uskoa että meille vielä määrättiin tämä lapsi.
 
on kolme vuotias ihana kultakutri. luomuna tuli 5 vuoden odottelun jälkeen kun oli jo luovuttu toivosta. kyllä elämä ihmeellisesti yllättää.pitää vielä kertoa seuraava juttu:2004 oli tiedossa juhlat lauantaina booleineen ym. juomineen ja ruokineen.perjantaina tullessani töistä alkoi joku sisäinen ääni pakottaa minua ostamaan raskaustestin. naureskelin itsekseni mutta pakko oli mennä apteekkiin, ja plussaahan se oli. näin suojeltiin pientä ihmistainta ettei äippä ottais boolia =)
 

Yhteistyössä