Hakutulokset

  1. M

    Matkarattaat

    Hei! Vinkkejä hyvistä matkarattaista mitkä menis pieneen tilaan ja missä vois pitää ihan pientäkin pehmeässä kantokopassa/esim. Makuupussissa!
  2. M

    Miten muistatte päiväkodin hoitajia!

    Miten ootte muistanut pk.n hoitajia? jotain olisi kiva kiitokseksi kevätkaudesta? 4 hoitajaa on ryhmässä, ettei mitään kauhean kallista kun lapset vielä jatkavatkin samassa ryhmässä!
  3. M

    mistä ihmeestä spiderman puku

    Auttakee auttakee!!poika haluaisi synttäräilleen spiderman-puvun..mutta nyt en meinaa mistään löytää n 100cm spiderman asua.. ootteko nähneet jossakin kaupoissa ihan lähiaikoina..(täälläpäin näkynyt vaan isoja kokoja..)!!
  4. M

    sirkus florentino

    Onko kukaan ollut? onko minkälainen ja kauan kestää?
  5. M

    juhlakengistä..mitä mieltä??

    Niin.. Me ollaan menossa häihin syyskuun 11 pvä?nyt mietin lasten juhlakenkiä.. voisko tyttö mennä vielä silloin tollasilla juhlsandaaleilla? vai pitäiskö olla umpikenkä kun kuitenkin syksy on jo? pojalle nyt ei oikein muuta vaihtoehtoa olekaan kuin noi tavalliset juhlakengät..täällä on vaan...
  6. M

    sanokaa nyt oonko kohtuuton!!

    Sanookaa oonko nyt teidän mielestä turhaan vihainen miehelle!!(oon kuitenkin) Eli oon aamulla päässyt töistä, ihan koko yötä en joudu täysillä valvomaan joten heti ei väsyttänyt..menin siis nuoremman kanssa nukkumaan ja oli puhe että jos mua vielä väsyttää niin jatkan unia ja poika tulee...
  7. M

    gröna lund

    Mä en saa noita suomenkielisiä sivuja auki.. Tietääkö joku mitä ranneke maksaa lapsilta..2 ja 4 vuotiailta..vai katsiiko ostaa vaan niitä lippuja??
  8. M

    JESS JESS JESS

    mun ei tarvi enää ikinä raahata kaupasta vaippoja (ellen saa hullua päähän pistoa tehdä kolmatta) Eiköhän tää reilu 4 vuotta vaippafirmojen sponsorointia riitä!! Pienet ne toisen ilot!! :D
  9. M

    miltä kuullostaa (kakun täyte)

    olen tekemässä mun enon ja tädin 50v synttäreille kakkuja lahjaksi.. vapaat kädet siis! Erilaisia täytevaihtoehtoja olen päässni pyöritellyt.. miltä teistä kuullostaisi toiseen väliin baileysmousse ja toiseen mansikkamousse tai molempiin väleihin baileysmousse ja sit tuoreita mansikoita...
  10. M

    kiitoS-runo

    Pää lyö yhjää eikä positiivareiden sivultakaan löytynyt apua! lapset on ollut 2v pph.lla ja ovat to vikaa päivää kun syksyllä menevät päiväkotiin. Eli kiitos korttiin kaipaisin jotain aiheeseen sopivaa ruona, värssyä tms
  11. M

    vappunaamiaiset

    lapsilla on vappuaattona hoidossa naamiaiset.. äidille lyö pää tyhjää.. mitä tuolle 2.5 vlle pojalle keksisi..jotain aika yksinkertaista ja sellaista mikä olis kiva päällä.. ehdotuksia 4.vllä tytöllä oli selvät sävelet..laittaa joku prsinsees mekkonsa ja kruununsa tai joululahjaksi...
  12. M

    mitä keltuaisista??

    ajattelin huomenna tehdä ite marenkeja..mutta mitähän niistä keltuaisita voisi tehdä?? ideoita!`??
  13. M

    mistä nettikaupoista tickettiä?

    mitä muita nettikauppoja msitä sais tickettiä ostettua? jotka yis myös ed kauden amllsitoa.. mä metsästän tytölle sitä viime kauden kukkakuosia!
  14. M

    kokemusta raiskin drymaxx puvuista

    välikausipuvusta siis..ja eniten kaipaan tietoa onko minkäkokoista..reilua vai pientä?verraten esim. reimaan??
  15. M

    joululahjoista

    Meillä on enää kolme lahjaa ostamatta!!aina ne vaikeimmat jää viimeseksi eli miehen sisko ja sen mies ja miehen äiti ja sen uusi mies! olisko ihan pöljä idea jos ostettais miehen siskolle ja sen miehelle se piikkimatto???
  16. M

    vieläkö huutiksessa menee toppapuvut

    niin vieläköhän huutiksessa menis toppapuvut kaupan.. Kun meillä nyt yllättäen jäikin tytölle toppapuku pieneksi. Syksyllä näytti vielä siltä että menee ainakin alkutalven mutta nyt kun tuli kylmempi ja piti laittaa tämä parempi ja paksumpi puku päälle..niin pieneksi oli jäänyt! Ärsyttää..jos...
  17. M

    hei, käykö kukaan studio high heelsissä (Hki)

    siinäpä se kysymys olikin!
  18. M

    paljon maksaisitte?

    Paljon maksaisitte todella hyväkuntoisista eccon talvigoreista? kokoa 22
  19. M

    kukaan menossa viel tänä kesänä muumimaailmaan??

    me oltiin viime viikolla ja jäi yks lippu yli...!!
  20. M

    kokemuksia ciraftecin haalarista

    nopeasti tänään pyörähdin prismassa haalari osastolla..ja remun haalarit ei ainakaan miellytäneet silmää!mutta nopeesti katsottuna ciraftec näytti ja tuntui hyvältä! mutta kertokaa kokemuksia, miten vedenpitävyys. ja mihin haalria muuten vois verrata, lassietec. remu jonathan?

Yhteistyössä