Hakutulokset

  1. M

    ***Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä***

    Hei kaikki! Olen ollut taustailemassa mutta käynyt lukemassa teidän kirjoituksianne. Onnea plussanneille ja voimia niille jotka plussaa vielä odottavat. Meillä kävi niin että joulun välipäivinä tuli testiin + silloin oli kp 30/27. En vielä uskalla kovasti hehkuttaa olevani raskaana...
  2. M

    ***Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä***

    Undercovergirl: Voi itku. Mäkin olin jo ihan varma kun noita luin että nyt on joku ylimääräinen vuoto vaan ollut siellä. :hug: Heinäneito: Mulla luteaalivaihe oli 8-9pv, ja lääkäri määräsi heti tuon kuullessaan luget. Vielä en osaa sanoa auttaako ne kun ensimmäiset päivät vasta menossa. Mutta...
  3. M

    ***Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä***

    Terve taas kaikille! Kirjoittelin jo yksi päivä litaniat, mutta sitten kaikki hävisi kuin tuhka tuuleen :headwall: Onpa jänniä aikoja monilla! Ei muuta kuin testit kehiin vain :) Jos ovulaatiotesti näyttää plussaa "väärään" aikaan niin mulla ainakin herää "epäilykset" :) Mä pongasin...
  4. M

    Lugesteronista kokemuksia?

    Minä aloitin nyt ensimmäisen luge-kierron ja tietenkin on toiveet korkealla.. Mutta toisaalta pelkään että putoan korkealta sitten kun kuukautiset taas alkaa. Onko lääkkeestä ollut apua? Netistä hakemalla löysin kokemuksia että kuuri aiheuttaa huimausta, itse en ole vielä huomannut mitään...
  5. M

    ***Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä***

    Johnu : Mikä ihana yllätys, toivotaan että plussa pysyy ja vahvistuu! =) Undercovergirl: Nyt testailemaan jo! :) tulehan kertomaan sit missä mennään, pudetään peukkuja. Vaniljainen: Mä kävin neuvolalääkärillä ja se määräsi lugesteroni-reseptin. Outoa että lääkärit ovat noin eri mieltä...
  6. M

    ***Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä***

    Vaniljainen: Se on 8-9 pv ollut. Voi että kun en ehdi koneella olemaan kauaa, käyn vaan nopeasti lueskelemassa teidän kuulumiset, mutta kommentointi aina jää. Joten toivotan ihan vaan: Tsemppiä kaikille kuhunkin kierron vaiheeseen! Marmariini -kp 6/26-28-
  7. M

    ***Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä***

    undercovergirl : :) Kävisipä mullakin joskus noin että en muistaisi missä mennään, siis TUOSSA vaiheessa kiertoa Haaveilija82 : Me olemme molemmat terveitä joten lääketiede ei voi meitä auttaa. Luteaalivaihe minulla on lyhyt, mutta lääkäri sanoi että se ei vaikuta raskaaksitulemiseen tai...
  8. M

    ***Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä***

    Onnea kaikille plussanneille! Toivotaan että se on tarttuvaa :) Omasta navasta sen verran että kävimme lapsettomuuspoliklinikalla ja siitä käynnistä ei ollut meille hyötyä. Kohtelukin oli hieman kyseenalaista. :whistle: Nyt menossa kp6, ja toiveet raskauden alulle on melko vähissä koska...
  9. M

    ***Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä***

    tinker_ :hug: Inhottavaa että sait huonoa "palvelua" julkisella puolella. Miksi se menee niin että toiset joutuu maksamaan lapsesta kirjaimellisesti suuren hinnan kun toisille lapsia tulee tuosta vaan :| Jännäilijöille jäitä hattuun ja pitäkää hermot koossa ;) Mulla oli niin että se raskaus...
  10. M

    ***Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä***

    Heinäneito: Meillä ihan sama juttu, eka aika lääkäriin ensi viikolla ja seuraavana päivänä pitäisi menkkojen alkaa. Toiveena tietysti että siellä ultrattaisiin ja yllättäen huomattaisiin kohdussa olevan elämää :saint: Mutta en siihen jaksa toiveitani pistää. Jos alkuun saataisi ovulaatiot...
  11. M

    Tuleeko ovulaatio aina vuoronperään?

    No olipa hyvä että kysyin! Tai no... mitäs se sitten muuttaa.. ei mitään :laugh:
  12. M

    Tuleeko ovulaatio aina vuoronperään?

    Eli meneekö se aina niin että oikea ja vasen vuorottelevat? Mielestäni nyt olisi ollut oikean "vuoro", mutta vasenta jomottaa.. :confused:
  13. M

    ***Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä***

    Hiljaista on. Mä ajattelin kanssa että näinkö tämä ketju ihan hyytyy kun viikonloppu tuli, vaikka taisi isänpäivä vaikuttaa. Ovista kyseltiin. No TÄÄLTÄ tulee! Tai siis kaksi viivaa sain ovistestiin, ei ne yhtä vahvoja olleet mutta mulla ei ole koskaan ollutkaan. (kai siihen voi silti...
  14. M

    Onko joku täällä tullut raskaaksi vaikka ei olisi löytänyt ovulaatiota tikkuun?

    Olen yrittänyt löytää ovista jo muutaman kk:n, mutta ei näytä tikut mitään. :headwall: Välillä kuitenkin tuntuu "oviskipuja", joten olisikohan se silti tapahtunut. Onko joku teistä tullut raskaaksi löytämättä ovista?
  15. M

    ***Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä***

    Moikka kaikki! Undercovergirl vetäsi sitten vahvat aseet pöytään :) Mä olen foolihappolisää ja omega 3 harkinnut mutta toistaiseksi on multivita ihan riittänyt. Olipa mukava lukea Manuliinan positiivisa kuulumisia, ja ettei aukiolotutkimus ollut niin kauheaa miltä kuullostaa :O ON: Kiitos...
  16. M

    ***Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä***

    taiska87 :lle ihan alkuun haluan sanoa että mä olen paljon pyöritellyt päässä ajatusta siitä että mitä olen tehnyt väärin. Että miksi minä juuri olen tässä tilanteessa. Sitä tää kai on, kunnes vauvan syliin joskus saa.. Ja muille tsemppiä, jospa tämä tosiaan olisi se plussakierto. Olisipa...
  17. M

    ***Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä***

    Jospa nyt olisi aikaa kertoa vähän enemmän meidän lapsihaaveista. Eli pari vuotta on meille lasta toivottu, tai oikeastaan lasta on toivottu vuosikausia, reilu kaksi vuotta sitten annettiin vauvalle lupa tulla. Ensimmäinen raskaus sai alkunsa nopeasti, ensimmäisestä kierrosta, mikä oli täysi...
  18. M

    ***Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä***

    Huomenta kaikille, vieläkö tänne mahtuu? Meillä on lasta toivottu nyt reilu kaksi vuotta. Näihin vuosiin mahtuu paljon kaikenlaista, joista voisin kertoilla myöhemmin paremmalla ajalla. Vauvaa kaipaamme kotiin niin paljon.. Nyt alkoi taas uusi kierto, tai nyt jo kp7/26-27 menossa...
  19. M

    Mistä aloittaa, neuvoja kaipaan, ovulaatiosta, lääkäristä yms

    Ei ole säännöllinen kierto, edelliset on olleet 36, 27 ja 26... ja tosiaan kertaakaan en ole kahta viivaa saanut tikkuihin.. Tuota mä juuri pelkäsin että niinköhän mut naurettaisi pihalle sieltä. Minkähän hintaiseksi tuollainen ultra-käynti tulisi yksityisellä? Siitä ei sitten mitään saisi...

Yhteistyössä