Hakutulokset

  1. R

    Lapsen pelot?

    Meillä poika täyttää 4 marraskuussa ja pelkää pimeää. Siis ei tartte kun olla eteinen pimeänä niin ei uskalla vessaan yksin. Ja isoja ääniä säikähtää. Yhdessä aina käydään kattomassa sitten se piemä paikka ettei siellä oo mitään pelottavaa :)
  2. R

    Saikulla, lapsi hoitoon vai pidätkö kotona?

    Ite oon ollu nyt raskauden takia saikulla jo kuudetta viikkoa. Poika on aina jonkin päivän tarhassa per viikko. Tietävät tarhassa etten ole töissä ja eivät ole pahana asiaa pitäneet. Ja kuiteski se hoitomaksu pitää maksaa vaikkei se siellä olis. Että mun mielestä on ihan oikein että se saa...
  3. R

    Kun te teette noita valituksia tuotteista

    Minä oon lähettäny s-postia ja säilyttäny tuotteen siihen asti kun tullu vastaus (jos vaan kestää säilytyksen) Joissakin tapauksissa ne tahtoo tuotteen lähetettäväksi sinne. Kerran oon postittanu nakista löytyneen muovin palasen ja tuotteen pakkauksen, mukaan kirje että mikä ollu vikana.
  4. R

    luin tänään kampaajalla lehtiä (kuten yleensä :D)

    Toi on kyllä tosi että ne pusut ja halit piristää päivää.. Mä oon vaan ollu viime viikot niin pirun äkäinen ettei mun lähelle uskalla tulla ja itellekki tulee vaan paha mieli siitä. :'( Tkee varmaan nää hormonit.. Vaikka kuinka yrittää olla pirtee ja semmosta, mutta loputulos illalla änkyrä...
  5. R

    Helmimasut 2009 ~Syyskuussa~

    Täällä olis uusia mamma. la 10.2. Esikoinen kohta 4 vuotta.

Yhteistyössä