pino Uskovaiset palstailijat

Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlanka:
Mulla on pitkään ollut sellainen eksyksissä-olo. Kai se alkoi jo tyttäreni kuoleman jälkeen.
Paljon olen lukenut ja miettinyt uskonasioita. Joulun alla pari ystävääni pyysi minua mukaansa Helluntaiseurakunnan tilaisuuteen. Tuntui kuin olisin mennyt "kotiin". Olen pastorin kanssa keskustellut ja viime tiistaina annoin elämäni Jeesukselle. Ja sain rauhan. Tässä nyt lyhyesti...


Mahtavaa!!
Tahdon sanoa sinullekin kuten mulle eräs uskova sanoi kun tulin uskoon että Taivaassa oli suuret juhlat silloin ja että nimesi laitettiin suureen kirjaan josta sitä ei koskaan pyyhitä pois :heart:

Voi että kuinka iloinen olen
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlanka:
Mulla on pitkään ollut sellainen eksyksissä-olo. Kai se alkoi jo tyttäreni kuoleman jälkeen.
Paljon olen lukenut ja miettinyt uskonasioita. Joulun alla pari ystävääni pyysi minua mukaansa Helluntaiseurakunnan tilaisuuteen. Tuntui kuin olisin mennyt "kotiin". Olen pastorin kanssa keskustellut ja viime tiistaina annoin elämäni Jeesukselle. Ja sain rauhan. Tässä nyt lyhyesti...
Voi kun ihanaa!! Olen onnellinen puolestasi! Kaikkea hyvää ja siunausta elämääsi! Niin ja täällä myös eräs uskovainen :).
Voi kun ihania asioita saa lukea joskin myös surua on aina tässä elämämme värinä mukana! :hug: Minäkin tosi iloinen puolestasi, hienoja ratkaisuja elämään! :heart: mukava viestitellä täällä uskovienkin kanssa välillä :D itsekkin kun sellainen olen :wave: minulla vaan pallerot iltaisin pitää mamman kiireisenä niin luen aina asioita pienellä "viiveellä" mites teillä puolisot? ovatko myös uskossa? meillä ei ole ja hän on todella kova väittelijä välillä :D :heart: mutta kuitenkin niin rakas ja lasteni isä, toivossa on hyvä elää :heart: :hug: halit ja siukkuja kaikille.
 
Tervehdys kaikille muuten ja Gracellekkin pitkästä aikaa :D kuinkas joulu meni? meillä ihanasti kirkossa oltiin ja mummo ja vaarikin mukana :heart: lapset nautti ja minä myös! meillä typy kiitää matalalentoa tossa niin ei oikeen ehdi enää palstata :LOL: puri juuri isoaveljeä sormeen kun yritti ottaa autoa pois :$
 

Yhteistyössä