Hakutulokset

  1. T

    Lastentori Viikari, Lahti

    Minkälainen hintataso Viikarissa on? Hinnoittelen vaatetta myyntiin ja jänskättää näinköhän käy tavara kaupaksi. Mulla on tosi paljon, n. 3 pahvilaatikollista vaatetta, niin pojan kuin tytönkin, vauvan kuin isomman, ja mietin, miten saan ne näkyvälle, niin että joku huomaa ja ostaa. En...
  2. T

    Onko kellään yöpöytänä

    Mulla oli mun exän kanssa Lackin pitkä hylly sängynpäädyssä. Oli ihan kiva.
  3. T

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 16**

    Moikka! Olen ollut tästä ketjusta pois, mutta kai sentään velvollisuuteni on ilmoittaa KAKSI VIIVAA testissä =) =) Vaikea uskoa todeksi, vielä niin alussa kaikki, mitä jos menee kesken jne... Mutta pullat on uunissa, kai se vaan on uskominen :laugh:
  4. T

    ***Päijät-Hämeen Kuumeilijat Vuosi 2009*** vol.1

    Jääks! Tännekin ilmoitan ilolla, että testissä KAKSI VIIVAA =) =)
  5. T

    Tein testin, vikaan meni...

    Clear Bluen tarkistusikkunaan ei ilmestynyt viivaa. HÖH! Tein testin lauantaina ja ihan tohkeissani mökin ulkohuusissa liritin aamupisuja mustaan aukkoon enkä muistanut laskea viittä sekuntia. Taisi saada testi vähän liikaa pissiä :laugh: Mulla pitäisi jotakuinkin tänään vasta alkaa...
  6. T

    Muita tällä viikolla testaavia jännittäjiä?

    Mä ajattelin tulla ilmoittamaan, että minä olen samassa tilanteessa, mutta luettuani ketjua eteenpäin huomasin, että täällä onkin vähän eri meno kuin odotin!' Mutta mä tosiaan ajattelin, että jos la-aamuna koklaisin. Ellei sitten ole jo myöhäistä...
  7. T

    YKSINIMISIÄ lapsia?

    Mä tunnen perheen, jossa pojilla on yksi nimi kuten isälläänkin. Perheen tyttärellä on kaksi nimeä. Meidän lapsella on kolme nimeä kuten äidilläänkin (mulla siis :D ). Jos lapsia tulee lisää niin heillekin sitten tulee kolme nimeä. Isäni sanoi joskus, että rakkaalla lapsella on monta nimeä...
  8. T

    Outo epävakaa kierto

    Kertokaahan onko ihan normaalia seuraavat kiertojen pituudet. Olen pitänyt kirjaa helmikuusta asti. 31 päivän kierto 34 pv 25 pv 27 pv 25 pv Etenkin tuo 34 päivän kierrosta yhtäkkiä 25 päivän kiertoon pomppaus ihmetyttää. Tavallisesti kierto on ollut n. 30 päivää, siten että olen...
  9. T

    ***Päijät-Hämeen Kuumeilijat Vuosi 2009*** vol.1

    Hali87, OnneaOnneaOnnea!!! Kaksi viivaa :flower: En voi kuin kuvitella tuon tunteen, varmaan ihan mahtavaa:)...Mitä nyt se oksentaminen sitten, mutta toivottavasti sitä ei kestäisi kauan 24/7 ainakaan. Tsemppiä tosi paljon! Enemmän kerhon puolella omasta navan ja pään ympäryksestä.
  10. T

    ***Päijät-Hämeen Kuumeilijat Vuosi 2009*** vol.1

    Hali, kuulostaa hyvältä noi sun kuvaukset =) Pidetään sormet ja varpaat pystyssä! Mä odotan, että nää typerät menkat loppuu, jotta päästään taas puuhailemaan :D Ens viikko ollaan etelän auringossa, ja ovis saattaa osua kohdalle sen viikon lopulla. Lapsi nukkuu samassa huoneessa...
  11. T

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL.15**

    Moi, mulla menossa kp 1...Hetken jo eilen illalla pienen ruskeen tiputtelun alettua toivoin, että olisi jotain tuhruvuotoa, mutta nyt asiasta ei voi erehtyä. Täti on saapunut! Kenenkään kutsumatta, hitto!! :'(
  12. T

    ***Päijät-Hämeen Kuumeilijat Vuosi 2009*** vol.1

    Huomenta, kp 1, ei voi muutakaan olla! :/
  13. T

    ***Päijät-Hämeen Kuumeilijat Vuosi 2009*** vol.1

    Moi, täällä ollaan! Ai että mua ottaa kupoliin kun kerhon puolella oon jo kahteen otteeseen onnistunut alottamaan uuden ketjun! Molemmat vieläpä otsikolla Moikka :kieh: Sori kauheesti :ashamed: Jemppi, tautisen suuret onnittelut!! Te teitte sen :heart: Tosiaan siis tänään kerhon...
  14. T

    ***Päijät-Hämeen Kuumeilijat Vuosi 2009*** vol.1

    Huomenta, ihania uutisia, meille syntyi tunti sitten kummityttö :heart: Kaikki oli mennyt hyvin, nyt vaan mietityttää milloin pääsemme pikkuista katsomaan =) Onko Jemppi tila sama? Mulla on sormet ja varpaat ristissä täällä :wave:
  15. T

    164-166cm pitkät, kuinka paljon painatte?

    164 cm ja n. 59 kg. Ihannepaino olisi 55 kg, on päässyt viim. 1,5 vuoden aikana lässähtämään :|
  16. T

    Miehellä 39,5 kuumetta

    Mun miehellä oli keväällä, eli kauaakaan sitten n. viikon ajan kuumetta. (Joinain päivinä tosi korkeakin, yli 39C) Ei mitään muuta! Yhteensä oli viikon poissa töistä. Ei muuttunut flunssaksi, kuumeili vaan. Sitten meni tovi ja mulle iski flunssa, ja sitten meni toinen tovi ja lapselle iski...
  17. T

    No ei oo totta!

    Mä olin meitin partsilla grillaamassa itteäni ehkä jonkun 20 min. yhteensä ja jo alkaa näkyä. Äkkiä kauhee kerros after sunia pintaan!! Ja tämä tapahtui noin puoli tuntia sitten, eli iltapäivällä. Aamupäivällä olin kävelyllä yli tunnin, ja voi toki jo siitäkin alkaa pikkuhiljaa jäljet näkyä...
  18. T

    **PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT VOL. 14**

    Onnea kaikille keitä on onnistanut :flower: Mulla ei mitään uutisia, kp 18 menossa mutta en ole havainnut kropassani ovista, muutamia päiviä sitten alavatsaa vihloi jonkin aikaa. That's all! Nyt alkoi kuitenkin viiden viikon kesäloma, joten huolet nurkkaan ja eletään elämää omalla...
  19. T

    ***Päijät-Hämeen Kuumeilijat Vuosi 2009*** vol.1

    Moikkelis, vietän laatuaikaa yksin kotona kaksin kissan kanssa. Perheen miehet ovat mökillä appivanhempien kanssa. Itse en päässyt matkaan mukaan kun olin eilisen päivän ystäväni luona ensi viikon lauantaisia häitä suunnittelemassa. Minä olen kaaso, arvatkaa jännittääkö? :whistle: Jemppi...
  20. T

    ***Päijät-Hämeen Kuumeilijat Vuosi 2009*** vol.1

    Heippa ja aurinkoista juhannuksen jälkeistä kesää! Tästä tämä vasta alkaa, jussi oli kyllä niin kylmä ja kolea ettei toista. Vaan eipä se haitannut, kun otti sellaisen säästä viis -asenteen :p Onnittelut plussasta Tuulia!!! Mahtava fiilis, olettaisin :D Onko tämä teidän eka vauva, vai onko...

Yhteistyössä