Hakutulokset

  1. N

    Muita ylipainoisia odottajia?

    Tervehdys mammahurmoksesta! :heart: Meidän pieni neiti syntyi suunnitellusti sektiolla viime viikon torstaina raskausviikolla 39+0! Ja on hurmannut koko perheen täysin! Tytteli painoi 3,3kg ja pituutta oli 52 cm. Oltiin sairaalassa 3 yötä, hoito oli tosi hyvää ja kummallekaan ei tullut mitään...
  2. N

    Muita ylipainoisia odottajia?

    Onpas tänne tullut uusia kirjoittajia, tervetuloa kaikille, mukavaa, että mukana myös muita ulkosuomalaisia!!! :wave: Ja kiitos Minkille synnytyskertomuksesta. NiQ: Unohdin aiemmin kehua mahaasi, ihana! Ei tosiaankaan uskoisi sun painoa!! Koetahan rentoilla ihan hyvin omatunnoin, rentoilu on...
  3. N

    Muita ylipainoisia odottajia?

    Onnea tuhannesti Minki pikku tyttösen syntymän johdosta! Ja kaikkea hyvää vauva-arkeen! :flower: Tervetuloa Anskutin! Kuten NiQ totesi, täällä on kirjoittelu vähän kausittaista, mutta jospa keskustelu saatais virkeämmäksi. :) Minä kaipailen Henskua, miten menee??? Älä NiQ liikoja stressaa...
  4. N

    Muita ylipainoisia odottajia?

    Heippa vaan mammat, Ja anteeksi, olen kyllä lueskellut silloin tällöin täällä, mutten ole ehtinyt kirjoittelemaan. Meidän esikko lakkas nukkumasta päikkäreitä pari kk sitten, joten mun oma koneaika on aika vähissä. Kiva kuitenkin, kun NiQ huutelit perään. :) Hienoja masuja teillä! Mulla...
  5. N

    Muita ylipainoisia odottajia?

    Moikka, Tervetulemas vaan Tohniainen! Onpa sulla hienosti paino tippunut ennen raskautta, onnittelut!! Ja Miirusella on painonnousu pysynyt hyvin kurissa!! Mulle annettiin eka raskaudessa jo melko alussa neuvolasta verenpainemittari lainaan kotiin, koska kai mäkin sitten jännittelen...
  6. N

    Muita ylipainoisia odottajia?

    Tervehdys vaan mammat! En ole paljon ehtinyt täällä käydä kurkistelemassa, nytkin pikainen hetki ennen kuin muu perhe nousee yöunilta...meillä on täällä rapakon takana siis aamu. :) Ajattelin kuitenkin päivitellä vähän kuulumisia. Eilen kävin eka kerran lääkärissä, täällähän raskautta...
  7. N

    Muita ylipainoisia odottajia?

    Helou vaan ja oikein hyvää uutta vuotta kaikille!!! Ja tervetuloa uusille, teitä onkin taas monta! :wave: Mulla on takana raskaat pari viikkoa muuton parissa, mutta nyt aletaan jo olla voiton puolella. Vähän välillä pohdituttaa onko pikkuinen vielä kunnolla matkassa mukana, olin jo tuntevani...
  8. N

    Muita ylipainoisia odottajia?

    Heippa! Minä vaan pikaisesti tulen kirjoittamaan elonmerkkiä, anteeksi, etten ole kirjoitellut. Kamala kiire pukkaa muuton kanssa ja huono olo ei tunnu helpottavan, siksi täällä aika hiljaiseloa. Luulen, että palailen tänne vasta vuodenvaihteen jälkeen, kun ollaan vaihdettu maisemaa. Toivon...
  9. N

    Muita ylipainoisia odottajia?

    Moikka! Nyt on käyty ultrat ja sokerirasitukset - hyviä ja vähän huonoja uutisia. Ultrassa kaikki oli hyvin, toivon nyt kovasti, ettei puhelin soisi tuntemattomasta numerosta, jos veriseulassa on jotain siitä ilmoitetaan puhelimitse. Oli ihana nähdä pikkuinen siellä, oli tosin aika laiska...
  10. N

    Muita ylipainoisia odottajia?

    Iltoja! Tervetuloa vaan Minki! :wave: Täällä on tosiaan ollut melko hiljaista...minäkään en ehdi joka päivä tsekkaamaan, mutta yritän täällä pysytellä mukana! Kyselit Minki sf-mitoista - mulla on mitattu eka raskaudessa, ei ihan alusta, mutta varmaan joltain 12-viikolta ehkä. En nyt tiedä...
  11. N

    Muita ylipainoisia odottajia?

    Heippa! Täällä vaan huono elo jatkuu ja tänään annoin jo eka kertaa ylen. :( Mutta muutoin elo menee ihan mukavasti, muuton suhteen on edistytty huimasti viime päivinä. Kiirettä pitää, enkä ehdi täälläkään paljoa roikuskella. Jotenkin jännittää vauvan puolesta, ultra on viikon päästä...
  12. N

    Muita ylipainoisia odottajia?

    Hellurei vaan ja tervetuloa kaikille uusille!!! :wave: Minä kävin viime viestini jälkeen täällä muutamana päivänä, mut kun kenestäkkään ei kuulunu, niin jätin koko paikan. :) Mutta täällä taas ja meitähän onkin monta, jee! Tosin tulin tänne vain pikaisesti...en edes ehtinyt lukemaan kaikkia...
  13. N

    Muita ylipainoisia odottajia?

    Kiirettä pukkaa ja huonoa oloa. :( Nyt se sitten alkoi, oikeastaan melkein viime kirjoituksen jäljiltä. En ole oksentanut, mutta etoo, enempi vielä iltapainotteisesti. Mies on onneksi tällä viikolla ollut normaalisti illat kotona, musta ei ole ollut paljon muuhun kuin sohvalla makoiluun. Eilen...
  14. N

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - Lokakuussa***

    Pupeltaja: Me muutetaan Usaan, lounaaseen aavikolle. Ihan jännittävää, olen itse käynyt vaan New Yorkissa kerran. Ainakaan ei tartte auton ikkunoita skrapata enää tammikuussa. :) Väsyttää. Ihan hurjasti ja koko ajan. Lopetin jo kolan juomisen, mutta taitaa täytyä yrittää kuitenkin vähän...
  15. N

    Muita ylipainoisia odottajia?

    Moikka! Minä voisin tulla myös tänne mukaan, mulla on tosiaan enempi kuin muutama kilo ylimääräistä! Odotan toista ihan alussa (tänään viikot 5+6), laskettu aika 24.6.11. Me ollaankin Hensku00 aikas samassa vaiheessa! :) Esikoinen syntyi helmikuussa 2009. BMI mulla 36 hujakoilla, olin...
  16. N

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - Lokakuussa***

    Heippa vaan kesäkuiset! Ensinnäkin iso :hug: ja voimia kaikille huolien kanssa painiville ja keskenmenneille! Minä luen täällä ahkerasti viestejä, mutta en meinaa pysyä perässä, tänne pukkaa viestiä niin hurjaan tahtiin! Mikä on kiva! :) Mutta kommentoinnit jää mulla varmasti vähiin, en...
  17. N

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - Lokakuussa***

    Iltoja! Täällä on elo ollut tänään yhtä vuoristorataa. Tuntemuksia on välillä aika tuolla vasemmalla puolella ja vähän jänskättää, onko pieni oikeassa paikassa. Vasemmalta hän on alkunsa saanut, oikea puoli on tyhjää täynnä ja pimmeetä puolillaan kystan jäljiltä. Hirveästi haluaisin mennä...
  18. N

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - Lokakuussa***

    Huomenta vaan kaikille! Iloisena peruin juuri hormonipolin ajan lapsettomuustutkimuksiin. Harmitti vaan, kun ensin hoitsu kysyi, että entä jos pidetään se aika ja tulet alkuraskauden ultraan - minähän siihen, että juu, tulen tosi mielelläni!! Mutta sitten hän alkoi laskeskella päiviä ja...
  19. N

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - Lokakuussa***

    Heippa vaan kaikille (kymppitonnimaiseen tyyliin:))! Uskaltaudun minäkin mukaan. Perjantaina plussasin, nyt siis 4+3 ja la 24.6.11, juhannusvauvan toivotaan matkassa pysyvän. Kotona on helmikuussa 2 täyttävä neitonen, joka alkaa kehitellä omaa tahtoa kovaa vauhtia. Erinomainen yhtälö, johon...
  20. N

    Helmivauvat 2009 ~maaliskuussa~

    Tulinpa minäkin piipahtamaan tänne vauvapuolelle - olen taustaillut aina tilaisuuden tullen, mutten ole saanut aikaiseksi kirjoitettua aiemmin. Meidän neiti kasvaa ja kiljuu. :) Tällä viikolla oli neuvola 6viikkois-päivänä, mitat 4765g ja 58,5cm. Ja pääosin korvikkeella kasvaa -...

Yhteistyössä