Hakutulokset

  1. T

    mitäs te yksinhuoltaja äidit teette työksenne?

    Ja tosiaan mä oon tuolla pk-pohjalta eli ei oo koulutusta alalle :)
  2. T

    mitäs te yksinhuoltaja äidit teette työksenne?

    Kouluavustajana työmarkkinatuella, tienaan noin 800/kk, elastusmaksun ja lapsilisän kanssa se riittää hienosti.
  3. T

    Eikö teidän sydäntä särje viedä pieni lapsi hoitoon?

    Entä kun lapsen isä ottaa ja lähtee ja perheen tulot putoaa sen myötä nollille? Tai no onhan niitä tuloja noin 525 kuussa, mutta kun vuokrakin on 514 ja sähköä ja ruokaakin tarvitsee :) Raha tai sen puute oli meillä syy laittaa 1v8kk hoitoon eikä kirpaissut. Lapsikaan ei ole äidin perään itkenyt...
  4. T

    Jutan shokkikroppa

    Kyseessä on kai Jutta Gustafsberg ? ent. Jussila (http://fi.wikipedia.org/wiki/Jutta_Gustafsberg)
  5. T

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Kokeilen siskon eli snoobyn puolesta =) En onnistunu
  6. T

    Keskenmeno viikoilla 14 ->

    Kellä ollut ja millainen kokemus oli? Itse olin eilen sairaalassa 4 tuntia asian vuoksi :'( viikkoja oli takana 14+6 kun alkoi vuoto ja kun iltapäivällä alkoi pyörryttämäänkin, niin soitettiin ambulanssi hakemaan kiireellisenä. Olin ihan kalpea vielä kotiin päästyänikin, vaikka sain...
  7. T

    Puuhamaan aukioloaika ja hinta

    10-19 joka päivä (9.8. saakka) ja 20e/nuppi
  8. T

    Koska olet "lopettanut" mahallaan nukkumisen raskaana ollessa?

    Loppuun asti molempien kanssa. En osaa nukkua muissa asennoissa.
  9. T

    Mammat ne aina lesostelee lastensa ulkovaatteilla ja vedenpitävyydellä, mut sit kun vettä sataa, ni ketään ei näy ulkona...

    Ollaan oltu tänään ulkona :) Meilläkään ei poika pääse ulos tarhassa, jos sataa :( hulluksi tuo siellä tulee, kun käy ylikierroksilla (muutenkin yliaktiivinen ja vaatii paljon aktiviteettia ettei turhaudu)...
  10. T

    Minkä kokoisia 4 kk vauovoja teillä?

    Tyttö 65,8 cm ja 8090 g. Poika oli pienempi, 63,8cm ja 5580g.
  11. T

    Nyt myös nimettömänä! Oho, uusi "Kirppis"

    644921, 644915 ja 644913 ainakin. Tosin otsikon perusteella ne olisi huijari-ilmoitus (käännetty tökerösti suomenkielelle). Olisikohan se poiston jälkeen jäänyt vain kummittelemaan listalle?
  12. T

    Nyt myös nimettömänä! Oho, uusi "Kirppis"

    Joo, huutonettiin siirryin minäkin. Uutta kirppistä on turha opetella, kun ei myymään mitään pääse. Hei, miksi joistain kohteista tulee "Hakemaasi kohde ID-numeroa ei löydy." mutta listauksessa näkyy? Ja onko jonkun sukunimi oikeasti Piippolajhkh... Kerrossänkyjä haettaessa ei riitä...
  13. T

    Katotaan onko täällä ketään samalta paikkakunnalta kuin minä, vikkejä ;)

    Mulle tulee tästä mieleen vaan Loppi.
  14. T

    ONKO kukaan maistanut tuota KOTIJÄÄTELÖ.n TYRKISK PEPER jädee? ONko hyvää?

    Aikalailla murueskimon kokoinen, ehkä himpun isompi. Mun suosikkijäätelö, rakastab :heart:
  15. T

    Katotaan onko täällä ketään samalta paikkakunnalta kuin minä, vikkejä ;)

    Ylävietnami ratkaisi :) En oo salolaisia, mutta olen käynyt siellä jokusen kerran.
  16. T

    Kohtuuton anopille?

    Et pyydä anteeksi. Oma tupa, oma lupa. Anoppi hankkikoon oman mökkinsä... Miten se pääsee mökkiin, onko sillä avaimet?
  17. T

    Nyt myös nimettömänä! Oho, uusi "Kirppis"

    Ammattihuijarit löytää tuonnekin, ikävä kyllä. Nettiveneen puolelta kokemusta asiasta.
  18. T

    Nyt myös nimettömänä! Oho, uusi "Kirppis"

    Jep, lisätietoja kaivatessa se keskustepalstaominaisuus on hyvä juttu, voi kysellä lisätietoja. Tuollakin voi toki kysyä, JOS ensin rekisteröityy.

Yhteistyössä