Hakutulokset

  1. P

    Jos olisit strippari VAIN yhden biisin ajan...

    http://www.youtube.com/watch?v=qcKMg7eEjj8 se olisi tuo Peaches - Boys wanna be her :p nam mikä täti :saint: B)
  2. P

    Koira on kippee

    Ei meillä taida olla nyt mitään noista. tehobactia saa varmaan apteekista?? Mä todella toivon että saadaan se lekuri aika huomiselle. Tuntuu kyllä hirveältä koiran puolesta.
  3. P

    Koira on kippee

    Joojoo! ELÄINLÄÄKÄRIIN HUOMENNA! ennenkun sitä aletaan hokea :) Koira on oksentanut viime yöstä asti toistuvasti. johonki iltapäivään. Koira oli hoidossa ja se tuli kotiin iltapäivällä. Oloa on seurattu ja vettä se juopi paljon. Piimääkin on pikkunen saanut muutamia ruokalusikallisia...
  4. P

    Näkyykö tässä haamu ?

    En nähny mitään haamuviivaa kyllä, sori, better luck next month! :laugh: :xmas:
  5. P

    Oottako kuullut tän biisin?

    Jep, nyt jo edesmennyt kaveri ja viime kesä tuli mieleen! Mainio biisi. Kaverille terveiset sinne missä sä nyt ootki, sontsat soi vielki, ja meiän yhteisiä hölmöilyjä sillon muistelen :) Lepää rauhassa.
  6. P

    Mikäs biisi teil on soinu non stoppina viime ajat?

    http://www.youtube.com/watch?v=U--rSQ5gKKQ&feature=related Tuo mulla soi <3 Loving it. Herkkääki toisaalta :xmas:
  7. P

    Oi, aivan ihanaa! <3<3

    uppista
  8. P

    Oi, aivan ihanaa! <3<3

    Nimittäin tämä Kings Of Leonin Revelry biisi: http://www.youtube.com/watch?v=EZyGWg0uqkw Aivan mieletön väristysten aiheuttaja :o :heart: Nousee tunteet pintaan. :) :flower:
  9. P

    Voi että Kyllä saattaa nolottaa.

    Siis olipa hyvät tissit tolla :p Kelpaa näytellä :saint:
  10. P

    Pohdintaa puoliksi "suomalaisista" tai jotain..

    Joo mä tossa laulelin lapselleni omasta kouluaikaisesta laulukirjastani. Taisi olla käytössä kun olin eka ja toka luokalla. Siinä jonkun Nooan arkkilaulun "tiedoissa" luki että HENGELLINEN NEEKERILAULU. Minä olin ekalla vuonna -91.. Ensin nauratti ja sitten vaan silmät suurina killitin sitä et...
  11. P

    ARGH, Kertoisiko joku miksi huutonetissä myy mutta ei vastaa kysymyksiin?

    Mä vastaan yleensä heti kun on mese päällä ja se ilmotus siitä tulee sähköpostiin kuitenki nii nopsaan vastailen heti ko huomaan ja ehin :) eleensä saman illan aikana :P
  12. P

    pino Uskovaiset palstailijat

    Minäkin uskossa:) Mukava lukea täältä ihmisten uskoon tulosta ja muusta. Siunausta kaikille! Palaan tähän kunhan jotain aiheeseen liittyvää enemmän putkahtaa mieleen:)
  13. P

    PÄIVÄN RUOKA

    Karjalanpaistia+riisinuudelia :D Kuulostaa oudolle mutta oikein maistuvaa kuitenkin :D P.S. Peruna on loppu ja kauppan ei jaksais ei sit millää : :whistle:
  14. P

    Kyllästyin "vedätykseen" ja tein ratkaisun!

    Hyvä, pidä puoles :attn: Varmasti jos uusi työ on mukava, tulet nauttimaan olostasi enemmän kuin vedätettävänä! :flower:
  15. P

    Postin tuo Pate jokaisen luo, vai tuoko?

    Ja ku ei se myyjä oo voinu sitä lähetystunnustakaan laittaa! :headwall: Vaikka ajoissa pyysin ennen postittamista senkin.
  16. P

    Postin tuo Pate jokaisen luo, vai tuoko?

    Mä voin palata eilisiin tunnelmiin ja kertoa ettei se Pate tullut, tai tulihan se mutta ainakaan sillä ei ollut muuta tuotavaa kuin kasa laskuja :kieh: Menee sitten ensi viikolle, voi että mä sitten rakastan pyhiä ja viikonloppuja joiden takia maksut ja toimitukset viivästyy viivästymistään...
  17. P

    erään palstalaisen mies on petturi

    Ei ole minun mies kun minulla ei ole miestä :xmas: :wave: Yksityisyyttäni suojaten, muokattu :saint:
  18. P

    Postin tuo Pate jokaisen luo, vai tuoko?

    Ei ole seuranta koodia :) Sulle joka sitä kyselit :P Mitäs se Lunaticci siellä naureskelee :D
  19. P

    Postin tuo Pate jokaisen luo, vai tuoko?

    Eli jos se onki illalla keskiviikkona viety esim postitoimistoon niin on huomenna? :heart: Malttamaton oon, kun myin jo perhana puhelimeni ja nyt sitten vanhalla rämiskällä menny yli viikon B) Ei malta sitte 12tuntia odottaa et kahtos tuoko se posti sen lipuskan :whistle: Kiitos! :flower:

Yhteistyössä